quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:53 schreef XiChico het volgende:
Ow .. heb et ff voor je opgezocht .. komtie![]()
| | *...LanGuaGe 0f @ KiSs...* | |
||0p je WanG - wY zYn VrieNdeN||
||0p Het Vo0rHo0fD - Jij BenT HeiLiG||
||0p de OnDeRliP - Doe jE m0nd maAr 0pEn||
||0p je M0nD - Ik VinD jE LeuK||
||0p je NeuS - Je BenT ScHaTtiG||
||0p je OoRleL - Ik Ben GeiL||
||0p je KaakLijN - Let'S fucK||
||In je HalS - Ik gA je 0pgeiLe||
||0p je b0rst - Je bEnt PerfeCt||
||0p je TePel - Ik wiL miR||
||0p je BuiK - Mag iK zuiGen||
||0p je NaveL - je Bent m0oi||
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:36 schreef Pikkebaas het volgende:
Simpel,
Als je je hand in 'r broek steekt moet het net aanvoelen alsof je een paard een suikerklontje geeft.
Als ze, zonder enige aanleiding, voor je knielt en je spontaan begint te pijpen en roept: "neuk me, nu!"quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:23 schreef Strakkerdepak het volgende:
hoe laat een meisj merken dat ze sex met je wilt?
zonder woorden.![]()
Moet ze het voor je opschrijven of zo.....ze wil dat je actie onderneemt....wat heb je te verliezen.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:10 schreef Strakkerdepak het volgende:
ik kom heel vaak op haar slaapkamer hoor maar ik weet nog niet eens of ze me leuk vind maar ze doet altijd zo.
als ze bijvoorbeeld een ijsje eet dan doet ze net alsof ze pijpt als ik tegenover haar zit en ze heeft een rokje aan dan doet ze haar bene wijd en ze kijkt vaak naar me.
ze zit tegen me aan tijdens een film.
dat soort dingen doet ze allemaal maar denk dat het ook kan zijn dat ze dat doet omdat ze zo goed met me bevriend is maar al mijn vrienden zeggen iets anders.
dus daarom vroeg ik het hier.
:') je bent toch geen homo? PAKKEN!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:10 schreef Strakkerdepak het volgende:
ik kom heel vaak op haar slaapkamer hoor maar ik weet nog niet eens of ze me leuk vind maar ze doet altijd zo.
als ze bijvoorbeeld een ijsje eet dan doet ze net alsof ze pijpt als ik tegenover haar zit en ze heeft een rokje aan dan doet ze haar bene wijd en ze kijkt vaak naar me.
dat soort dingen doet ze allemaal maar denk dat het ook kan zijn dat ze dat doet omdat ze zo goed met me bevriend is maar al mijn vrienden zeggen iets anders.
Moet je het nog duidelijker krijgen....Damn...nuecke die boelquote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:10 schreef Strakkerdepak het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |