daar hou ik je aan.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:48 schreef tong80 het volgende:
Als Beenhakker terugkomt post ik nooit meer het woord Ajax op Fok!
Proppen in de eerste treinquote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:24 schreef NordKaos het volgende:
Okay![]()
![]()
Zondag trasferta di psv!![]()
Dan heb jij AXJA nog natuurlijkquote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:48 schreef tong80 het volgende:
Als Beenhakker terugkomt post ik nooit meer het woord Ajax op Fok!
Ik snap niet dat Mitea genomineerd is.. okay, er zijn ook anderen die ik vind dat ze er niet tussen horen, maar Mitea heeft nog erg weinig gepresteerd.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:14 schreef Arikay het volgende:
[..]
hele lijst namen...
Met 3 Ajacieden dus...
En of ik de 1e trein haalquote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:50 schreef Bananenman het volgende:
Proppen in de eerste trein
En koeman is wel 100% ajacied volgens jou?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik had het verhaal in het Van Gaal neemt onslag-topic al gezet.
Die kakkerlak komt er wat mij betreft niet meer in bij ons.
Zekerquote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:20 schreef NordKaos het volgende:
[..]
En of ik de 1e trein haal![]()
![]()
Nee.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:38 schreef keijz het volgende:
En koeman is wel 100% ajacied volgens jou?
waarom zou Beenhakker dan niet terug mogen komen? Zolang hij wil, en hij z'n werk goed doet, mag hij van mij komenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee.
Weet je nog hoe hij vorige keer weg ging?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:46 schreef keijz het volgende:
waarom zou Beenhakker dan niet terug mogen komen? Zolang hij wil, en hij z'n werk goed doet, mag hij van mij komen
nee Louis gaat ff met goede redenen weg, en daar was (bijna) iedereen ook zo lovend over..quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:51 schreef Chadi het volgende:
ja onder het mom van persoonlijkeproblemen.. jaja geld incasseren en dan binnen 6 maanden terug in Nederland .. die hoeft wat mij betreft voorlopig maar niet bij ajax te komen. opgerot met zulke ontrouwe gasten.
Louis heb ik ook nooit gewild. Ik ben voorstander van iemand die Ajax 1 kent vanuit het veld en niet vanuit de Banken. Dus iemand die opgegroeid is en voortgebracht is door het Ajax systeem en opleiding.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:52 schreef S-Two het volgende:
[..]
nee Louis gaat ff met goede redenen weg, en daar was (bijna) iedereen ook zo lovend over..
Maar als je juist iemand hebt die Ajax kent vanuit het veld, dan zal die zich altijd weer willen bemoeien met hoe het eerste team functioneert, dat was ook juist de reden van Van Gaal om op te stappen...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:54 schreef Chadi het volgende:
[..]
Louis heb ik ook nooit gewild. Ik ben voorstander van iemand die Ajax 1 kent vanuit het veld en niet vanuit de Banken. Dus iemand die opgegroeid is en voortgebracht is door het Ajax systeem en opleiding.
ja, weer het verhaal zeker van de voorgeschoven man Van Cruijff.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:06 schreef RedGuy het volgende:
Er zijn geruchten dat Wim Jansen TD wordt bij Ajax. Als dat maar NOOIT gebeurt!
Nah denk niet dat die kromme het doet.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:06 schreef Suijk het volgende:
Welja, waarom niet meteen de Kromme als trainer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |