Gaat ook om aan- en verkopenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 11:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Klopt, dat van Gaal niet geschikt is voor de functie wist iedereen. Meneer van Eijden niet, die dacht er goed aan te doen om een clubman binnen te halen. Het blijkt maar weer dat nadenken voor die man niet makkelijk is.

Ik kom je wel opvangen hoorquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 01:24 schreef cultheld het volgende:
Zondagmiddag is 't hier erg stil

Klopt, Stekelenburg heeft grote pech met zn blessure. Lobont doet het nu uitstekend en er lijkt geen reden tot wisselen. Maar welke club staat er op dit moment te springen om Stekelenburg op huurbasis over te nemen? (FC Groningen?)quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:18 schreef The_Hives het volgende:
Ik denk dat het Lobont wordt
sowieso zullen er problemen van komen. De keeper die het niet wordt, zal weg(verhuurd) willen vermoed ik. Ondanks dat bijvoorbeeld Lobont in de periode vóór de blessure van Stekelenburg zich voorbeeldig heeft opgesteld.

quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:41 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Voorlopig houden Arie van Eijden en ik ons met eventuele aankopen bezig, dat is in het verleden ook prima gegaan.

Nigel, fantastische gozerquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:16 schreef Againzender het volgende:
Het commentaar van Nigel de Jong bij AT5 was wel weer mooi:
Verslagmiep: Ennuh, Nigel, zondag PSV, daar winnen jullie nooit.
Nigel: Wij zijn de grootste club van Nederland, we gaan winnen
Af en toe heb ik het idee dat hij de enige is die alle situaties nog een beetje weet te relativeren. Wereldgast!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |