Mini`s zijn niet klein, jij ben grootquote:Op woensdag 20 oktober 2004 08:55 schreef SailingAce het volgende:
*Vind mini's klein*
Deze past Noot zelfs inquote:Op woensdag 20 oktober 2004 08:56 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Mini`s zijn niet klein, jij ben groot
Jouw meningquote:Op woensdag 20 oktober 2004 09:00 schreef Magneet het volgende:
maar dat is dan ook geen mini meerdat is een normale auto waar ze het plaatje mini aangehangen hebben, net zo'n verkrachting als met de kever maar deze is dan nog iets beter
ik zeg niet dat het een lelijke auto is ze hadden er gewoon een andere naam aan moeten hangenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 09:03 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Jouw mening![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij lijkt toch op een vernieuwd model van de oude mini. End dat is toch ook de bedoelingquote:Op woensdag 20 oktober 2004 09:04 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik zeg niet dat het een lelijke auto is ze hadden er gewoon een andere naam aan moeten hangen
daar heb je gelijk in ze hadden hem alleen qua formaat ook meer moeten lijken ( en de prijs want hijs is gruwelijk duur )quote:Op woensdag 20 oktober 2004 09:06 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hij lijkt toch en vernieuwd model van de oude mini. End at is toch ook de bedoeling
En Strol. Ik zeg toch Noot past er ook in
Heb je al foto`s gevonden van je huisje Gijsquote:Op woensdag 20 oktober 2004 09:55 schreef Chocobo het volgende:
Heb helemaal niks met mini's
Ik zal je een link mailenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 09:56 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Heb je al foto`s gevonden van je huisje Gijs
Zou er best eentje willen hebben ja. Maar die nieuwe zijn te duur en de oude zijn mij te onveiligquote:Op woensdag 20 oktober 2004 09:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zal je een link mailen
Waarom ben je zo gek op mini's ? Vind je die echt cool ?
Welkom in de kale mannenwereldquote:Op woensdag 20 oktober 2004 09:58 schreef Chocobo het volgende:
Net even naar de kapper geweest.... praktisch alles weg. Kleiner dan standje 1
MSNquote:Op woensdag 20 oktober 2004 09:58 schreef Chocobo het volgende:
Als ik je email adres kan vinden
Zo even douchen,... onderkant mag nu ook wel wegquote:Op woensdag 20 oktober 2004 10:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Welkom in de kale mannenwereld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |