vrijdags word hettoch niet meer uitgezonden?quote:Op donderdag 11 november 2004 11:58 schreef Herda het volgende:
Hebben jullie gezien dat op vrijdag rtl5 en zaterdag rtl4 CSI dezelfde aflevering wordt uitgezonden....![]()
dat wist ik welquote:Op donderdag 11 november 2004 14:12 schreef Dafje33 het volgende:
stond nog wel in de tv gids, maar werd inderdaad niet uitgezonden op vrijdag.
najah we zien wel. ik zal me tv wel aanzetten vanaaf want ik moet ff een tentamen leren voor morgen (jajah ik ga op zaterdag naar school) en dan zie ik wel of ik een uurtje pauze ertussen plan..quote:Op donderdag 11 november 2004 22:42 schreef Herda het volgende:
Staat op teletekst op de websites van rtl4 en 5 dus ja... uhm geen idee hoe het nu zit..
Ze zeggen wel dat het allebij dezelfde afleveringen zijn maar toch... wazig
die aflevering van volgende week heb ik al vakaer gezien. volgens mij is die meerdere keren herhaald ofzo???quote:Op zondag 14 november 2004 02:04 schreef khazad het volgende:
Aflevering van zaterdag kende ik nog nietde aankondiging voor volgende week herkende ik wel
De veranderingen klinken goed. Na 100 afleveringen kan je best wat aanpassenquote:Op zondag 14 november 2004 18:04 schreef Herda het volgende:
***SPOILER****
Nou ja spoiler...op deze website http://www.csifiles.com/news/131104_02.shtml kan je lezen wat voor veranderingen er komen binnen CSI.
Zal er niks over zeggen als je het wilt weten neem eens een kijkje
een verbetering met het eerste spel maar nadat ik hem heb uitgespeeld belande hij in de kastquote:Op zondag 14 november 2004 21:05 schreef miss_bleu het volgende:
CSI spel 2 voor de pc vandaag ook gekocht op de hcc
vetquote:Op zondag 14 november 2004 18:04 schreef Herda het volgende:
***SPOILER****
Nou ja spoiler...op deze website http://www.csifiles.com/news/131104_02.shtml kan je lezen wat voor veranderingen er komen binnen CSI.
Zal er niks over zeggen als je het wilt weten neem eens een kijkje
zouden er ook csi's ontslagen wordenquote:Op maandag 15 november 2004 09:14 schreef Steve-O2 het volgende:
[..]
vet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |