abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23096025
quote:
Op donderdag 4 november 2004 23:10 schreef blablasjit het volgende:

[..]

stomme cbs... maar ik heb ook nog niks anders gezien wat ook csi zooi verkoopt. behalve dan het lint wat ik in mijn bezitting heb en bij de dump vandaan heb (Idem van mijn FBI sjirt)
Lang leve mijn woonplaats daar hebben we geen dump maar dat lint is wel ontzettend gaaf maar ja ook onvindbaar voor mij.
'Well that's marvellous, isn't it? Here I am, spent weeks trying to get a single scrap of information about our mysterious demon collectors and no one bothers to tell me that Buffy's dating one of them (Giles: A New Man)
pi_23096145
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 13:27 schreef Herda het volgende:
Bedankt allemaal.. ga toch maar eens rondkijken op die websites dan maar credit card...
Ik wil ook seizoen 5 zien
in rotterdam zitten twee dump zaken

ik moet 5.05 nog kijken... whaa... en 5.06 nog opscharrellen... ik krijg het nog drukker dan druk :S
pi_23096406
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 13:33 schreef blablasjit het volgende:

[..]

in rotterdam zitten twee dump zaken

ik moet 5.05 nog kijken... whaa... en 5.06 nog opscharrellen... ik krijg het nog drukker dan druk :S
mm Tilburg-Rotterdam nou ja relatief gezien niet ver
Maar weet je of ze dat lint daar hebben en zo ja welke dump is dat dan (niet bekend in R'dam)

Ik ga ook maar eens zoeken op das internet voor seizoen 5
'Well that's marvellous, isn't it? Here I am, spent weeks trying to get a single scrap of information about our mysterious demon collectors and no one bothers to tell me that Buffy's dating one of them (Giles: A New Man)
pi_23096701
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 13:45 schreef Herda het volgende:

[..]

mm Tilburg-Rotterdam nou ja relatief gezien niet ver
Maar weet je of ze dat lint daar hebben en zo ja welke dump is dat dan (niet bekend in R'dam)

Ik ga ook maar eens zoeken op das internet voor seizoen 5
volgens mij hebben ze die linten zowel bij de dump in het centrum als in het grote winkelcentrum alexandrium... maar kan zijn dat ie net op is enzo. ik had een tijd gelee ook de laatste... ligt vaak een paar weken later wel weer nieuwe enzo... maar anders ff bellen naar ze ofzo als je het wikt gaan halen!
pi_23096749
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 13:59 schreef blablasjit het volgende:

[..]

volgens mij hebben ze die linten zowel bij de dump in het centrum als in het grote winkelcentrum alexandrium... maar kan zijn dat ie net op is enzo. ik had een tijd gelee ook de laatste... ligt vaak een paar weken later wel weer nieuwe enzo... maar anders ff bellen naar ze ofzo als je het wikt gaan halen!
Heb je toevallig de naam van die 2 dumpen? zoekt wat makkelijker
pi_23097552
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 14:01 schreef Herda het volgende:

[..]

Heb je toevallig de naam van die 2 dumpen? zoekt wat makkelijker
de winkels heten gewoon de dump... (http://www.de-dump.nl)
pi_23108142
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 14:37 schreef blablasjit het volgende:

[..]

de winkels heten gewoon de dump... (http://www.de-dump.nl)
Helemaal geweldig, thx...dat ik daar weet niet opkwam
pi_23109574
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 22:09 schreef Herda het volgende:

[..]

Helemaal geweldig, thx...dat ik daar weet niet opkwam
je had ook kunnen google-en op dump en rotterdam maar ach
pi_23129528
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 13:02 schreef khazad het volgende:
Net episode 5x06 gezien en whow, wat mij betreft een van de beste ooit
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
YES! Vond het al zo minder dat deze aflevering een open einde had! Dat zal dus ongelofelijk spannend worden en ik kan niet wachten
Heb sinds vandaag ook dvd-box 3.2 in the pocket! Zo na CSI meteen een paar afleveringen bekijken
pi_23131658
ik ben de aflevering van NU ook aant kijkrn. met paul millander alleen op dvd en ik ben wat later begonnen

ik ben 3.06 ook aan het opscharrellen want ik heb geen idee meer:P
pi_23140278
Morgen weer CSI
Heb nu ook alle 3 seizoenen op DVD
Dus word weer genieten ...
Mn ma heeft trouwens 3 boeken van CSI.
Ben er nu ook 1 aan het lezen is ook wel mooi hoor
pi_23147072
quote:
Op zondag 7 november 2004 14:05 schreef Noukienouk het volgende:
Morgen weer CSI
Heb nu ook alle 3 seizoenen op DVD
Dus word weer genieten ...
Mn ma heeft trouwens 3 boeken van CSI.
Ben er nu ook 1 aan het lezen is ook wel mooi hoor
ja erg he dat het morgen weer komt

ik ben nog steeds de eerste met grote tussen payzes aan het lezen
pi_23149314
Ik zit met smart op het 4e boek te wachten
En het CSI miami computer spel maar goed, dat is meer wat voor het Miami topic
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  zondag 7 november 2004 @ 22:45:12 #139
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_23153245
Maakt niet zoveel uit, de meeste hier kijken op beide topics
Wordt er voortaan op zaterdag herhaald, en op maandag de nieuwe?
Pimp my Daf!
pi_23155683
zo te zien indd zat=herhaling en maa de nieuwe.. en dinsdag nog steeds csi miami ofcourse

hehe nou ja soms lopen de topics door elkaar maar meestal gaat het wel goed en jah de meeste lezen beide maar niet iedereen
pi_23186733
Damn hij was leuk he gister... mijn mams: maar uh dat jochie is nog zo klein... ik: jah maar wel een echte pyromaan. zomaar geen rouw betonen na het ombrengen van zijn grote zus.... Ik vond dit een goede aflevering toen ik hem voor het eerste zag

ook met die lettersjit... eerst zeggen dat het een goed word is legt er iemand een letter bij en dan CHALLANGE gna gna!
pi_23187446
hij was weer heel goed! Maar ze hebben wel vaker dat kleine kinderen freaky dingen doen. Geen idee of het bij LV of Miami was maar er is ook een aflevering geweest waar een klein gozertje het gedaan had. Heb ik nog niet vaak bij andere shows gezien.
  dinsdag 9 november 2004 @ 11:57:20 #143
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_23187870
K*T...gisteren gemist.
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_23187982
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 11:57 schreef Robertje het volgende:
K*T...gisteren gemist.
Komt wel op DVD
bla bla bla......
pi_23189109
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 11:37 schreef Mellone het volgende:
hij was weer heel goed! Maar ze hebben wel vaker dat kleine kinderen freaky dingen doen. Geen idee of het bij LV of Miami was maar er is ook een aflevering geweest waar een klein gozertje het gedaan had. Heb ik nog niet vaak bij andere shows gezien.
dat was die van gisteren
  dinsdag 9 november 2004 @ 13:24:50 #146
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_23189689
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 12:03 schreef Stiffmaster het volgende:

[..]

Komt wel op DVD
Daarom
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_23190054
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 13:24 schreef Robertje het volgende:

[..]

Daarom
ik heb nooit het geduld om te kunnen wachten op de dvd's zelfs niet op de nederlandse afleveringen
pi_23200503
Was echt een freaky aflevering zeg gisteren! Verhaallijn met die letters had ik niet echt gevolgd (m'n vader was aan het irriteren met de videorecorder )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er wordt trouwens echt zo goed geacteerd zeg in CSI Niet door de hoofdcast zelf, maar ook in de bijrollen(= verdachtes etc.)
pi_23201506
Hey mensen kijk hier eens: http://www.rtl.nl/experience/yorin_fm/acties/actie3.xml (weet even niet meer hoe je een url netjes maakt hier )

Maar weet iemand of dit naar de set is van CSI of CSI Miami? Aangezien het wordt aangekondigd alleen tijdens Miami en niet de "normale" CSI.

Denk zelf haast Miami maar wilde weten wat jullie denken.
  dinsdag 9 november 2004 @ 22:00:21 #150
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_23203367
Yorin zend toch alleen CSI:Miami uit?
Dus vermoedelijk naar die set.
Pimp my Daf!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')