Dacht ik nou ook ja maarre wel leuke actiequote:Op dinsdag 9 november 2004 22:00 schreef Dafje33 het volgende:
Yorin zend toch alleen CSI:Miami uit?
Dus vermoedelijk naar die set.![]()
Je bedoeld de blue paint serial killer... ja die wordt vervolgt Seizoen 5 aflevering 6, What's Eating Gilbert Grissom? heet diequote:Op dinsdag 9 november 2004 23:21 schreef Steve-O het volgende:
Word die aflevering met die seriemoordenaar nou vervolgt was best wel spannend
jajah een hele leuke aflevering! damn! hijs erg goed. wel erg spooky..quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:42 schreef Herda het volgende:
[..]
Je bedoeld de blue paint serial killer... ja die wordt vervolgt Seizoen 5 aflevering 6, What's Eating Gilbert Grissom? heet die![]()
duhquote:Op woensdag 10 november 2004 10:24 schreef Steve-O2 het volgende:
las dat er een andere CSI bijkomt volgende episode.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 10 november 2004 10:28 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
duh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
een vrouw zag ik
http://www.cbs.com/primetime/csi/main.shtml zie preview ..
of zeg ik nu iets stoms
I'm sick off all this poo'ing stuff i'm getting my buttcheeks pierced together
ow ik d8 dat je naar de nederlandse sjit keek. ik zal zo ff kijken moet ff realplayer installen enzo.. ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 10 november 2004 10:30 schreef Steve-O2 het volgende:
[..]![]()
een vrouw zag ik
of zeg ik nu iets stoms![]()
het is idd een vrouwquote:Op woensdag 10 november 2004 10:30 schreef Steve-O2 het volgende:
[..]![]()
een vrouw zag ik
of zeg ik nu iets stoms![]()
editje...quote:Op woensdag 10 november 2004 14:10 schreef Leep het volgende:
word greg deel van het CSI team??
dus hij komt meer in beeld ??
omgO+O+
maar ik weet een forum waar meestal meer te lezen is dan alleen de preview filmpje... maar daar ben ik al een tijd niet meer geweest...quote:Op woensdag 10 november 2004 20:54 schreef Herda het volgende:
uhm dacht dat het alleen maar voor 1 aflevering was![]()
Dit valt niet echt onder een spoiler tis gewoon te lezen op de website van CSI
Veronica Magazine geeft volgende week ook een reis naar CSI MIAMI wegquote:Op woensdag 10 november 2004 10:19 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
jajah een hele leuke aflevering! damn! hijs erg goed. wel erg spooky..
ik wil wel meedoen aan die actie van csi maar ik win hem toch niet en heb niet genoeg beltegoed en volgens mij heb ik me mobiel nieteens bij me...en ik luister nooit naar yorin fm
nice daar heb ik abbo-tje op dus die zal ik wel ff met meedoen danquote:Op donderdag 11 november 2004 09:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Veronica Magazine geeft volgende week ook een reis naar CSI MIAMI weg
aankondiging staat op laatste pagina..quote:Op donderdag 11 november 2004 10:12 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nice daar heb ik abbo-tje op dus die zal ik wel ff met meedoen danhahaha als dat zo is gooit ik me site meteen weer online hahaaha... kan ik ff opscheppen daaro
van deze week of in die van volgende week?quote:Op donderdag 11 november 2004 10:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
aankondiging staat op laatste pagina..
aankondiging staat i/d veronica die je deze week in je bus hebt gehad met Katja op de coverquote:Op donderdag 11 november 2004 10:16 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
van deze week of in die van volgende week?
tnx, je bent geweldigquote:Op donderdag 11 november 2004 10:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
aankondiging staat i/d veronica die je deze week in je bus hebt gehad met Katja op de cover
zaterdag csiquote:Op donderdag 11 november 2004 10:32 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
tnx, je bent geweldig!
ik wilde bijna typen: "morgen avond" weer maar dat is niet meer zoHet is zaterdag geworden aargh.
JEEJ zaterdag weer... over twee dagen![]()
nee ipv de herhalingen op vrijdag... op maandag altijd de nieuwe...quote:Op donderdag 11 november 2004 10:37 schreef Steve-O2 het volgende:
[..]
zaterdag csinieuwe
tis toch een vraag?quote:Op donderdag 11 november 2004 09:51 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
spoiler tags voortaan niet meer vergeten, danku
ow sorry, ik had niet door dat het een vraag was... het antwoord...quote:Op donderdag 11 november 2004 10:48 schreef Leep het volgende:
[..]
tis toch een vraag?
waar ik nog steeds geen antwoord op heb overgens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |