quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:08 schreef Ruis het volgende:
ze hebben de kettingzaag uit Doom I en II ook weer in deel 3 gestopt... zo stoer!
Nieuwe voeding, is niet zo heel duur...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:11 schreef Cynic het volgende:
Hm, mijn computer begint steeds meer als een grasmaaier te klinken...
Volgens mij is de koeling van de voeding stuk. En daar staat op dat je hem niet zelf mag open maken.
Stom ding!
ATX voeding?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:11 schreef Cynic het volgende:
Hm, mijn computer begint steeds meer als een grasmaaier te klinken...
Volgens mij is de koeling van de voeding stuk. En daar staat op dat je hem niet zelf mag open maken.
Stom ding!
Ik heb maandag, woensdag en donderdag. Maar die van woensdag maak ik niet, dus dan maandag en donderdag. Heb vandaag wel al een samenvatting van de samenvatting gemaakt.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:53 schreef JaWi het volgende:
Maandag en woensdag tentamens die ik moet halen.
Anders is het exit studie.
Jij geilde toch niet op postcounts?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:09 schreef SuperWeber het volgende:
Nog 29 en dan heb ik 14k
ow, good one!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jij geilde toch niet op postcounts?
Jaquote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:00 schreef Nouk het volgende:
Maar 1?
Hm okay, maar toch wel beter, kan je je tenminste volledig richten op 1vak.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:16 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja
Wel een vrij vervelende overigens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |