Farfan niet die net 5 wedstrijden gespeelt heeftquote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
echter is Farfán beter. Rosales moet nog groeien bij Ajax.
Ik ken hem beter dan wie dan ook op dit forum, omdat ik Peruaans voetbal volg, net als overigens Colombiaans, Braziliaans, Paraguayaans, Argentijns, Uruguayaans en Chileens voetbal (met name via de copa, maar soms vind ik ook wel een wedstrijdje uit 1 van de competities). Farfán was voordat hij naar PSV kwam de beste speler van de Peruaanse competitie en ook al verstond ik het commentaar niet altijd, naarmate Farfán langer aan de bal is ging het volume van het enthousiaste schreeuwen van de commentator weer enkele decibels omhoog. Buiten de 16 scoren was 1 van z'n grote hobby's in z'n veld daar en hij kon ook wel eens in de spits uit de voeten, maar meestal opereerde hij van randje '16'quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:13 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Farfan niet die net 5 wedstrijden gespeelt heeft![]()
Peruaanse competitie kan je vergelijken met de hoofdklasse ofzo? Wat ik wil zeggen. Farfan heeft (nog) niet veel meer laten zien dan Rosasel om welke reden dan ook.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
De Peruaanse competitie is denk ik vergelijkbaar met onze eredivisie. Daarnaast heeft Farfán ook in de copa américa van zich doen spreken met z'n geniale steekpassjes, assists en doelpunten. Hij is overigens niet echt vergelijkbaar met Rosales. Rosales is een pure rechtsbuiten en Farfán kan op iedere positie in de aanval uit de voeten.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Peruaanse competitie kan je vergelijken met de hoofdklasse ofzo? Wat ik wil zeggen. Farfan heeft (nog) niet veel meer laten zien dan Rosasel om welke reden dan ook.
sorry, je hebt gelijkquote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:22 schreef Suijk het volgende:
Kunnen jullie dat gewauwel over die super peruaan (...) in je eigen topic houden?
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:13 schreef cultheld het volgende:
soa, sinds wanneer is aantal meervoudig?
Een aantal mensen heeft gedemonstreerd.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Het is toch ook het aantal mensen en niet het aantal mens..
Ah, ik dacht al.. Waar heeft ie het over.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:32 schreef Suijk het volgende:
[..]
Een aantal mensen heeft gedemonstreerd.
Rosales is geen olympisch kampioen en speelt in de nationale selectiequote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
De Peruaanse competitie is denk ik vergelijkbaar met onze eredivisie. Daarnaast heeft Farfán ook in de copa américa van zich doen spreken met z'n geniale steekpassjes, assists en doelpunten. Hij is overigens niet echt vergelijkbaar met Rosales. Rosales is een pure rechtsbuiten en Farfán kan op iedere positie in de aanval uit de voeten.
Ja dat speelt ie, Farfán speelt ook in de nationale selectie.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:38 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Rosales is geen olympisch kampioen en speelt in de nationale selectie
Argentinie weegt op mijn weegschaal toch zwaarder dan Peru, en niet alleen omdat Maxima daar vandaan komt en Argentinie groter isquote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja dat speelt ie, Farfán speelt ook in de nationale selectie.
Uiteraard, maar maakt dat Rosales automatisch beter dan Farfán? Tenslotte is Crespo ook geen betere spits dan Shevchenkoquote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Argentinie weegt op mijn weegschaal toch zwaarder dan Peru, en niet alleen omdat Maxima daar vandaan komt en Argentinie groter is
Toch raar dat onze Zuid-Amerika kenner dan niet weet dat Rosales met Newell's altijd 4-4-2 speelde en dan een spits was die mocht zwerven, waarna hij zelf vaak naar rechts trok. Alleen in de nationale ploeg stond hij echt rechtsbuiten, heeft hij zelf gezegd in een interview voor Bayern uit.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
. Hij is overigens niet echt vergelijkbaar met Rosales. Rosales is een pure rechtsbuiten en Farfán kan op iedere positie in de aanval uit de voeten.
Ik heb Newell's nooit zien spelen, volg het voetbal in 't algemeen overigens pas sinds 2 jaarquote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
Toch raar dat onze Zuid-Amerika kenner dan niet weet dat Rosales met Newell's altijd 4-4-2 speelde en dan een spits was die mocht zwerven, waarna hij zelf vaak naar rechts trok. Alleen in de nationale ploeg stond hij echt rechtsbuiten, heeft hij zelf gezegd in een interview voor Bayern uit.
Whehehe,quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
Toch raar dat onze Zuid-Amerika kenner dan niet weet dat Rosales met Newell's altijd 4-4-2 speelde en dan een spits was die mocht zwerven, waarna hij zelf vaak naar rechts trok. Alleen in de nationale ploeg stond hij echt rechtsbuiten, heeft hij zelf gezegd in een interview voor Bayern uit.
Vandaar dat je vaak zo slap lult,quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:16 schreef cultheld het volgende:
volg het voetbal in 't algemeen overigens pas sinds 2 jaar![]()
2 jaar lang intensief voetbal wel te verstaanquote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vandaar dat je vaak zo slap lult,.
Je doet jezelf soms voor als een echte kenner, maar je kijkt pas twee jaar voetbal..
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |