niks zeggen. ik zal hem morgen kunnen kijkenquote:Op vrijdag 19 november 2004 10:43 schreef khazad het volgende:
Net 5x08 gezien en die was ook weer best schokkend
Het is nu wachten tot 2 decemeber, wanneer de eerder genoemde veranderingen in zullen gaan
zie mijn email adresquote:Op zaterdag 20 november 2004 17:16 schreef kimmuts het volgende:
Waar * jullie CSI? Op Efnet is geen sneller server te vinden!
en dan ook nog eens in Film, TV en Radio zekerquote:Op zaterdag 20 november 2004 19:30 schreef Dafje33 het volgende:
Downloaden, waar heb je het over....
![]()
(ik ga solliciteren naar modje, denk ik)
wacht tot er 1 weg gaat zou ik zeggenquote:Op zondag 21 november 2004 18:23 schreef Dafje33 het volgende:
Iemand moet het doen!
![]()
dat was toch al in seizoen 1 al duidelijk...??? met evaluation day. dat ie warrick meeneemt in die achtbaan op die toren middenin Vegas?quote:Op dinsdag 23 november 2004 08:48 schreef Mellone het volgende:
dat verwachte ik serieus niet van die moeder, ze kon behoorlijk goed dramatisch huilen enzo. Arme kleine meiden Grissom is achtbaan freak
wat grappig
was 5.08 de 100ste dan?quote:Op dinsdag 23 november 2004 08:51 schreef Steve-O4 het volgende:
aflevering 100 is vet![]()
jup maar het word wel meer herhaald over zijn rollercoaster addiction!quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:22 schreef Mellone het volgende:
ow ja ik heb seizoen 1 nooit echt gekeken, toen kwam het alleen op zaterdagavond en dan was ik er meestal niet.
allrighty. dan weet ik weer wat er aant handje was. als ik ooit ergens tijdens de kerst vakantie tijd heb zal ik wel ff die aflevering op dvd opzoekenquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:09 schreef Mellone het volgende:
hij was 9 en er is ïets" gebeurd met de opas destijds. Ze deden er een beetje vaag over maar Nick is dus verleid door de oppas toen ie negen was.
najah je hoeft alleen maar te sjekken op rellen en het word "downloaden"quote:Op maandag 22 november 2004 18:47 schreef Dafje33 het volgende:
Persoonlijk denk ik dat mijn interesse gebied iets te klein is om een modje te kunnen zijn!
(CSI, CSI:Miami, CSI:NY o ja en Kopspijkers)![]()
jah joh. daar draait een serie op... fans worden fans van een karakter (99% van de keren)quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:05 schreef Mellone het volgende:
tis wel opvallend dat ze allemaal een soort persoonlijk drama hebben. Nick met dit, Warrick met zijn gok verslaving, Sarah met een drankprobleem en heimelijk verliefd op Grissom, Catherine met der strip verleden en Grissom is gewoon een beetje raar
jupquote:Op dinsdag 23 november 2004 09:27 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
was 5.08 de 100ste dan?
Oh, dat moet wel lukkenquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:56 schreef BlueCurl het volgende:
najah je hoeft alleen maar te sjekken op rellen en het word "downloaden"
CSI:Miami (Deel 4)quote:Op woensdag 24 november 2004 08:39 schreef Mellone het volgende:
hij was weer leuk deze keerH lekker bijdehand tegen die vrouw, serieus nice!
Nee, dan gaat het helemaal door elkaar lopen....quote:Op woensdag 24 november 2004 09:22 schreef BlueCurl het volgende:
haha volgens mij is het voor veel mensen minder verwarrend als we 1 groot CSI topic ervan maken
hahaha en waarschijnlijk krijg je dat gezeik weer van csi miami, of csi las vegas of csi new york is stom blablablabalquote:Op woensdag 24 november 2004 09:51 schreef Koningin het volgende:
[..]
Nee, dan gaat het helemaal door elkaar lopen....
opzich zijn dit al best wel slowchat topics volgens mijquote:Op woensdag 24 november 2004 11:01 schreef Mellone het volgende:
of gewoon een groot CSI slowchat topic naast de gespecificeerde topics
hoezo onoverzichtelijkquote:Op woensdag 24 november 2004 13:58 schreef Mellone het volgende:
pcies en dat maakt het zo onoverzichtelijk
(het was vanmorgen gewoon vroeg)
Alles is relatiefquote:Op woensdag 24 november 2004-----> 14:57<----schreef BlueCurl het volgende:
ik vind het altijd vroeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
Ecklie.. en de veranderingen vanaf de 101ste aflevering:quote:Op vrijdag 26 november 2004 18:43 schreef Dafje33 het volgende:
Maar wat is die Ecklie goed gecast, wat een rotkop heeft die vent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
quote:Op zaterdag 27 november 2004 09:46 schreef khazad het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 09:51 schreef BlueCurl het volgende:
[..]Ik hoefde niet eens de spoiler te lezen om te weten wat je van d'r vondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind d'r iig wel leuk
"I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
haha die puke smiley zegt al genoegquote:Op zaterdag 27 november 2004 10:16 schreef khazad het volgende:
[..]
Ik hoefde niet eens de spoiler te lezen om te weten wat je van d'r vondIk vind d'r iig wel leuk
Er zijn wel veel karakters ja, helemaal in vergelijking met CSI:Miami bijvoorbeeld. Maar van overkill wil ik niet spreken, eigenlijk vind ik dat Miami te weinig karakters heeftquote:Op zaterdag 27 november 2004 10:48 schreef BlueCurl het volgende:
maar wat vind jij van het feit dat CSI een overkill aan karakters heeft?
true miami mag er wel 2 ofzo bij hebben idem met NY. al moet ik daar de namen nog van leren onthoudenquote:Op zaterdag 27 november 2004 12:19 schreef khazad het volgende:
[..]
Er zijn wel veel karakters ja, helemaal in vergelijking met CSI:Miami bijvoorbeeld. Maar van overkill wil ik niet spreken, eigenlijk vind ik dat Miami te weinig karakters heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 is een mooi getal
[ Bericht 31% gewijzigd door BlueCurl op 27-11-2004 12:34:34 ]
quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:29 schreef BlueCurl het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
ik vind hem beter dan nick, sarah en catherine hoor...quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:00 schreef khazad het volgende:
Geef eerlijk toe, hij voegt werkelijk waar niks toe aan de serie. Z'n gokverslaving is al een eeuwigheid weg en voor de rest is er niks bijzonders aan hem
haha bij die zin lig ik steeds weer in een deuk...quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:25 schreef Leep het volgende:
you smell like death
subtiel greg
Inderdaad, Warrick is cool!quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:48 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik vind hem beter dan nick, sarah en catherine hoor...
Zie je niet alleen vrouwen vinden Warrick cool!quote:Op zondag 28 november 2004 00:28 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Inderdaad, Warrick is cool!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of toch niet?
haha mijn moeder heeft een sterke maag maar die moest wel ff slikkenquote:Op zondag 28 november 2004 18:37 schreef Dafje33 het volgende:
Maar weer even naar de serie zelf.![]()
Voor die van gisteren moest je toch niet net een lekkere zak chips open hebben getrokken!
Mensensoep......![]()
jaa pff, dat zeg je aan de hand van een "oude" afleveringquote:Op maandag 29 november 2004 23:37 schreef Mellone het volgende:
hij was zeker goed deze keer, en wederom heeft warrick zijn plek in het csi team bewezen. hij hoort er toch echt bij!
Volgende week is de laatste aflevering van het 4e seizoen... Ik ben dus benieuwd wat daarna op maandag zal komen. want 2x herhalingen zal wel niet...quote:Op maandag 29 november 2004 19:05 schreef Dafje33 het volgende:
Haha, ik ben er persoonlijk zoéén die dan net een zak chips opentrekt, terwijl hier de rest van de familie kokhalzend onder tafel duikt.![]()
Ik ben de tel ff kwijt, welke serie en aflevering krijgen we vanavond?
limo's zijn kut. geef mijn maar een compacte maar lekker rijende autotje die je in een grote stad in de parkeervakken kunt zetten!quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:33 schreef Mumin-troll het volgende:
Nou die pakken ze heus nog wel eens denk ik, mooie limo's trouwens.
Dat zeg je alleen maar omdat je er zelf geen hebt!quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:07 schreef BlueCurl het volgende:
limo's zijn kut. geef mijn maar een compacte maar lekker rijende autotje die je in een grote stad in de parkeervakken kunt zetten!
Bob Marley revised....quote:Op dinsdag 30 november 2004 10:28 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
Volgende week is de laatste aflevering van het 4e seizoen... Ik ben dus benieuwd wat daarna op maandag zal komen. want 2x herhalingen zal wel niet...
[afbeelding]
Gisteren was 4x22 "No more bets". Dat is de een na laatste aflevering van seizoen 4.quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Weer een goede aflevering gister.
Kan iemand vertellen met welk seizoen/episode ze bij RTL bezig zijn?
ben jij ook stoned:P je zit in het LV topicquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:14 schreef Mellone het volgende:
caleigh stoned... [afbeelding] die was heel erg grappig. Helemaal opgefokt en nog irritanter praten. Maar speed was lekker bezig zeg :/
Wel een hele coole aflevering, die openingscene was echt super stoer!
een hummer voor de heb. niet om mee te rijden. benzine slurpende dingenquote:Op dinsdag 30 november 2004 17:39 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat je er zelf geen hebt!![]()
![]()
(doe mij maar een Hummer voor der bij! )
Een SUV van GMC.quote:Op woensdag 1 december 2004 10:32 schreef Dafje33 het volgende:
Nou hebben ze bij Miami zo'n leuk stadswagentje! een hummertje, maar wat rijd Grissom eigenlijk in LV?![]()
oeps, dit is al de tweede keer in een week ofzoquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:28 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ben jij ook stoned:P je zit in het LV topic
en nick rijd en Tahoequote:Op woensdag 1 december 2004 11:16 schreef khazad het volgende:
[..]
Een SUV van GMC.
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:28 schreef Kuukske het volgende:
Vandaag het laatste boek (bewijskracht) bemachtigddadelijk maar eens in beginnen.
Ik heb tot nu toe alle csi boeken in het nederlands, en 1 van: 'csi:Miami'.quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:21 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik heb geloof ik meer dan een jaar over de eerste gedaanen de laatste 2/3 van ehet boek binnen twee weken uitgelezen
maaruh wel int engels. ben nu net begonnen in de 2e.. de nederlandse... maar das veel minder fun..
jup. a; was dat een man d8 ik. maar dat kan ik ook verkeerd hebben. vraag me alleen niet hoe de aflevering heet of verder gaat.quote:Op zondag 5 december 2004 20:21 schreef Dafje33 het volgende:
Wel handig om te slopen, die bordkartonnen muurtjes![]()
Was er niet ook een aflevering met een vrouw die in de fundering gemetseld of in beton gestort zat?
zijn haar kwam overeen. toen had ggrissom een warrant kunnen bemachtiggen. toen ie hem ging fotograferen kwam er wat raars aan bod en daardoor kwam ie erachter dat hij een samen gesmolten twee eiige tweeling was en dat hij 2 dna stringen had waardoor zijn dna uit zijn sperma niet overeenkwam met zijn haren.quote:Op dinsdag 7 december 2004 09:02 schreef VVK het volgende:
Tja, heb helaas het einde gemist. Wie had het nu dus eindelijk gedaan? Heb nog wel gezien dat z'n haar gevonden was en die kwam overeen.
klopt. dit was de laatste aflevering van seizoen 4...quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:32 schreef Thetallguy het volgende:
Volgende week weer een oudere aflevering?
quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:32 schreef Thetallguy het volgende:
Volgende week weer een oudere aflevering?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |