tis maar 3 dagenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 15:06 schreef hydraulix het volgende:
laatste aflevering van seizoen 1 was dat
Maandag wee! Kan niet wachten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
csi is bijna standaard maar wel leuk standaardquote:Op maandag 1 november 2004 23:08 schreef hydraulix het volgende:
Jeetje! Wat een aflevering zegWel ernstig gestoord zeg die vent! Ben dan toch echt benieuwd wat er met hem aan de hand was!
Weer een indrukwekkende verhaallijn en mooie einde (begint standaard te worden dit)
tis al een tijde gelee dat ik hem gezien heb hoor maar het was gewoon door zijn woede stoornis dat ie die vrouw had omgebracht toch? of was het nou anders hahahaquote:Op dinsdag 2 november 2004 08:43 schreef Koningin het volgende:
Ik heb het begin gisteravond gemist, dus het einde was vrij onbegrijpelijk voor mij.
Wie kan me even helpen?
Met die uitleg kom ik niet echt veel verderquote:Op dinsdag 2 november 2004 11:00 schreef blablasjit het volgende:
[..]
tis al een tijde gelee dat ik hem gezien heb hoor maar het was gewoon door zijn woede stoornis dat ie die vrouw had omgebracht toch? of was het nou anders hahahaik weet het nieteens meer
kheb de aflevering ook niet meer
![]()
Oew of herinner ik me iets met een zoontje... crap
![]()
Ik zelf ook niet. we zullen wachten op een ander voor uitleg. ik d8 voor het schrijven van die post dat ik wel wat meer zou weten. maar is duidelijk niet zoquote:Op dinsdag 2 november 2004 15:43 schreef Koningin het volgende:
[..]
Met die uitleg kom ik niet echt veel verder![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:37 schreef Dafje33 het volgende:
Word deze op de één of andere manier nog vervolgd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:39 schreef blablasjit het volgende:
[..]kwijl!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[afbeelding]![]()
Helemaal mee eens (nu ik het begin van het verhaal gelezen heb)quote:Op woensdag 3 november 2004 01:35 schreef Mellone het volgende:
echt een van de betere afleveringen! spannend verhaal en totally weird (en cool) einde!
quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:39 schreef blablasjit het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[afbeelding]GREG
of niet natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |