Geld dit alleen voor Nederlanders die talent van het jaar verkiezing?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:53 schreef methodmich het volgende:
Overigens zijn Sneijder en De Jong genomineerd voor Talent van het Jaar door Tuttosport.
Die hoef ik ook neit. Het is geen centrumspits en hij scoort ook niet 30x in een seizoen. Ik had gisteren trouwens extra op hem gelet en dat wat ie liet zien was nou niet echt goed genoeg voor de mooiste club van de wereldquote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
Aruna heeft wel een individuele actie, maar die komt waarschijnlijk niet.
Dit jaar zal Rooney het wel weer wordenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:58 schreef methodmich het volgende:
Nee, 40 spelers geboren na 1-1-83 zijn genomineerd. Vorig jaar won vdV, voor Rooney en C. Ronaldo.
Nu zijn naast Wesley en Nigel o.a. Robben, Fernando Torres, weer Rooney en C. Ronaldo, Diego en Kompany genomineerd.
Looptequote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:34 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Vorig seizoen loopte Feyenoord het hele seizoen niet, ik heb geen witte zakdoekjes gezien.
Waarom zou ik? Als je er problemen mee hebt moet je ff langs gaan en je probleem vertellen. Hij is er inmiddels doodmoe van dat iedereen van afstand loopt te schreeuwen en niemand naar hem toe komt om een discussie aan te gaan.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:29 schreef Bananenman het volgende:
Geef die gast met die megafoon eens een tik
Ik heb weleens gevraagd waarom hij altijd zo door dat ding loopt te bleren ja, en hij gaf dezelfde reden als jij. Ben opzich wel mee eens dat het niet altijd van een hoog niveau is maar ik denk niet dat die megafoon een oplossing is, hard schreeuwen is beter te horen dan een rare vervormde stem door dat ding heen. En het ziet er ontiegelijk dom uit.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:41 schreef NordKaos het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Als je er problemen mee hebt moet je ff langs gaan en je probleem vertellen. Hij is er inmiddels doodmoe van dat iedereen van afstand loopt te schreeuwen en niemand naar hem toe komt om een discussie aan te gaan.
Een megafoon heeft alleen maar voordelen en het zangniveau is nog niet van zo'n hoog niveau dat we zonder kunnen....
Maar wat is dan wel de oplossing? Zangles nemen wil niemand, pamfletten met teksten erop wil niemand, er moest gewoon iets gebeuren en aangezien dit in duitsland/frankrijk en in italie de normaalste zaak van de wereld is zal het best wel helpen. Momenteel word ie niet altijd juist gebruikt( gebruiken voor onzin, verkeerd richten, verkeerde songsquote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:52 schreef Bananenman het volgende:
Ik heb weleens gevraagd waarom hij altijd zo door dat ding loopt te bleren ja, en hij gaf dezelfde reden als jij. Ben opzich wel mee eens dat het niet altijd van een hoog niveau is maar ik denk niet dat die megafoon een oplossing is, hard schreeuwen is beter te horen dan een rare vervormde stem door dat ding heen. En het ziet er ontiegelijk dom uit.
Maargoed
Sheyi Emmanuel ADEBAYOR (att. Monaco)quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:00 schreef Aeroxie het volgende:
Linkje naar de hele lijst met genomineerde?
Ja het is ook niet dat ik me ontzettend aan dat ding erger ofzo, ik vind alleen dat zoals je zegt hij soms voor teveel onzin gebruikt wordt én het af en toe zelfs met dat ding niet goed te verstaan is wat hij nou bedoelt. Maar als hij gewoon goed gebruikt wordt zal het best goedkomen, dinsdag ging het wel redelijk goed jaquote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:06 schreef NordKaos het volgende:
[..]
Maar wat is dan wel de oplossing? Zangles nemen wil niemand, pamfletten met teksten erop wil niemand, er moest gewoon iets gebeuren en aangezien dit in duitsland/frankrijk en in italie de normaalste zaak van de wereld is zal het best wel helpen. Momenteel word ie niet altijd juist gebruikt( gebruiken voor onzin, verkeerd richten, verkeerde songsen noem maar op) maar ook hij moet er nog mee leren omgaan.
Dinsdag heeft wel gebleken dat ie een positieve bijdragen heeft geleverd.
dit gaat toch ook over Ajaxquote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:20 schreef Bananenman het volgende:
Maar da's niet echt ontopic
Ik lees trouwens nu dat het excact 10 jaar geleden is dat we daar gewonnen hebben. Onder leiding van ..jawel.. Louis van Gaal.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:24 schreef NordKaos het volgende:
Okay![]()
![]()
Zondag trasferta di psv!![]()
Bayern Monacoquote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:14 schreef Arikay het volgende:
[..]
Bastian SCHWEINSTEIGER (cent. Bayern Monaco)
Ik had het verhaal in het Van Gaal neemt onslag-topic al gezet.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:31 schreef JaWi het volgende:
Beenhakker zat echt te vissen in de telegraaf. Hij voelde wat voor terugkomen, en hij was trots op zijn 3 jaren bij ajx blablabla. Opzich heeft Ajax toen wel de kwartfinale gehaald en onder zijn bewind zijn zlatan, mido, maxwell en trabelsi gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |