Je haalt me echt de woorden uit mijn mondquote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:41 schreef GoeRoe86 het volgende:
Het gaat een tijdje slecht met ajax en alle ajaxieden snoeren hun eigen mond en met 1 overwinning op een of andere slechte club zijn ze weer helemaal terug hoor :|
Hoezo een voetbalkennerquote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:24 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Niet mee eens.
Middenveld gaat gelijk op maar Ajax krijgt van mij de voordeel van de twijfel omdat Ajax haar middenveld in potentie 3x zo goed als die van Psv is.
Over de vleugels, Mitea en Boukhari zijn beide beter dan Beasly en de Ridder en Rosales zijn beide beter dan welke clown jullie daar ook neerzetten. Park is niks.
Heitinga en de Jong kapot spelen? Die 2 zijn al niet in topvorm, en het is lang geleden dat ik vleugels door het centrum heb zien gaan over de gehele wedstrijd.
Een wedstrijd gewonnen tegen een tegenstander die net zo goed als de Graafschap is en ze dneken meteen weer dat ze kampioen wordenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:25 schreef SoA-Holic het volgende:
Het aantal calimero's uit de grote steden zijn weer aanwezig. Heerlijk. Concentreer je nou eerst ff op je eigen club ipv Ajax topic's te NEUZEN!
As zondag wordt het 1-2. Wij zijn Ajax, de beste!
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:00 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Je haalt me echt de woorden uit mijn mond![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:04 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Hoezo een voetbalkenner![]()
Ben je lekker aan het flamen?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:07 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Een wedstrijd gewonnen tegen een tegenstander die net zo goed als de Graafschap is en ze dneken meteen weer dat ze kampioen worden![]()
zucht.. ik was op mn 12e psv-er (hoe serieus kan je dan 'fan' zijn); kwam studeren in A'dam op mn 17e en zit hier nu 11 jaar, waarvan ik 1 jaar in de Arena heb gewerkt.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:43 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Je werd op je twaalfde "Medical Steward in de Amsterdam Arena" en je bent nu 28???
Iets in mij zegt dat dat niet kan!![]()
Op je 20e overlopen vind ik serieus nogal getuigen van weinig ruggegraat...
Die Aeroxie met zijn dikke reet heeft waarschijnlijk niets beters te doen, dus gaat hij de mooiste club van het land afzeiken...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:09 schreef The_Hives het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ben je lekker aan het flamen?
In één van je eerdere reacties geef je aan dat "als ex-PSV-er kan ik beamen dat menig PSV-er gruwelt van de arrogantie die Ajax soms leek uit te stralen." en later geef je aan dat je op je twaalfde (zestien jaar geleden, dus 1988 -> toevallig nét het succesjaar van P$V) PSV-supporter bent geweest, maar tóch kom je met de wijsheid dat "dat menig PSV-er gruwelt van de arrogantie die Ajax soms leek uit te stralen." dan spreek je jezelf wel een beetje (veel) tegen, want die wijsheid heb je niet op je twaalfde...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:27 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
zucht.. ik was op mn 12e psv-er (hoe serieus kan je dan 'fan' zijn); kwam studeren in A'dam op mn 17e en zit hier nu 11 jaar, waarvan ik 1 jaar in de Arena heb gewerkt.
Ik zeik Ajax niet af, maar de supporters die na een overwinning op een club te vergelijken met de Graafschap meteen weer denken dat ze kampioen worden en dat alles weer goed is.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:29 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Die Aeroxie met zijn dikke reet heeft waarschijnlijk niets beters te doen, dus gaat hij de mooiste club van het land afzeiken...
Laat hem, sommige mensen hebben geen leven en dat is al erg genoeg!
Zondag Bogdan Lobont op doel, in de verdediging (van links naar rechts) Maxwell, Nigel de Jong, Johnny Heitinga en Hatem Trabelsi, een middenveld gevormd door Tomas Galásek (mits fit, anders Anthony Obodai) Wesley Sneijder (links) en Steven Pienaar (rechts) en voorin (wederom van links naar rechts) Nicolae Mitea, Rafael van der Vaart en Daniël de Ridder...
Ik heb nooit gezegd dat Ajax niet kampioen zou worden want dat doen ze gewoonquote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:50 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Ik zeik Ajax niet af, maar de supporters die na een overwinning op een club te vergelijken met de Graafschap meteen weer denken dat ze kampioen worden en dat alles weer goed is.
En als ze het niet worden dan zeg jij zeker dat het aan de scheidsrechters en lucky clubs ligt he?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat Ajax niet kampioen zou worden want dat doen ze gewoon
Nee want ze worden gewoon kampioen ik heb geen excusen nodigquote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
En als ze het niet worden dan zeg jij zeker dat het aan de scheidsrechters en lucky clubs ligt he?![]()
Volgens mij zijn jullie het meestal die lopen te huilen over lucky "insert willekeurige tegenstander"quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
En als ze het niet worden dan zeg jij zeker dat het aan de scheidsrechters en lucky clubs ligt he?![]()
Toch vind ik het nobel van Aeroxie dat hij "de mooiste club van het land" ook meteen correct interpreteert als AJAX!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:50 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Ik zeik Ajax niet af, maar de supporters die na een overwinning op een club te vergelijken met de Graafschap meteen weer denken dat ze kampioen worden en dat alles weer goed is.
De mooiste club met de mooiste suporters is Feyenoord. Wij gaan tenminste niet als het slecht gaat meteen met witte zakdoekjes zwaaien en speculeren over een ontslag van de trainer. Dat doen ze alleen in Amsterdom.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:04 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Toch vind ik het nobel van Aeroxie dat hij "de mooiste club van het land" ook meteen correct interpreteert als AJAX!
Ging niet eens om de overwinning (oke wel een beetje dan) maar om het spel dat werd gespeeld in de 1e helft. En dat dit een opsteker is binnen Ajax en voor alle supporters snapte je niet?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:50 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Smaken verschillen, gelukkig maar! Maar toen ik zei:quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:14 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
De mooiste club met de mooiste suporters is Feyenoord. Wij gaan tenminste niet als het slecht gaat meteen met witte zakdoekjes zwaaien en speculeren over een ontslag van de trainer. Dat doen ze alleen in Amsterdom.
Kwam jij met de reactie:quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:29 schreef P0RN0STAR het volgende:
"gaat hij de mooiste club van het land afzeiken..."
Dus vandaar...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:50 schreef Aeroxie het volgende:
"Ik zeik Ajax niet af"
Klopt. De wedstrijd tegen Heerenveen is de enige slechte wedstrijd sinds tijden voor Ajax.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:14 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
De mooiste club met de mooiste suporters is Feyenoord. Wij gaan tenminste niet als het slecht gaat meteen met witte zakdoekjes zwaaien en speculeren over een ontslag van de trainer. Dat doen ze alleen in Amsterdom.
Fijns.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:14 schreef Aeroxie het volgende:
Geef die gast met die megafoon eens een tikquote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:09 schreef NordKaos het volgende:
[..]
Haha, geen sfeerteam, TifosiKaartje voor psv is binnen, ik ben degene die met al die spandoeken loopt te slepen
![]()
Vorig seizoen loopte Feyenoord het hele seizoen niet, ik heb geen witte zakdoekjes gezien.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Klopt. De wedstrijd tegen Heerenveen is de enige slechte wedstrijd sinds tijden voor Ajax.![]()
Lopen, liep, gelopen.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:34 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Vorig seizoen loopte Feyenoord het hele seizoen niet, ik heb geen witte zakdoekjes gezien.
Daarom worden jullie ook maar 1 keer in de 10 jaar kampioenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:34 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Vorig seizoen loopte Feyenoord het hele seizoen niet, ik heb geen witte zakdoekjes gezien.
Hele seizoen is ook gelul. En vorig seizoen liep het bij ons ook niet. Witte zakdoekjes gezien?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:34 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Aruna heeft wel een individuele actie, maar die komt waarschijnlijk niet.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:03 schreef F1Bas het volgende:
Even over Aruna, het kan aan mij liggen maar dat is toch hetzelfde type spits als Sonck en dus totaal niet geschikt voor 4-3-3, of zit ik er nu helemaal naast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |