Mr Rollins gaat weer op spoken-word tour, zoals dat zo mooi heet, en doet ook Nederland aan. alleen ik hoop wel dat 'ie hier nog meer shows doet want Groningen is voor mij nou niet echt naast de deur. op z'n site
www.henryrollins.com staan al wat data maar die lijst is nog niet volledig.
het lijkt me erg cool om hem eens te zien spreken, zijn boek Get in the Van vond ik super en ik heb wat stukjes 'spoken word' van hem gehoord en dat was erg leuk
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
HENRY ROLLINS - SPOKEN WORD
OP 16 JANUARI 2005 IN DE STADSSCHOUWBURG GRONINGEN
HENRY ROLLINS SPOKEN WORD
Henry Rollins komt terug naar Groningen! De legendarische punkpionier, zanger van the Rollins Band en Black Flag en acteur in films als The Chase en Bad Boys 2 komt naar Groningen met zijn programma: "Shock and Awe My Ass!". Zijn nieuwste show zit vol woedende punk comedy en zal ongetwijfeld gaan over de Amerikaanse verkiezingen en zijn recente bezoeken aan de Amerikaanse troepen in Afghanistan, Koeweit en Irak. De voorverkoop start zaterdag 23 oktober aanstaande.
HENRY ROLLINS SPOKEN WORD
zo. 16 januari 2005, 20.30 uur - Stadsschouwburg Groningen * 16,-
Kaartverkoop vanaf zaterdag 23 oktober via: Ticketservice via de 150 grotere postkantoren, Ticketlijn: 0900-3001250 (* 0,45cpm),
www.ticketservice.nl,
www.de-oosterpoort.nl, VVV*s, GWK*s, Plato en de kassa van De Oosterpoort (Trompsingel 27). Reserveren is niet mogelijk. Geen Stadjerspaskorting. Alle vermelde prijzen zijn exclusief servicekosten.