Lang leve mijn woonplaats daar hebben we geen dump maar dat lint is wel ontzettend gaaf maar ja ook onvindbaar voor mij.quote:Op donderdag 4 november 2004 23:10 schreef blablasjit het volgende:
[..]
stomme cbs... maar ik heb ook nog niks anders gezien wat ook csi zooi verkoopt. behalve dan het lint wat ik in mijn bezitting heb en bij de dump vandaan heb(Idem van mijn FBI sjirt)
in rotterdam zitten twee dump zakenquote:Op vrijdag 5 november 2004 13:27 schreef Herda het volgende:
Bedankt allemaal.. ga toch maar eens rondkijken op die websites dan maar credit card...
Ik wil ook seizoen 5 zien![]()
mm Tilburg-Rotterdam nou ja relatief gezien niet verquote:Op vrijdag 5 november 2004 13:33 schreef blablasjit het volgende:
[..]
in rotterdam zitten twee dump zaken![]()
ik moet 5.05 nog kijken... whaa... en 5.06 nog opscharrellen... ik krijg het nog drukker dan druk :S
volgens mij hebben ze die linten zowel bij de dump in het centrum als in het grote winkelcentrum alexandrium... maar kan zijn dat ie net op is enzo. ik had een tijd gelee ook de laatste... ligt vaak een paar weken later wel weer nieuwe enzo... maar anders ff bellen naar ze ofzo als je het wikt gaan halen!quote:Op vrijdag 5 november 2004 13:45 schreef Herda het volgende:
[..]
mm Tilburg-Rotterdam nou ja relatief gezien niet ver![]()
Maar weet je of ze dat lint daar hebben en zo ja welke dump is dat dan (niet bekend in R'dam)
Ik ga ook maar eens zoeken op das internet voor seizoen 5![]()
Heb je toevallig de naam van die 2 dumpen? zoekt wat makkelijkerquote:Op vrijdag 5 november 2004 13:59 schreef blablasjit het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze die linten zowel bij de dump in het centrum als in het grote winkelcentrum alexandrium... maar kan zijn dat ie net op is enzo. ik had een tijd gelee ook de laatste... ligt vaak een paar weken later wel weer nieuwe enzo... maar anders ff bellen naar ze ofzo als je het wikt gaan halen!
de winkels heten gewoon de dump... (http://www.de-dump.nl)quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:01 schreef Herda het volgende:
[..]
Heb je toevallig de naam van die 2 dumpen? zoekt wat makkelijker![]()
Helemaal geweldig, thx...dat ik daar weet niet opkwamquote:Op vrijdag 5 november 2004 14:37 schreef blablasjit het volgende:
[..]
de winkels heten gewoon de dump... (http://www.de-dump.nl)
je had ook kunnen google-en op dump en rotterdamquote:Op vrijdag 5 november 2004 22:09 schreef Herda het volgende:
[..]
Helemaal geweldig, thx...dat ik daar weet niet opkwam![]()
quote:Op vrijdag 5 november 2004 13:02 schreef khazad het volgende:
Net episode 5x06 gezien en whow, wat mij betreft een van de beste ooitYES! Vond het al zo minder dat deze aflevering een open einde had! Dat zal dus ongelofelijk spannend worden en ik kan niet wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb sinds vandaag ook dvd-box 3.2 in the pocket! Zo na CSI meteen een paar afleveringen bekijken![]()
ja erg he dat het morgen weer komtquote:Op zondag 7 november 2004 14:05 schreef Noukienouk het volgende:
Morgen weer CSI
Heb nu ook alle 3 seizoenen op DVD
Dus word weer genieten ...
Mn ma heeft trouwens 3 boeken van CSI.
Ben er nu ook 1 aan het lezenis ook wel mooi hoor
Komt wel op DVDquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:57 schreef Robertje het volgende:
K*T...gisteren gemist.
dat was die van gisterenquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:37 schreef Mellone het volgende:
hij was weer heel goed! Maar ze hebben wel vaker dat kleine kinderen freaky dingen doen. Geen idee of het bij LV of Miami was maar er is ook een aflevering geweest waar een klein gozertje het gedaan had. Heb ik nog niet vaak bij andere shows gezien.
Daaromquote:Op dinsdag 9 november 2004 12:03 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
Komt wel op DVD![]()
ik heb nooit het geduld om te kunnen wachten op de dvd'squote:Op dinsdag 9 november 2004 13:24 schreef Robertje het volgende:
[..]
Daarom![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er wordt trouwens echt zo goed geacteerd zeg in CSINiet door de hoofdcast zelf, maar ook in de bijrollen(= verdachtes etc.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |