Van de Argentijnse competitie volg ik eigenlijk alleen Boca Juniors en River Plate, die strijd die deze clubs met elkaar hebben, daar kan geen enkele derby tegenop. dat intrigeert mij enorm. Argentijns voetbal levert weliswaar talenten op die hier prachtig voetballen, maar als je kijkt naar alles wat geen Boca of River heet, dan is 't met name kei- en keihard voetbal afgewisseld met een paar mooie acties. Braziliaans voetbal is veel mooier. Maar 't allermooist is natuurlijk de Copa América, waarvan ik zeg: op de Nederlandse buis er mee, das erg mooi voetbalquote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:28 schreef methodmich het volgende:
Kom dan ook eens quizzen. Maar goed, Rosales was 2 jaar geleden ook nog onbekend hoor. Die is pas in jouw periode opgeklommen.
waar moet ik quizzen dan?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:30 schreef tong80 het volgende:
Ja Cultheld kom eens kwissen ik heb wel een paar vraagjes voor je over het Zuid-Amerikaanse voetbal.
Hou nou eens op met je offtopic topicvervuiling hier in het Ajaxtopic.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:33 schreef cultheld het volgende:
Van de Argentijnse competitie volg ik eigenlijk alleen Boca Juniors en River Plate, die strijd die deze clubs met elkaar hebben, daar kan geen enkele derby tegenop. dat intrigeert mij enorm. Argentijns voetbal levert weliswaar talenten op die hier prachtig voetballen, maar als je kijkt naar alles wat geen Boca of River heet, dan is 't met name kei- en keihard voetbal afgewisseld met een paar mooie acties. Braziliaans voetbal is veel mooier. Maar 't allermooist is natuurlijk de Copa América, waarvan ik zeg: op de Nederlandse buis er mee, das erg mooi voetbalNu moet ik 't nog hebben van dubieuze videobanden en van internet geripte filmpjes.
Eindelijk iemand op Fok die ook op 410 staatquote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:06 schreef NordKaos het volgende:
[..]
Met een beetje geluk heeft de fotograaf van 410.nl em erop gezet, ik had t nog gezegt tegen hem. De foto's zullen vanavond laat online komen.
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:42 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Eindelijk iemand op Fok die ook op 410 staatEn nog in het sfeerteam ook aan je fotoboek te zien. Ga je mee naar Eindhoven?
En dat kan ik bevestigen. Ons Alibi is rond Sandman.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Er zitten hier wel meer 410-ers volgens mij.
Gisteren manny nog gemeet in 409
Haha, geen sfeerteam, Tifosiquote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:42 schreef Bananenman het volgende:
Eindelijk iemand op Fok die ook op 410 staatEn nog in het sfeerteam ook aan je fotoboek te zien. Ga je mee naar Eindhoven?
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:52 schreef P0RN0STAR het volgende:
[afbeelding]
Gaarne optiefen met uw kletspraatjes.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:58 schreef cultheld het volgende:
Zondag begint de slacht van de Amsterdamse school
meervoudigquote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:13 schreef cultheld het volgende:
soa, sinds wanneer is aantal meervoudig?
Wat verschrikkelijk sneu om zo'n snandoek tegen een andere tegenstander dan Feyenoord op te hangen. Ontzettende zielige actie van die joden.quote:
mja ik hoorde jullie ook een liedje zingen over Silvie toen jullie ergens in Noorwegen speelden.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:05 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Wat verschrikkelijk sneu om zo'n snandoek tegen een andere tegenstander dan Feyenoord op te hangen. Ontzettende zielige actie van die joden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |