abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24199762
iemand nog een idee
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_24238330
Iemand meer? kom er echt niet uit; niets werkt
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_24244017
laat maar mensen; ik flikker dit project de prullenbak in alsmede mijn css shit... gaat nergensmeer over
Like trump...
pi_24291293
Ik heb een tabel die ik in het midden van mijn pagina wil centreren.

Gebruikte css code;
1
2
3
4
5
6
7
table.login
{
text-align: center;
color: #000000;
font-family: tahoma;
font-size: 10px;
}

Gebruikte html van tabel;
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
<form method="POST" action="login.php">
<table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0" width="40%">
  <tr>
    <td width="50%" align="center">Login</td>
    <td width="50%" align="center"><input type="text" name="login" size="20"></td>
  </tr>
  <tr>
    <td width="50%" align="center">Wachtwoord</td>
    <td width="50%" align="center"><input type="password" name="wachtwoord" size="20"></td>
  </tr>
</table>
</form>

Maar hij centreert hem niet in de midden van mijn pagina.
Hij zet hem ongeveer op 25%.

Wat is er fout ?

(saban is css-newbie)
ne okuyon, bokmu var?
  donderdag 30 december 2004 @ 12:28:49 #105
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_24295412
Voeg margin: auto; toe aan de CSS voor je table.
pi_24301727
quote:
Op donderdag 30 december 2004 12:28 schreef Leshy het volgende:
Voeg margin: auto; toe aan de CSS voor je table.
Werkt nog steeds niet, hij is ongeveer 5-10pixels meer naar links getrokken.
ne okuyon, bokmu var?
  donderdag 30 december 2004 @ 19:41:15 #107
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_24303742
Zet eens een border van 1px rond de form zelf (form {border: 1px solid #f00}), en kijk of die netjes de volledige breedte van je pagina gebruikt.
pi_24434838
iemand tips bij het volgende css gebeuren (gecoded samen met Roonaan!)

http://upload.bruggema.nl/files/test5.html

Foutjes
IE - linkje afbeelding
- Klopt het menu niet, als je klikt op een van de 3 menu's verschijnt het 'submenu' er niet direct onder
- Verschuift 1 van de 'menutjes' ietsje naar beneden bij een klik op z'n menu

FF/MOZ - linkje afbeelding
- Staan de 'thumbs' niet zoals bij IE..

Iemand een idee?

[ Bericht 19% gewijzigd door Chandler op 06-01-2005 17:05:45 ]
Like trump...
pi_24435203
1
2
3
<li onclick="swap(this);"><span class="menubutton">GALLERIES</span>
                 <ul class="submenu">GALLERIES HIDDEN!</ul>
             </li>

die UL is nogal sleazy coding, dit is geen Unordered List, gebruik dan liever een SPAN.
de extra witruimte in IE komt waarschijnlijk omdat een UL een display: block heeft, maar de beste manier om dit te voorkomen is door je html-code ook semantisch correct op te zetten

de witte achtergrond in Mozilla zou wel eens kunnen komen omdat je de shorthand propety niet geheel toepast zoals het hoort, probeer daar een background-color: #FFF; van te maken (alhoewel hij dat bij 'top' wel #3d3d32 accepteerd, en in het bottomelement wel de achtergrond wit maakt.. is 'content' misschien een reserved woord (content is natuurlijk ook een CSS2-property zelf ...))
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_24435290
Die LI & UL heb ik ingebouwd op reacties van gotters en vooral Roonaan, en hoe bedoel je semantisch correct? dit is volgens vele mensen 100% correct

ennuh background-color:#fff; werkt helaas niet
Like trump...
pi_24436028
ik doel op
1<ul class="submenu">GALLERIES HIDDEN!</ul>
een UL is een unordered list, welke inderdaad een goede optie is als je met een lijstje links werkt (zoals dat navigatiemenuutje zelf), maar deze moet altijd merdere LI's bevatten (of een UL ook 1 LI mag bevatten is een kwestie van discussie, volgens de DTD mag het wel, maar eigenlijk denk ik dat in zo'n geval het erg twijfelachtig is of het begrip 'list' nog wel van toepassing is)..

verder, nooit zomaar mensen op hun woord vertrouwen omdat ze 'gotters' zouden zijn en dat dat een kwaliteitsgarantie zou zijn, er zijn ook genoeg idioten zonder kennis die daar het tot in de crew redden, net als intelligente mensen die liever hier op Fok! posten
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_24437398
Dus ik zou beter iets anders moeten gaan bedenken voor
1<ul class="submenu">GALLERIES HIDDEN!</ul>
Misschien zoals je zelf vermelde een span of iets dergelijks?

Ennuh nee ik vertrouw gotters eingelijk voor zover ik ze zie; ben er reeds 2x gebanned om 'twijfel' achtige topics... 't is daar idd vriendjes politiek gericht

maar dat terzijde; heb je misschien een oplossing gevonden voor de 'background' want helaas werkte je idee niet
Like trump...
  donderdag 6 januari 2005 @ 21:10:09 #113
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_24439321
http://www.leshy.net/dev/bruggema.html

Ik heb je basic layout even overnieuw gedaan. Je gebruikt nogal veel wrapper divs, wat in het geheel niet noodzakelijk is. En ja, die unordered lists moet je inderdaad even oplossen - bovendien werkt je JavaScript voor het menu niet in Opera, ik heb te weinig verstand van JavaScript om te zien wat er niet correct aan is
pi_24440350
Tnx leshy, maar weet jij nu ook de oplossing voor IE? dat de menu's naar beneden springen? ik zie dat jij ook UL hebt gebruikt...
Like trump...
pi_24440569
Ik heb het even iets aangepast en gewoon de ul's verwijderd en in een andere div gestopt en deze ergens anders geplaatst.. zie resultaat.

http://upload.bruggema.nl/files/leshy.html

ben best tevreden, echter scheelt het toch weer een paar pixels in FF en in IE is'tie nu helemaal goed ik wordt gek!
Like trump...
pi_24449126
better use .submenu a {display:block;} ipv al die <br/>'s
pi_24450378
ok tnx roonaan
Like trump...
pi_24458997
Iemand nog tips voor me gallery, laatste versie staat op http://upload.bruggema.nl/files/leshy.html , zelf vind ik de 'plaatjes' niet zo mooi binnen de nieuwe layout iemand die hier misschien mooiere suggesties voor/over heeft?
Like trump...
pi_24462743
Je thumbnails zijn zwaar verneukt. Het lijkt er op dat je ze met de GD-library verkleint. Misschien kun je een wat hogere waarde nemen voor de kwaliteit? En verder vraag ik me af waarom je de Google-layout gebruikt. Ik neem aan dat daar een copyright op zit?
pi_24462778
Heliospan, let svp niet op de thumbnails deze zijn idd minder mooi maar't gaat nu even om de 1e layout die je ziet; wanneer je doorklikt zie je idd de oude 'google a like' gallery layout die ik nu aan't aanpassen ben. Dus wil graag nu meer comments op de huidige layout (leshy.html)
Like trump...
pi_24463102
Heh, okay. Ik bedoel het allemaal niet te negatief, maar ik vind de layout niet zo denderend:
- Extreem grote knopjes (waarom?)
- Onleesbare tekst in de menuutjes van de knopjes (blauwgroen en wit op lichtblauw leest niet fijn, gebruik een hoger contrast)
- Storend achtergrondplaatje achter "Loaded gallery: testtest". Maakt het alleen maar moeilijker leesbaar.
- Persoonlijk zou ik veel borders toevoegen (misschien kwestie van smaak). Om #content, #contentmenu en #top bijvoorbeeld. Dat geeft de pagina een strakkere layout, met duidelijke afscheidingen.
- Meer en kleinere foto's per rij zou ook leuk zijn. Vier passen er makkelijk op als je de afbeeldingen een beetje kleiner maakt. Ik denk dat het ook leuk staat als je achter de achtergrond van de foto's één vaste kleur geeft (alleen lichtblauw ipv lichtblauw + wit) en tussen elke foto een cellspacing/padding open laat, die een andere achtergrondkleur heeft (bijvoorbeeld wit)
- De copyright 'in' de pagina ipv 'onder' de pagina en de pagina door laten lopen tot de bodem.

Misschien kun je er wat mee
pi_24463165
Gelukkig heliospan; kritiek is altijd welkom.

- Extreem grote knopjes (waarom?)
> Omdat er een menu achter zit

- Storend achtergrondplaatje achter "Loaded gallery: testtest". Maakt het alleen maar moeilijker leesbaar.
> Daar moet ik idd nog wat op bedenken.

- Persoonlijk zou ik veel borders toevoegen (misschien kwestie van smaak). Om #content, #contentmenu en #top bijvoorbeeld. Dat geeft de pagina een strakkere layout, met duidelijke afscheidingen.
> ben zelf niet zo'n border persoon maar zal eens kijken wat het verschil is.

- Meer en kleinere foto's per rij zou ook leuk zijn. Vier passen er makkelijk op als je de afbeeldingen een beetje kleiner maakt. Ik denk dat het ook leuk staat als je achter de achtergrond van de foto's één vaste kleur geeft (alleen lichtblauw ipv lichtblauw + wit) en tussen elke foto een cellspacing/padding open laat, die een andere achtergrondkleur heeft (bijvoorbeeld wit)
> ja de plaatjes daar ging me vraag in de 1e instantie ook over (had ik beter even beter kunnen melden maar goed) ik wil dit op gebruikersbasis laten zien, dus wanneer de user zegt 2 plaatjes dat er dan 2 pics naast elkaar staan en zegt de user 4 dan 4... etc

- De copyright 'in' de pagina ipv 'onder' de pagina en de pagina door laten lopen tot de bodem.
> Hmm, ik zal eens kijken wat ik hiervan kan maken...
Like trump...
  zaterdag 8 januari 2005 @ 13:56:06 #123
25090 SqueaK
"Pis nooit tegen de wind
pi_24463387
ik wil 2 cellen naast elkaar... in de ene cel komt een foto.... en in de cel daarlangs komt tekst...

de tekst komt dan dus langs de foto te staan.... Nu heb ik die 2 cellen zo gemaakt:
quote:
#update-foto {
background: #d8d8d8;
width: 100px;
height: 100px;
margin-left: 10px;
margin-top: 20px;
}

#update-tekst {
background: #e0e0e0;
width: 400px;
margin-left: 110px;
margin-top: 20px;
}
maar dan gaat het er zo uit zien:

dan gaat de update-tekst er dus onder staan... die grijze vlakken moeten gewoon lang selkaar
  zaterdag 8 januari 2005 @ 13:59:36 #124
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_24463454
Voeg een float: left; toe aan je #update-foto.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 14:07:43 #125
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_24463584
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 02:32 schreef Chandler het volgende:
Iemand nog tips voor me gallery, laatste versie staat op http://upload.bruggema.nl/files/leshy.html , zelf vind ik de 'plaatjes' niet zo mooi binnen de nieuwe layout iemand die hier misschien mooiere suggesties voor/over heeft?
Krijg nou tandjes! ik sta op sommige van die fotos
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_24463596
leshy: ook nog tips voor mij?
Like trump...
  zaterdag 8 januari 2005 @ 14:24:29 #127
25090 SqueaK
"Pis nooit tegen de wind
pi_24463856
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 13:59 schreef Leshy het volgende:
Voeg een float: left; toe aan je #update-foto.
jaa dat werkt ! alleen dat brengt een volgend probleempje mee.... een witte ruimte:

hoe gaat die weg ?

dit is de code nu:
quote:
#update {
background: Red;
color: #ffffff;
width: 500px;
margin: 15px auto auto auto;
}

#update-foto {
margin: auto auto auto 15px;
float: left;
}

#update-tekst {
margin: auto auto auto 100px;
}
pi_24464026
padding: 0? werkt dat?
Like trump...
  zaterdag 8 januari 2005 @ 14:54:57 #129
25090 SqueaK
"Pis nooit tegen de wind
pi_24464377
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 14:32 schreef Chandler het volgende:
padding: 0? werkt dat?
nee werkt niet ..
pi_24464463
ennuh waarom gebruik je margin: auto auto auto auto 15px; gebruik dan alleen de margin-<???>: 15px;

ennuh Heliospan, die borders waren een goed idee; verder heb ik een kader om de titel heen gezet en lijkt er nu al wat meer op... nog meer tips?

ChOas: Fok 5 jaar BBQ meeting?
Like trump...
  zaterdag 8 januari 2005 @ 15:11:39 #131
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_24464671
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 14:08 schreef Chandler het volgende:
leshy: ook nog tips voor mij?
Ik ben het grotendeels eens met de bovenstaande dingen die al gezegd zijn
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 14:24 schreef SqueaK het volgende:
jaa dat werkt ! alleen dat brengt een volgend probleempje mee.... een witte ruimte:
Ah, de befaamde 3px MSIE bug. Ik weet niet wat je huidige HTML-code is, maar waarschijnlijk wordt het wat geklooi, met dank aan Microsoft
  zaterdag 8 januari 2005 @ 15:13:29 #132
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_24464699
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 14:59 schreef Chandler het volgende:

ChOas: Fok 5 jaar BBQ meeting?
Ah, ja dat kan! daar was ik

Was het leuk ?
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_24464753
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 15:11 schreef Leshy het volgende:
Ik ben het grotendeels eens met de bovenstaande dingen die al gezegd zijn
Hmm... LOL, maar verder niet ideeen die ik misschien kan overnemen?
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 15:13 schreef ChOas het volgende:
Ah, ja dat kan! daar was ik

Was het leuk ?
Ja idd, het was leuk alleen niet geneukt.... hehe
Like trump...
  zaterdag 8 januari 2005 @ 15:21:12 #134
25090 SqueaK
"Pis nooit tegen de wind
pi_24464805
quote:
ennuh waarom gebruik je margin: auto auto auto auto 15px; gebruik dan alleen de margin-<???>: 15px;
ja ok heb je gelijk in... maar dat neemt niet weg dat ik nog steeds dat probleem van die witte rand heb...
pi_24464860
hmm.. zoals leshy al zei; dat het een 'bug' is in IE, is in FF het probleem ook aanwezig? (ff - firefox / mozilla)
Like trump...
pi_24464984
quote:
ennuh Heliospan, die borders waren een goed idee; verder heb ik een kader om de titel heen gezet en lijkt er nu al wat meer op... nog meer tips?
Ziet er inderdaad al een heel stuk beter uit! Die copyright onderaan ook, precies wat ik bedoelde
Ik blijf die knopjes echt te groot vinden. Ik kan me een layout van je herinneren voor een pollscript, die je samen met 'programer' maakte (ofzo? mijn geheugen is wazig ). In die layout kon je snel switchen tussen verschillende menu-onderdelen, omdat de hele pagina in 1x geladen werd. Misschien kun je iets dergelijks nu weer gebruiken. Dat als je op het knopje 'settings' klikt de #content vervangen wordt met de instellingenpagina. Dan zit het allemaal ook niet zo krap op elkaar. Maar dit is een idee, je moet natuurlijk doen wat je zelf wil.

Klein bugje nog bij die uitschuifmenuutjes; uitschuifmenuutjes blijven staan als je op een andere klikt ipv ze eerst wegklikt. Ik denk dat er een foutje zit in de openClose-functie, maar die kan ik zo even niet ontdekken. (In Firefox overigens).

En om nog eens terug te komen op de knopjes: Als je ze nu eens horizontaal neerzet, nemen ze al een stuk minder ruimte in beslag. Ook is de hoogte nu enigzins overbodig, er is veel ongebruikte ruimte. Ik maakte even een schetsje in Photoshop als voorbeeld:

Hoewel het er niet erg mooi uit ziet snap je het idee vast wel
  zaterdag 8 januari 2005 @ 16:21:38 #137
25090 SqueaK
"Pis nooit tegen de wind
pi_24465718
ik ben pas bezig in css maar wat een geouwhoer met die browsers zeg... ziet het er goed uit in I.E., dan ziet het er in FF weer kut uit... ziet het er in FF goed uit dan ziet het er in I.E. weer beroerd uit
pi_24465924
Ik zie nu pas dat dit het CSS voor dummies-topic is. Ik dacht het site check topic Excuses voor al het offtopic geblaat.
pi_24467177
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 15:34 schreef Heliospan het volgende:
Ziet er inderdaad al een heel stuk beter uit! Die copyright onderaan ook, precies wat ik bedoelde
quote:
Ik blijf die knopjes echt te groot vinden. Ik kan me een layout van je herinneren voor een pollscript, die je samen met 'programer' maakte (ofzo? mijn geheugen is wazig ). In die layout kon je snel switchen tussen verschillende menu-onderdelen, omdat de hele pagina in 1x geladen werd.
http://gfxpoll.bruggema.nl
quote:
Misschien kun je iets dergelijks nu weer gebruiken. Dat als je op het knopje 'settings' klikt de #content vervangen wordt met de instellingenpagina. Dan zit het allemaal ook niet zo krap op elkaar. Maar dit is een idee, je moet natuurlijk doen wat je zelf wil.
Die instellingen pagina kan ook als een 'volgende' pagina beschouwd worden zoals ik in de huidige layout (http://gallery.bruggema.nl) gebruik.
quote:
Klein bugje nog bij die uitschuifmenuutjes; uitschuifmenuutjes blijven staan als je op een andere klikt ipv ze eerst wegklikt. Ik denk dat er een foutje zit in de openClose-functie, maar die kan ik zo even niet ontdekken. (In Firefox overigens).
Hmm, hier heb ik daar geen problemen mee....
quote:
En om nog eens terug te komen op de knopjes: Als je ze nu eens horizontaal neerzet, nemen ze al een stuk minder ruimte in beslag. Ook is de hoogte nu enigzins overbodig, er is veel ongebruikte ruimte. Ik maakte even een schetsje in Photoshop als voorbeeld:
[afbeelding]
Nou vind het idee wel mooi, ik zal eens gaan kijken wat ik er van kan bakken, echter wanneer ik met zulk soort buttons ga werken, zal ik de content gewoon moeten vervangen, juist het idee aan de linkerkant was bedoeld om zaken het zelfde te houden...
quote:
Hoewel het er niet erg mooi uit ziet snap je het idee vast wel
Helemaal ennuh dat offtopic gelul; ga der maar GOED mee door
Like trump...
  zaterdag 8 januari 2005 @ 20:02:34 #140
25090 SqueaK
"Pis nooit tegen de wind
pi_24469765
ik heb een klein probleempje met IE en FF....

open deze site http://www.furoreschoonmaakservice.nl/test/ maar eens in beide browsers...

In internet explorer gaat het fout....in firefox gaat het wel goed.... waar kan het aan liggen ?

dit is de code:
(als ik "float: left" weghaal bij de "update-foto" cel dan gaat ie wel op de goede plaats staan, maar dan gaan de andere cellen er onder staan)
quote:
/* Basis */
body {
font: normal 10pt Arial, sans, sans-serif, monospace;
color: Red;
background: #C6C1B4;
margin: 0px;
padding: 0px;
}

span {
display: none;
}

/* Container */
#container {
margin: 0px;
margin-left: auto;
margin-right: auto;
padding: 0px;
width: 560px;
position: relative;
border: 0px;
text-align: left;
}

/* Cel met de kopafbeelding erin */
#header {
background: #000000;
height: 80px;
padding: 1px;
}

/* De hoofdcel waar alles in komt */
#hoofdcel {
background: #ffffff;
color: #000000;
height: 500px;
margin: 0px 0px 0px 0px;
padding: 1px;
}

/* De cel waar de kop 'laatste update' komt te staan */
#update {
height: 15px;
margin-left: 30px;
margin-top: 15px;
}

/* De cel waar de foto in komt van de laatst toegevoegde film */
#update-foto {
float: left;

}

/* De cel waar de informatie in komt van de laatst toegevoegde film */
#update-tekst {
margin-left: 130px;
}

/* De cel waar de letters van het alfabet in komen */
#alfabet {
margin-top: 15px;
}

/* De cel waar de titels in komen */
#films {
height: auto;
}

/* De onderste cel van alles */
#celonder {
background: #b7b7b7;
color: #000000;
}

[ Bericht 40% gewijzigd door SqueaK op 08-01-2005 20:10:45 ]
  zondag 9 januari 2005 @ 11:14:44 #141
25090 SqueaK
"Pis nooit tegen de wind
pi_24480858
iemand ?
pi_24491382
quote:
Op zondag 9 januari 2005 11:14 schreef SqueaK het volgende:
iemand ? Leshy?
pi_24491604
Helio; ikheb een voorbeeldje gemaakt; kom echter niet zo verder

http://upload.bruggema.nl/files/helio.html

- wanneer ik #top aanpas verdwijnt me 'logo'.
- menutjes naast elkaar met spacing krijg ik niet voor elkaar.
- borders ook niet mooi (zijn weer weg gehaald)
Like trump...
pi_24497963
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 20:02 schreef SqueaK het volgende:
ik heb een klein probleempje met IE en FF....

open deze site http://www.furoreschoonmaakservice.nl/test/ maar eens in beide browsers...

In internet explorer gaat het fout....in firefox gaat het wel goed.... waar kan het aan liggen ?

dit is de code:
(als ik "float: left" weghaal bij de "update-foto" cel dan gaat ie wel op de goede plaats staan, maar dan gaan de andere cellen er onder staan)
[..]
Als je de overtollige whitespaces (hardreturns,tabs, etc) binnen <div id="header"> weghaalt gaat het in IE ook goed.
pi_24518658
http://c-q.nl/dnorm/

In FireFox lijnt ie m'n menubalk en content wel in het midden uit, maar in IE niet. Heb al vanalles geprobeerd, site is ook via de w3 standaard.
  dinsdag 11 januari 2005 @ 16:54:56 #146
25090 SqueaK
"Pis nooit tegen de wind
pi_24519462
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 15:45 schreef DutchBlood het volgende:
http://c-q.nl/dnorm/

In FireFox lijnt ie m'n menubalk en content wel in het midden uit, maar in IE niet. Heb al vanalles geprobeerd, site is ook via de w3 standaard.
misschien als je voor je menu table margin: auto; doet ?
pi_24519646
DB: Voor IE moet de doctype op de eerste regel staan wil het werken en uit quirk mode springen
pi_24520200
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 17:13 schreef Roönaän het volgende:
DB: Voor IE moet de doctype op de eerste regel staan wil het werken en uit quirk mode springen
Wat is IE toch een kutbrowser.

Of is het de bedoeling dat de doctype op regel 1 staat?

Thnx voor je hulp iig .
pi_24520303
doctype op regel 1.
pi_24520375
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 19:02 schreef Roönaän het volgende:
doctype op regel 1.
Ok.
pi_24522661
Ik probeer met css een div met ronde hoeken te maken. Dit kan met deze techniek: http://www.456bereastreet(...)easer_box_revisited/

Ik snap die techniek alleen niet helemaal. De flexibele breedte, maar niet de flexibele lengte van de box. Want de 'zijkant' van het voorbeeld(http://www.456bereastreet.com/lab/teaser/flexible/tsr-l.gif) is maar 114px hoog.

Kan iemand mij uitleggen hoe dit werkt?
  dinsdag 11 januari 2005 @ 23:22:05 #152
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_24523396
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 22:31 schreef DutchBlood het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe dit werkt?
De borders langs de zijkant en de bovenkant zijn gewoon CSS-borders die netjes met breedte en hoogte meegaan. Hij gebruikt vier elementen om de plaatjes voor de hoeken als achtergrond weer te geven:
  • De teaser-div (hoek linksboven)
  • De <h3> (hoek rechtsboven)
  • Een wrapper div (hoek linksonder)
  • Een link met display:block; (hoek rechtsonder)
  • pi_24526780
    quote:
    Op zondag 9 januari 2005 21:52 schreef Chandler het volgende:
    Helio; ikheb een voorbeeldje gemaakt; kom echter niet zo verder

http://upload.bruggema.nl/files/helio.html

- wanneer ik #top aanpas verdwijnt me 'logo'.
    - menutjes naast elkaar met spacing krijg ik niet voor elkaar.
    - borders ook niet mooi (zijn weer weg gehaald)
    Deze miste ik even, sorry.
    Ik ben bang dat ik niet zo'n CSS-held ben. Over het algemeen kloot ik net zo lang door tot het in elke browser goed werkt. Ik heb even met je code gekloot, maar nu werken de menuutjes niet meer . Het resultaat kun je hier zien, maar je hebt er waarschijnlijk niks aan, want het werkt voor geen meter. Sorry, maar ik hoop dat het je op een andere manier nog lukt. Ik ga weer verder met iets waar ik me wel in kan redden; PHP
    pi_24529638
    No prob Helio; al ziet het resultaat er toch al best leuk uit vind ik zelf
    Like trump...
      zaterdag 22 januari 2005 @ 11:50:05 #155
    42555 Tomek
    Take on the world!
    pi_24685673
    Hier ook nog maar even posten dan. Aangezien het andere topic (terecht) dichtgesmeten is.
    Chandler hier ben ik

Overigens heb ik nog geen oplossing gevonden. iemand vroeg of ik een doctype had, en ja die heb ik

Ik heb dus een mooi menu in elkaar geflanst met <ul> en <li> units

Wil ik alleen nog even de tekstkleur van een link in een actieve <li> aanpassen, op dezer wijze:

1
    2
    3
    4
    li:hover {background-color:#EAF0B8; color:#000000; z-index:15;}
    li:hover a:link{color:#000000;}
    li:hover a:visited{color:#000000;}
    li:hover a:hover{color:#000000;}

Firefox geen probleem natuurlijk, maar internet explorer snapt er weer geen bout van

Of doe ik iets verkeerd

dan heb ik nog een vraag:
    voor dat menu heb ik nu in mijn stylesheet allemaal van dit soort regels gebruikt:

1
    2
    3
    ul {list-style:none; width:138px; background-color:#9AB77F;}   

li {position:relative; padding:3px; background-color:#9AB77F; z-index:9;}

onder andere. maar als ik nu ergens een simpele opsomming wil maken, bijvoorbeeld:

1
    2
    3
    4
    5
    <ul>
    <li>1</li>
    <li>2</li>
    <li>3</li>
    </ul>

dan gebruikt hij daar natuurlijk ook die stylesheets voor, dus komt het er net zo uit te zien als mijn menu

weet iemand hoe ik bovenstaand opsomming kan stylen naar default instelling zeg maar?

mijn dank zal groot zijn
      zaterdag 22 januari 2005 @ 13:18:41 #156
    44679 Leshy
    Held met sokken.
    pi_24686999
    quote:
    Op zaterdag 22 januari 2005 11:50 schreef Tomek het volgende:
    Firefox geen probleem natuurlijk, maar internet explorer snapt er weer geen bout van
    Internet Explorer herkent alleen :hover op een <a> element.
    quote:
    weet iemand hoe ik bovenstaand opsomming kan stylen naar default instelling zeg maar?
    Het is eenvoudiger om je menu gewoon iets van <ul id='menu'> te maken, en de CSS voor het menu via ul#menu {...} te regelen
      zaterdag 22 januari 2005 @ 13:53:57 #157
    42555 Tomek
    Take on the world!
    pi_24687531
    quote:
    Op zaterdag 22 januari 2005 13:18 schreef Leshy het volgende:

[..]

Internet Explorer herkent alleen :hover op een <a> element.
    [..]
    daar gebruik ik dus een speciaal bestandje voor die er voor zorgt dat internet explorer het wel herkent.
    hover werkt nu in internet explorer al wel over <li> bijvoorbeeld. maar ik zal daar nog eens naar kijken. dat bestandje heb ik niet zelf gemaakt, en snap er ook weinig van.
    quote:
    Het is eenvoudiger om je menu gewoon iets van <ul id='menu'> te maken, en de CSS voor het menu via ul#menu {...} te regelen
    dat was ook mijn plan, ik wou het alleen andersom doen. maar weet jij toevallig welke css styles ik moet gebruiken om de <ul> en <li> weer als standaard te krijgen?
    pi_24688093
    ff een vraagje:
    Klopt het dat als je body { margin: 0; } gebruikt, dat dat hetzelfde is als marginwidth, marginheight, leftmargin en topmargin bij elkaar? En wordt dat door de meeste browsers ondersteunt?
      zaterdag 22 januari 2005 @ 15:25:10 #159
    42555 Tomek
    Take on the world!
    pi_24688998
    quote:
    Op zaterdag 22 januari 2005 14:29 schreef Maffioso het volgende:
    ff een vraagje:
    Klopt het dat als je body { margin: 0; } gebruikt, dat dat hetzelfde is als marginwidth, marginheight, leftmargin en topmargin bij elkaar? En wordt dat door de meeste browsers ondersteunt?
    ja das hetzelfde, alleen opera doet er moeilijk over geloof ik.
      zaterdag 22 januari 2005 @ 16:12:01 #160
    44679 Leshy
    Held met sokken.
    pi_24689708
    quote:
    Op zaterdag 22 januari 2005 13:53 schreef Tomek het volgende:
    daar gebruik ik dus een speciaal bestandje voor die er voor zorgt dat internet explorer het wel herkent.
    In dat geval raakt MSIE misschien in de war omdat je twee :hover elementen gebruikt. Ik zou proberen gewoon li:hover te gebruiken met een speciale class voor de list items. Of, als je inderdaad de methode gebruikt om het menu een id te geven, dan kun je volstaan met ul#menu li:hover {...}.
    quote:
    dat was ook mijn plan, ik wou het alleen andersom doen.
    Is nogal een omslachtige methode, maar voor de default CSS styles die je nodig hebt kun je misschien even hier kijken.
    quote:
    Op zaterdag 22 januari 2005 14:29 schreef Maffioso het volgende:
    Klopt het dat als je body { margin: 0; } gebruikt, dat dat hetzelfde is als marginwidth, marginheight, leftmargin en topmargin bij elkaar?
    Ja, en het wordt ondersteund door alle browsers, inclusief Opera.

Echter is Opera de enige browser voor zover ik weet, die in plaats van een margin op de body het meer correcte padding toepast, dus voor hetzelfde effect daar zul je body {margin: 0; padding: 0;} moeten gebruiken.
      zaterdag 22 januari 2005 @ 16:18:53 #161
    42555 Tomek
    Take on the world!
    pi_24689806
    quote:
    Op zaterdag 22 januari 2005 16:12 schreef Leshy het volgende:

Is nogal een omslachtige methode, maar voor de default CSS styles die je nodig hebt kun je misschien even hier kijken.
    mja, nou het punt is. ik gebruik in mijn style ook dingen als :
    1li li, ul li

das om genestelde listitems bijvoorbeeld te verbergen. maar ik vermoed dat waneer ik die allemaal ga aanroepen met <li id="menu"> , en vervolgens li#menu{bladiebla} dat het dan niet meer werkt.
    dan moet ik namelijk ook
    1li#menu li#menu, ul#menu li#menu

gaan gebruiken en ik betwijfel of dat gaat werken.

tis een beetje lastig uit te leggen

maar bedankt voor de link, ik ga daar eens kijken
      zaterdag 22 januari 2005 @ 16:21:49 #162
    42555 Tomek
    Take on the world!
    pi_24689850
    Overigens Leshy, jij als Operah deskundige

Weet jij hoe het kan dat als ik het volgende in mijn <header> tags heb staan
    1<LINK REL="STYLESHEET" HREF="stylesheet.css" TYPE="text/css">

dat operah dan niet meer reageert op <center>

Ik weet het, het klinkt vreemd maar het is echt zo.
    Doe ik dan iets als <center><table><tr><td></td></tr></table></tcenter> dan wordt dat dus niet gecentreerd. haal ik die stylesheet weg, dan weer wel

zaterdag 22 januari 2005 @ 16:22:05 #163
    44679 Leshy
    Held met sokken.
    pi_24689858
    Mja, dan geldt opnieuw, ondersteunde MSIE maar child selectors.

Anders kon je gewoon ul#menu>li gebruiken, heb je geen last van geneste list items
      zaterdag 22 januari 2005 @ 16:23:37 #164
    42555 Tomek
    Take on the world!
    pi_24689883
    quote:
    Op zaterdag 22 januari 2005 16:22 schreef Leshy het volgende:

Anders kon je gewoon ul#menu>li gebruiken, heb je geen last van geneste list items
    idd, maar mocht je er belang bij hebben. ik heb een bestandje die je moet includen die er vervolgens voor zorgt dat bijvoorbeeld die hovers ook allemaal werken in internet explorer.
      zaterdag 22 januari 2005 @ 16:26:46 #165
    44679 Leshy
    Held met sokken.
    pi_24689943
    quote:
    Op zaterdag 22 januari 2005 16:21 schreef Tomek het volgende:
    Geen idee. Net even zelf een testbestandje gemaakt, maar leverde geen problemen op. Mogelijk staat er iets in je stylesheet wat het effect van <center> teniet doet, geen idee.

Overigens is <center> sowieso nutteloos, daar heb je CSS voor
      zaterdag 22 januari 2005 @ 16:30:05 #166
    44679 Leshy
    Held met sokken.
    pi_24689998
    quote:
    Op zaterdag 22 januari 2005 16:23 schreef Tomek het volgende:
    idd, maar mocht je er belang bij hebben. ik heb een bestandje die je moet includen die er vervolgens voor zorgt dat bijvoorbeeld die hovers ook allemaal werken in internet explorer.
    Ik ken het, het IE7 project. Op zich wel erg handig, mogelijk dat ik het nog eens ga gebruiken als ik het zelf nodig heb
      zaterdag 22 januari 2005 @ 16:30:34 #167
    42555 Tomek
    Take on the world!
    pi_24690010
    quote:
    Op zaterdag 22 januari 2005 16:26 schreef Leshy het volgende:

[..]

Geen idee. Net even zelf een testbestandje gemaakt, maar leverde geen problemen op. Mogelijk staat er iets in je stylesheet wat het effect van <center> teniet doet, geen idee.

Overigens is <center> sowieso nutteloos, daar heb je CSS voor
    volgens mij had ik het zelfs met een lege stylesheet geprobeerd, maar dat weet ik niet zeker.
    ik zal nog eens kijken of er inderdaad niet ergens iets staat dat overruled.
    pi_24691121
    Hulde voor Tomek

Like trump...
    pi_24694071
    quote:
    Op zaterdag 22 januari 2005 16:21 schreef Tomek het volgende:
    Overigens Leshy, jij als Operah deskundige

Weet jij hoe het kan dat als ik het volgende in mijn <header> tags heb staan
    [ code verwijderd ]

Ik weet het, het klinkt vreemd maar het is echt zo.
    Doe ik dan iets als <center><table><tr><td></td></tr></table></tcenter> dan wordt dat dus niet gecentreerd. haal ik die stylesheet weg, dan weer wel

Niet inline elementen kan je niet centreren met text-align:center;

Daarvoor heet het immers ook text-align.

Dit is btw ook in IE zo als je deze uit quirksmode haalt met een goede doctype.

Wil je block-type elementen centreren zul je margin-left:auto;margin-right:auto; moeten gebruiken of wanneer toepasselijk margin:0 auto;.
    pi_24694141
    quote:
    Op zaterdag 22 januari 2005 16:22 schreef Leshy het volgende:

Makkelijkste oplossing is om je li's een classname te geven.

-r-
      zondag 23 januari 2005 @ 14:35:33 #171
    42555 Tomek
    Take on the world!
    pi_24706469
    Ok, ik ben dus nog steeds bezig met mijn menu. Het begint er al aardig op te lijken.
    Maar nu is er nog 1 ding wat ik niet voor elkaar krijg. In zoverre, niet in internet explorer.
    Het menu staat hier http://www.not-allowed.nl/menu/menu.html

en wat ik nog wil is het volgende:

als je met de muis over een kop heengaat, of over een sub dan wil ik dat dan de kleur van de tekst verandert. het klinkt eenvoudig maar het lukt me niet.

de style die je krijgt als je over kop of sub heengaat is li#head:hover en li#sub:hover

nu verander ik de kleur van de links op de volgende manier:
    1li#head:hover a:link, visited{color:red;}

dit werkt in firefox, maar niet in internet explorer. weet iemand hoe ik dit in internet explorer ook aan de gang kan krijgen? ik wil het eigenlijk niet met een javascript doen en zo de class veranderen, maar echt met css.

iemand?
    pi_24706976
    Ik heb een achtergrond image gemaakt van 750px breed en 10px hoog. Hoe kan ik die met css zo gebruiken dat hoe hoog het browserwindow ook is die achtergrond image altijd totaan beneden doorgaat?

Vroeger kan dat in html gewoon door een table een hoogte van 100% mee te geven, maar dat mag helaas niet meer. Dus hoe doe ik dat in css?
      zondag 23 januari 2005 @ 15:08:57 #173
    42555 Tomek
    Take on the world!
    pi_24707024
    quote:
    Op zondag 23 januari 2005 15:05 schreef Maffioso het volgende:
    Ik heb een achtergrond image gemaakt van 750px breed en 10px hoog. Hoe kan ik die met css zo gebruiken dat hoe hoog het browserwindow ook is die achtergrond image altijd totaan beneden doorgaat?

Vroeger kan dat in html gewoon door een table een hoogte van 100% mee te geven, maar dat mag helaas niet meer. Dus hoe doe ik dat in css?
    http://www.w3schools.com/css/css_background.asp

nu mijn vraag weer

pi_24707835
    quote:
    Op zondag 23 januari 2005 15:08 schreef Tomek het volgende:

[..]

http://www.w3schools.com/css/css_background.asp

nu mijn vraag weer

1<li id="head" onmouseover="this.className='hover';" onmouseout="this.className='';">

En zoek het verder zelf maar uit, want dat schijnt jouw houding ten opzichte van anderen ook te zijn
    pi_24709232
    Ok ik ben nog steeds bezig met mijn achtergrond die ik altijd over de hele hoogte van het browservenster wil zien.
    Ik heb dit in mijn css script staan:
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    body {
       margin: 0;
    }
    #maincontainer {
       position: absolute;
       width: 750px;
       height: 100%;
       top: 0px;
       left: 50%;
       margin-left: -375px;
       background-image: url(images/bg_main.gif);
    }

In Firefox werkt het prima alleen in IE zie ik het plaatje maar 1 keer staan en gaat hij niet door naar beneden. Weet iemand hoe ik dat op kan lossen?

Zie hier resultaat: http://home.quicknet.nl/mw/prive/pjlammers/test/test.htm
    pi_24709846
    probeer het eens met:
    1body {margin:0; padding:0; height:100%; width:100%;}

-r-
    pi_24710725
    Thnx man! werkt perfect.
    pi_24711243
    quote:
    Op zondag 23 januari 2005 15:08 schreef Tomek het volgende:

[..]

nu mijn vraag weer

IE kent :hover alleen voor A-elementen.

Dat kan je op 2 manieren oplossen: de html aanpassen, of javascript toevoegen.
    Voor de javascriptoplossing zou je bijvoorbeeld whatever:hover kunnen gebruiken.

Maar zo'n menu kan met alleen CSS ook wel, dat lijkt mij de mooiste oplossing.
    Wil iedereen die in telekinese gelooft nu mijn hand op steken?
    | Foto's van toen en nu | Icons | Whatpulse keyboard | .NET developer? |
      maandag 24 januari 2005 @ 00:51:05 #179
    42555 Tomek
    Take on the world!
    pi_24716344
    quote:
    Op zondag 23 januari 2005 15:57 schreef Roönaän het volgende:

[..]
    [ code verwijderd ]

En zoek het verder zelf maar uit, want dat schijnt jouw houding ten opzichte van anderen ook te zijn
    Nou zeg, zo was dat helemaal niet bedoeld hoor

Ik had verwacht dat hij er met die link wel uit zou komen.

Ik heb op zijn minste geprobeerd te helpen. Die andere opmerking was meer als grapje bedoeld.
      maandag 24 januari 2005 @ 01:52:35 #180
    42555 Tomek
    Take on the world!
    pi_24717186
    Ik kom er nog steeds niet uit. Is er iemand die misschien een tip kan geven. Ik heb het geprobeerd op de manier van Ronaan:

deze aangemaakt:
    1
    2
    #blauw {blablabla}
    #blauw a:link, visited, hover{color:blauw;}

en de <li> als volgt:
    1<li id="folder" onmouseover="this.id='blauw';" onmouseout="this.id='folder'">

Firefox werkt weer prima, linkjes worden blauw. Maar internet explorer doet het niet. Het vreemde is dat hij bepaalde dingen wel overneemt uit #blauw. Als ik de background-image verander, dan verandert die wel. Maar de linktekst verandert gewoon niet.

Ik snap het niet meer

[ Bericht 8% gewijzigd door Tomek op 24-01-2005 12:05:04 ]
      maandag 24 januari 2005 @ 03:30:08 #181
    44679 Leshy
    Held met sokken.
    pi_24717712
    Geef eens een link naar een site in kwestie, is waarschijnlijk een stuk handiger dan al die losse snippets
    pi_24718314
    quote:
    Op maandag 24 januari 2005 01:52 schreef Tomek het volgende:
    Ik kom er nog steeds niet uit. Is er iemand die misschien een tip kan geven. Ik heb het geprobeerd op de manier van Ronaan:

deze aangemaakt:
    [ code verwijderd ]

en de <li> als volgt:
    [ code verwijderd ]

Firefox werkt weer prima, linkjes worden blauw. Maar internet explorer doet het niet. Het vreemde is dat hij bepaalde dingen wel overneemt uit #blauw. Als ik de background-image verander, dan verandert die wel. Maar de linktekst verandert gewoon niet.

Ik snap het niet meer
    Deze code wordt toegepast op een link, een "visited"-element en een "hover"-element. Dat werkt dus niet.
    1#blauw a:link, visited, hover{color:blauw;}

moet zijn
    1#blauw a:link, #blauw a:visited, #blauw a:hover{color:blauw;}

Een id veranderen lijkt me geen handige aanpak. Je kan beter de class veranderen
    1<li id="folder" onmouseover="this.className='highlight';" onmouseout="this.className='''">

css:
    1
    2
    #folder { color: #000; }
    #folder.highlight {color: #f00; }

(Je post is wat breed vind je niet? )
    Wil iedereen die in telekinese gelooft nu mijn hand op steken?
    | Foto's van toen en nu | Icons | Whatpulse keyboard | .NET developer? |
      maandag 24 januari 2005 @ 12:04:06 #183
    42555 Tomek
    Take on the world!
    pi_24721407
    quote:
    Op maandag 24 januari 2005 03:30 schreef Leshy het volgende:
    Geef eens een link naar een site in kwestie, is waarschijnlijk een stuk handiger dan al die losse snippets
    http://www.not-allowed.nl/menu/menu.html

ik wil dus de tekstkleur aanpassen van de li:hovers
      maandag 24 januari 2005 @ 12:06:12 #184
    42555 Tomek
    Take on the world!
    pi_24721444
    quote:
    Op maandag 24 januari 2005 07:41 schreef SuperRembo het volgende:

[..]

Deze code wordt toegepast op een link, een "visited"-element en een "hover"-element. Dat werkt dus niet.
    [ code verwijderd ]

moet zijn
    [ code verwijderd ]

Een id veranderen lijkt me geen handige aanpak. Je kan beter de class veranderen
    [ code verwijderd ]

css:
    [ code verwijderd ]

(Je post is wat breed vind je niet? )
    ik had ook al
    #blauw a:link{}
    #blauw a:visited{}
    #blauw a:hover{}

geprobeerd, maar dat wou ook niet.
      maandag 24 januari 2005 @ 15:59:14 #185
    22567 innovation
    Don't look at the sun
    pi_24725215
    ik ben geen dummie met css maar vorige topic is gesloten .. dus dan maar hier

oi. Ik zit met het probleem
    dat ik die faux colums na te doen. maar de bg wil niet lukken
    anders gezecht
    ik hebt 1 div. (met bg)
    en daar in 2 divjes naast elkaar.
    als ik die 2 weg laat zie ik de bg wel. maar met de 2 divs er in zie ik de bg niet meer.
    en ik kan maar niet uit vinden hoe het komt

http://clusius.ath.cx/512/test1.html is waar de test site op staat.

ps: die twee divjes hebben een transparant bg.
    poebeer houd van Knorretje2712 http://www.clusius.com,Alain Lecluse
    pi_24725355
    ten eerste, mooie cleane style van de site...
    ten tweede, als ik content_bg.png wil bekijken, zie ik ook niets... klopt het plaatje wel?

excuus, plaatje zie ik wel...
    als je dit er eens van maakt...
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    #side {
        margin: 0 30px 0 405px;
        background: transparent;
        padding: 10px;
        font-size: 11px;
        letter-spacing: 3px;
        line-height: 20px;
        width: 260px;
        text-align: right;
    }
      maandag 24 januari 2005 @ 17:00:36 #187
    22567 innovation
    Don't look at the sun
    pi_24725833
    hmm nu zie je dus wel de bg door side heen maar waar side op houd niet meer.
    en het was juist de bedoeling da tie tot onder door blijft lopen.

[ Bericht 87% gewijzigd door innovation op 24-01-2005 17:09:08 ]
    pi_24726026
    klopt... je hebt een footer aangemaakt met clear:both... zorg ervoor dat deze direct na de twee divs komt...
      maandag 24 januari 2005 @ 17:43:36 #189
    22567 innovation
    Don't look at the sun
    pi_24726525
    dankje dankje dankje. het schijnt te werken
    pi_24798555
    Ik ben wil graag onderaan mn site een balkje maken met copyright gegevens e.d.
    Ik gebruik hier een aparte layer voor en werk met CSS.

Nu kan ik wel alles vanuit de linkerbovenhoek uitlijnen.
    Dit hieronder lijnt ie bv uit in de linker bovenhoek:
    quote:
    margin-top: 10px;
    margin-left: 2px;
    Maar ik meen dat dit ook vanaf onder kon?

Ik wil graag dat balkje 5px vanaf onder uitlijnen. Iemand een ideetje?

pi_24798616
    padding-top? padding-bottom?
    Like trump...
    pi_24798900
    Padding is toch voor het uitlijnen in een layer. Om de tekst bijvoorbeeld 10 px vanaf de rand te zetten? Ik wil de layer 5 px vanaf de onderkant van mn site uitlijnen.
    pi_24800365
    toch?
    pi_24800632
    position:absolute;bottom:5px;
    pi_24802423
    hier staat een klein begin van een fotoalbumscriptje waar ik mee bezig ben. Onderaan wil ik een horizontale scrollbalk in de DIV hebben als er meer thumbnails staan dan in het scherm passen. Hoewel ik geen <br/>-tags gebruik bij de afbeeldingen, gaan ze toch onder elkaar staan (en komt er een verticale scrollbalk). Hoe fix ik dit?
    pi_24803302
    quote:
    Op vrijdag 28 januari 2005 18:37 schreef Heliospan het volgende:
    hier staat een klein begin van een fotoalbumscriptje waar ik mee bezig ben. Onderaan wil ik een horizontale scrollbalk in de DIV hebben als er meer thumbnails staan dan in het scherm passen. Hoewel ik geen <br/>-tags gebruik bij de afbeeldingen, gaan ze toch onder elkaar staan (en komt er een verticale scrollbalk). Hoe fix ik dit?
    display: inline?
    pi_24804341
    quote:
    Op vrijdag 28 januari 2005 18:37 schreef Heliospan het volgende:
    Je kan bij de wrap elementen van css kijken.

Wat je ook kan doen is een extra div erin kwakken met een voldoende breedte, maar dat is niet echt de oplossing lijkt me.
    pi_24804787
    1white-space: nowrap;

deed het hem, bedankt
    pi_24808844
    Iemand een idee of ik ook een hover op images kan gebruiken zonder dat ik van het a (href) element gebruik maak? ik gebruik namelijk een onClick event en dat werkt net zo goed.. zonder display in de status balk

Like trump...
    pi_24809540
    Bij deze heb ik gelezen dat IE iig niet hovert op andere elementen dan a (href) IE :R

ennuh het volgende, zie mijn 1e gescripte UBB editor, nu zie je de plaatjes daarboven, de CSS gaat ergens in de fout en ik zie geen 'border' boven op ennuh 't ziet er gewoon niet echt fancy uit.. Iemand tips?

Tnx
    Like trump...
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')