| Fok!Eiland-Autoriteiten | donderdag 20 april 2000 @ 23:21 |
| De kamers in het Fok!Pension zijn gratis, net zo als de meeste andere dingen op Fok!Eiland. Je mag zelf je eigen kamer uitkiezen zolang de voorraad strekt, dit op http://home.wanadoo.nl/rbroekhuizen/fok-eiland/pension.html En dan is het nu tijd voor een overzicht: Vragen? Gewoon mailen! | |
| bigben04 | donderdag 20 april 2000 @ 23:47 |
* bigben04 deelt even mee dat hij ook in kamer 1.25 logeert, samen met ![]() . | |
| Calypso | donderdag 20 april 2000 @ 23:48 |
Voor dat je open gaat Broekie, wil je mij dan ff van de lijst afhalen. ![]() Kamer 2.09 is/was weer vrij, ik weet hoe je gesteld bent op orde en regelmaat!!! Dus ik dacht, laat ik je maar ff helpen. ![]() | |
| HaaiBaai | vrijdag 21 april 2000 @ 00:22 |
quote: Calypso, toon begrip voor de jeugdige overmoed van onze Broekie, die zijn verse goddelijkheid nog niet helemaal beheerst en vergeet dat goden bestaan bij de gratie van diegenen die in hun geloven (zie ook Small gods van Terry Prattchet) | |
| RAiDEN | vrijdag 21 april 2000 @ 00:24 |
/me gaat kamer 1.05 alvast in orde brengen. Dat wordt dus mijn kamer... ![]() [Dit bericht is gewijzigd door RAiDEN (Datum 21 April 2000).] | |
| HaaiBaai | vrijdag 21 april 2000 @ 00:36 |
| * HaaiBaai wil bij nader inzien eigenlijk kamer 1.07. Is dat nog mogelijk? Heb ik ook inspraak over wie er in de andere kamer naast mij komt? * HaaiBaai overweegt wellicht een optie op 1.07 totdat bekend is hoe de andere paar kamers in die hoek worden ingedeeld...
[Dit bericht is gewijzigd door HaaiBaai (Datum 21 April 2000).] | |
| Calypso | vrijdag 21 april 2000 @ 00:45 |
quote: Heb ik vanaf dag 1 gedaan, HaaiBaai. <gratis advies modus aan> | |
| VixenFromHell | vrijdag 21 april 2000 @ 00:51 |
| Ik hoop dat ik het goed doe en dat het allemaal kan zo: En dan is het nu tijd voor een overzicht: [Dit bericht is gewijzigd door VixenFromHell (Datum 21 April 2000).] | |
| Rhiannon | vrijdag 21 april 2000 @ 10:48 |
| * Rhiannon ramt ff op het belletje bij de receptie. Checkout! De ballen Hè! | |
| Broekhuizen | vrijdag 21 april 2000 @ 10:54 |
| He Rhiannon, wat ga jij nou weer doen? Broekie | |
| Multifit | vrijdag 21 april 2000 @ 10:59 |
| Oh mooi, er is iemand aanwezig bij de receptie Checking out please eveneens de ballen...... | |
| Rhiannon | vrijdag 21 april 2000 @ 11:01 |
| Nou Broekie, eerst had ik een pappa en mamma, toen had ik een juf, toen had ik een meneer. Daarna volgde een hele batterij docenten en ander gespuis. Nu heb ik een baas en een huurbaas die me de regels voorschrijven. Als ik hier dus voor m'n lol wil komen, wil ik dus zo min mogelijk aan die lui (behalve pappa, mamma en de juf uit de 1e, want die was ook lief) herinnerd worden. Vandaar, er zijn hier teveel regeltjes en er blijft veel te weinig ruimte over voor de Fok!ers om te doen wat ze willen en wat ZIJ leuk vinden. Sorry. | |
| Broekhuizen | vrijdag 21 april 2000 @ 11:12 |
| Ho even, niet weg gaan. Jullie mogen doen wat jullie willen, het gaat mij om die criminelen, die mot ik hier niet. Zeg maar wat jullie willen, en het wordt voor je geregeld voor zover je dat zelf niet kan. Ik ben daar heel erg makkelijk in geworden. | |
| Frenkie | vrijdag 21 april 2000 @ 11:22 |
| Dus alleen mensen die hetzelfde denkbeeld als jij hebben mogen hier posten??? tut tut tut... 1 vrijheid welke hoort niet in dit rijtje | |
| Rhiannon | vrijdag 21 april 2000 @ 11:32 |
quote: Wat iedereen hier geloof ik wil, heb je 10 topics lang in het onzinforum kunnen lezen. Maak 2.08 maar vrij.... | |
| Multifit | vrijdag 21 april 2000 @ 11:39 |
| Beter als Rhiannon zou ik het niet kunnen verwoorden. Als het geoorloofd is, zou ik nu ook graag per direct van de lijst willen (moet voor een forumleider toch te doen zijn gelet op het restrictieve "beleid" hier) kamer 2.10 is leeg | |
| Frenkie | vrijdag 21 april 2000 @ 11:44 |
| Doet mij denken aan de aflevering van friends.. Die waarin Monica een poppenhuis erft.. Hier vervolgens met Phoebe mee wil gaan spelen. Phoebe neemt haar eigen attributen mee als een dino en een ietwat groot uitgevallen hond. Met enige creativitiet passen die volgens phoebe wel bij het victoriaanse huis (iets met een indase begraafplaats en chemisch afval stortplaats) maar Monica stuurt haar weg. Vervolgens maakt Phoebe haar eigen poppenhuis wat een groot succes is bij de andere vrienden... Moet er nou een nieuw eiland bedacht worden??? | |
| VixenFromHell | vrijdag 21 april 2000 @ 12:03 |
| 1.01: Machiel 1.02: Danny & Knorretje 1.03: Harrie 1.04: YPPY 1.05: Raiden 1.07: HaaiBaai (neemt misschien toch 1.30) 1.08: Jolanda 1.09: Xenia 1.13: Riker 1.24: PLAE@ 1.25: Koei & bigben04 1.30: Heel misschien HaaiBaai 2.01: Knut 2.02: JustLuckie4ever 2.05: Bijou & LeXX 2.21: GGUSTY 2.22: NITE | |
| pucky | vrijdag 21 april 2000 @ 14:03 |
| * pucky wil graag kamer 2.14 reserveren. | |
| Frenkie | vrijdag 21 april 2000 @ 14:30 |
| * Frenkie wil graag een huisje in de duinen!. | |
| Ludo | vrijdag 21 april 2000 @ 14:37 |
| Ik wil graag uitchecken.... eeh...ik zat in de kelder. | |
| pucky | vrijdag 21 april 2000 @ 14:44 |
| * pucky heeft vlakbij het pension een oude eik met een boomhut gezien.. * pucky gaat in de boomhut wonen, maar.. wil toch ook kamer 2.14 hebben. Voor als het regent.. | |
| Xenia | vrijdag 21 april 2000 @ 14:52 |
| Hallo! Nog autoriteiten aanwezig? Ik kom me even uitchecken. Kom wel terug als ik een jaar of 80 ben. Denk dat ik het hier dan wel erg naar mijn zin zal hebben. | |
| HaaiBaai | vrijdag 21 april 2000 @ 15:37 |
* HaaiBaai heeft, na ampel overleg met Jolanda, definitief gekozen voor kamer 1.07! ![]() ![]() .* HaaiBaai vraagt zich af of, gezien de leegloop, hij niet een paar kamertjes bij elkaar kan trekken! . | |
| VixenFromHell | vrijdag 21 april 2000 @ 19:10 |
| 1.01: Machiel 1.02: Danny & Knorretje 1.03: Harrie 1.04: YPPY 1.05: Raiden 1.07: HaaiBaai 1.08: Jolanda 1.13: Riker 1.24: PLAE@ 1.25: Koei & bigben04 2.01: Knut 2.02: JustLuckie4ever 2.05: Bijou & LeXX 2.14: pucky 2.21: GGUSTY 2.22: NITE | |
| Machiel | zaterdag 22 april 2000 @ 12:04 |
* Machiel gaat zijn kamer 1.01 maar is inrichten .Even alles inladen in de bus rijden naar boot met boot naar eiland. ha ik ben er | |
| Broekhuizen | zaterdag 22 april 2000 @ 12:09 |
| * Broekhuizen pakt alle spullen van Machiel weer in. Het is misschien maar beter als je tot de onderhandelingen over zijn bij mij in het huis slaapt. Lijkt me wel wat veiliger namelijk. Ik zal je er ff naar toe brengen. 2 minuten later Zo, neem die kamer maar. Ziet er ook beter uit dan die pensionkamer niet? Broekie | |
| jolanda | zaterdag 22 april 2000 @ 12:41 |
| * jolanda gaat d'r kamer ook maar 's inrichten. hmm, eerst mijn nijntje-dekbed maar 's plaatsen | |
| Machiel | zaterdag 22 april 2000 @ 14:45 |
wow niete slechte broekie Prettig geregeld! * Machiel weet niet of ie nogwel naar t pension wil .* Machiel bedankt Broekie . | |
| HaaiBaai | zondag 23 april 2000 @ 01:02 |
quote: Jij gaat gewoon dat pension in ja! Jouw veiligheid is noch was ook in gevaar, tenzij jij overduidelijk heulde met de, inmiddels ex-(??), authoriteiten. * HaaiBaai gaat maar eens overleggen met Jolanda over de inrichting, wellicht dat er wat gezamelijk kan worden ingekocht. | |
| PLAE@ | zondag 23 april 2000 @ 01:15 |
ik vind 25 granden celcius ander warm zat. O maar ik slaap natuurlijk op de zolder van het cafe he | |
| Machiel | zondag 23 april 2000 @ 16:52 |
quote Haaibaaiquote: It was an offer I couldn't refuse | |
| HaaiBaai | zondag 23 april 2000 @ 23:59 |
quote: Weet niet of jij de hitte-afvoer van alle stokerijen langs je kamer krijgt ofzo, maar 's nachts daalt het naar een graad of 5 *bibber*! | |
| HaaiBaai | maandag 24 april 2000 @ 00:00 |
quote: U valt tegenwoordig op Broekies? Of op macht? | |
| Calypso | maandag 24 april 2000 @ 02:37 |
* Calypso loves de nieuwe sig. van HaaiBaai.. ![]() * Calypso is ook zo'n grote Gino Vannelli fan.. * Calypso voelt zich weer jong, en rent naar de kast om de plaat te pakken, en hem knoerhard op te zetten.. * Calypso zegt gewoon tegen de buren dat het door HaaiBaai kwam, omdat me altijd per definitie onschuldig is..
| |
| Machiel | zaterdag 29 april 2000 @ 16:39 |
quote: Give me power! | |
| HaaiBaai | zondag 30 april 2000 @ 02:40 |
quote:
| |
| Calypso | zondag 30 april 2000 @ 16:16 |
[quote]op 04-30-2000 om 02:40 AM schreef HaaiBaai het volgende: ![]() ![]() Calypso! Bedankt...Is dat dan van Gino Vanelli? Ik dacht (oorspronkelijk) van een andere groep? * Calypso moet toegeven dat HaaiBaai voor de volgende ronde door mag zwemmen. Trouwens, zo oud ben je toch niet...? * Calypso wordt zo oud dat ze Gino Vanelli en de groep Santa Esmaralda ( zanger Leroy Gomez ) al door elkaar gaat halen.... En geef mij maar de schuld inderdaad, ik ben het wel gewend... * Calypso willen ze ook altijd de schuld geven...., gedeelde schuld is halve schuld, zullen we maar zeggen.. | |
| Machiel | dinsdag 2 mei 2000 @ 15:57 |
En dan is t nu tijd om te verhuizen naar t pension wie helpt?![]() | |
| killer tweety | dinsdag 2 mei 2000 @ 22:44 |
quote:
puf puf puf, fladder fladder fladder. | |
| yvonne | woensdag 3 mei 2000 @ 11:11 |
| Is er nog een kamer vrij? Ik zou graag een onverwacht bezoekje aan mijn zoontje Blauwe brengen. Hij schrijft zulke leuke brieven over een klein cafeetje bij de haven en dat hij van die lieve vriendjes heeft. Dus graag een klein rustig kamertje.... | |
| yvonne | woensdag 3 mei 2000 @ 19:54 |
| Pffft, sta al uren te wachten, stomme onbemande receptie... Ting, ting, nog maar een keertje proberen....VOLK..... | |
| Super Snackman | woensdag 3 mei 2000 @ 19:58 |
| Tjoo, die snackbar begint steeds meer tijd te kosten, tijd voor een plekkie in dit pension. Mag ik kamer 1.17 ? Lekker rustig, hebben jullie ook neit zo'n last van mijn nachtelijkste activiteiten Greetz! | |
| killer tweety | woensdag 3 mei 2000 @ 20:14 |
| He Yvonne, hoe ben jij nou binnengekomen, ik sta met Machiel al sinds gisteren voor een dichte deur. | |
| yvonne | woensdag 3 mei 2000 @ 20:22 |
| ??? Deur gewoon met een koevoet opengebroken, hoor, trucje van m'n kind geleerd. Maarre...waar is iedereen? | |
| killer tweety | woensdag 3 mei 2000 @ 20:27 |
| Volgens mij liggen ze allemaal lazarus in de kroeg, omgekocht door dat fijne zooitje dat zich maffioso noemt. | |
| Broekhuizen | woensdag 3 mei 2000 @ 23:55 |
| O, ja, sorrie, de pensionhouders (Joey & Ik) mochten van jullie niet meer zoveel doen op Fok!Eiland, omdat we anders weer te bazig zouden zijn. sorrie. Maar goed, kies zelf maar een kamer hoor Broekie & Joey | |
| yvonne | donderdag 4 mei 2000 @ 00:12 |
Ja, pfffft, nou, mmmmm, ik ben al een oudere dame die graag een boy wil om haar koffers te helpen sjouwen.....dat kan ik allemaal niet meer op mijn leeftijd, hoor ![]() | |
| killer tweety | donderdag 4 mei 2000 @ 13:12 |
| Machiel had kamer 1.01 gereserveerd en daar hebben we hem nu netjes geinstalleerd. Vanmorgen de gordijnen opgehangen. Door een locale techneut zijn de volgende aanpassingen gedaan: 1. drempels weggehaald. 2. schuifpuien of afstandsbediening. 3. gordijnrails op afstandsbediening. 4. deur electronisch te openen middels knop. 5. uiteraard TV met afstandsbediening, zo ook de video. 6. verstelbaar bed. Alles op 1 universele afstandbediener. Machiel, ik hoop dat het een beetje naar je zin is zo. | |
| De Parasiet | donderdag 4 mei 2000 @ 17:35 |
| * De Parasiet komt het Pension binnenlopen. Ze gaat achteloos bij de balie staan en kwakt een duizendje neer. "Kamer!" roept ze op bevelende toon | |
| Machiel | donderdag 4 mei 2000 @ 19:50 |
Niete slechte Killer Tweety!![]() Dat heb je mooi geregeld En Yvonne bedankt voor t lenen va je koepoot![]() |