www.spoilertags.nlquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:54 schreef Steve-O het volgende:
Leuk aflevering episode 1 van SE 5
-Cath met die club owner
-craig die loopt te prutsen.
-die nieuwe uit het lab
-en natuurlijk de gewone verhaallijn .
Dat filmen van die verdachten (tijdens verhoor , lichaamstaal ) vond ik erg leuk gedaan .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 21:36 schreef blablasjit het volgende:
[..]
www.spoilertags.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat voor belangrijke info geef ik weg dan ?I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
Oké, daar istie dan!:quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:12 schreef blablasjit het volgende:
wil je een foto maken van je mooie tasje?
?
Niet herkendquote:Op maandag 25 oktober 2004 23:58 schreef hydraulix het volgende:
En mochten hier nog Alias fans zijn: herkenden jullie de gevangenisdirectrice? Zij speelt in Alias de dodelijke Anna Espinosa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
En Jasmine in Angel (seizoen 4)quote:Op maandag 25 oktober 2004 23:58 schreef hydraulix het volgende:
Ow vond het wel jammer trouwens dat Greg een klein rolletje had![]()
En mochten hier nog Alias fans zijn: herkenden jullie de gevangenisdirectrice? Zij speelt in Alias de dodelijke Anna Espinosa
ik dacht altijd dat veronica het van RTL4 had overgenomen die kuren...quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 09:34 schreef Kuukske het volgende:
Volgens mij niet. Was aflevering 17 gisteren dus dan zullen ze volgende week wel 18 uitzenden
Tenzij ze ook Veronica-kuren gaan krijgen bij RTL4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |