nice. ik heb de laatste twee alleen niet. maar ik zit er toch wel aan te denken om ze te gaan kopen aangezien seizoen 3 ik nog steeds de beste vindquote:
Sponge Bobquote:Op woensdag 3 november 2004 18:30 schreef Dafje33 het volgende:
Haha, hij staat daar ook erg leuk naast Sponge Bob![]()
Hier staat in de gids dat tussen Popstars en de uitslag daarvan CSI komtquote:Op donderdag 4 november 2004 14:03 schreef miss_bleu het volgende:
zaterdag?
GHmmz, ik heb er ook nog een seizoen vier naaststaan :')quote:
welke zender/net, welke tijd en welke aflevering???quote:Op donderdag 4 november 2004 14:58 schreef khazad het volgende:
[..]
Hier staat in de gids dat tussen Popstars en de uitslag daarvan CSI komt
w00t! ik zit er ook aan te denken om die complete seizoen boxen te bestellen op i-net!quote:Op donderdag 4 november 2004 15:00 schreef detulp050 het volgende:
[..]
GHmmz, ik heb er ook nog een seizoen vier naaststaan![]()
![]()
[afbeelding]
RTL4 22:05-23:05quote:Op donderdag 4 november 2004 15:11 schreef blablasjit het volgende:
[..]
welke zender/net, welke tijd en welke aflevering???
seizoen 4 is alleen nog maar via buitenlandse websites te verkrijgen omdat ie hier nog niet uit is en dat is alleen maar via creditcard...quote:Op donderdag 4 november 2004 16:01 schreef Herda het volgende:
Weet iemand waar ik het beste deel 4 kan krijgen (zonder betaling credit card )
dat komt mooi uitquote:Op donderdag 4 november 2004 16:11 schreef khazad het volgende:
[..]
RTL4 22:05-23:05
"Burked" Episode: #2.1
[edit] Ik zie overigens in de gids op de RTL website geen CSI meer staan op vrijdag.
Ik heb ook '24' voor CSI staanquote:Op donderdag 4 november 2004 19:41 schreef blablasjit het volgende:
[..]
seizoen 4 is alleen nog maar via buitenlandse websites te verkrijgen omdat ie hier nog niet uit is en dat is alleen maar via creditcard...
[..]
dat komt mooi uitvrijdag heb ik altijd zo weinig tijd
!
[afbeelding]
mijn dvd collectie van CS & /WaT
Heb je nog goede websites waar je er aan kan komen (dan wel met credit card) geen ervaring met buitenlandse websites + credit card....quote:Op donderdag 4 november 2004 19:41 schreef blablasjit het volgende:
seizoen 4 is alleen nog maar via buitenlandse websites te verkrijgen omdat ie hier nog niet uit is en dat is alleen maar via creditcard...
Helaas, helaas alleen in de statesquote:Op donderdag 4 november 2004 20:02 schreef Herda het volgende:
Oja en een website met goede/leuke gadgets voor csi? weet cbs.com maar dat kan alleen als je in Amerika woont...
waar ik al heeel veel dvd's en cd's heb besteld is bij http://www.play.com nog nooit problemen gehad! 1x tje hadden ze per ongeluk 2 dezelfde dvd's gestuurd en was ook dubbel van mijn rekening af gegaan. Ik heb de dvd terug gestuurd en alle verzendkosten van het terugsturen en de dvd prijs terug gehad op me rekening! de spullen komen bij mij altijd na 1 of twee weken in de brievenbus vallen.quote:Op donderdag 4 november 2004 20:02 schreef Herda het volgende:
[..]
Heb je nog goede websites waar je er aan kan komen (dan wel met credit card) geen ervaring met buitenlandse websites + credit card....
stomme cbs... maar ik heb ook nog niks anders gezien wat ook csi zooi verkoopt. behalve dan het lint wat ik in mijn bezitting heb en bij de dump vandaan hebquote:Op donderdag 4 november 2004 21:33 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Helaas, helaas alleen in de states![]()
En das duur om hier heen te laten komen, zoals ik heb gemerkt!
(via bevriend iemand hier naar toe laten sturen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |