Oh, dat moet wel lukkenquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:56 schreef BlueCurl het volgende:
najah je hoeft alleen maar te sjekken op rellen en het word "downloaden"
CSI:Miami (Deel 4)quote:Op woensdag 24 november 2004 08:39 schreef Mellone het volgende:
hij was weer leuk deze keerH lekker bijdehand tegen die vrouw, serieus nice!
Nee, dan gaat het helemaal door elkaar lopen....quote:Op woensdag 24 november 2004 09:22 schreef BlueCurl het volgende:
haha volgens mij is het voor veel mensen minder verwarrend als we 1 groot CSI topic ervan maken
hahaha en waarschijnlijk krijg je dat gezeik weer van csi miami, of csi las vegas of csi new york is stom blablablabalquote:Op woensdag 24 november 2004 09:51 schreef Koningin het volgende:
[..]
Nee, dan gaat het helemaal door elkaar lopen....
opzich zijn dit al best wel slowchat topics volgens mijquote:Op woensdag 24 november 2004 11:01 schreef Mellone het volgende:
of gewoon een groot CSI slowchat topic naast de gespecificeerde topics
hoezo onoverzichtelijkquote:Op woensdag 24 november 2004 13:58 schreef Mellone het volgende:
pcies en dat maakt het zo onoverzichtelijk
(het was vanmorgen gewoon vroeg)
Alles is relatiefquote:Op woensdag 24 november 2004-----> 14:57<----schreef BlueCurl het volgende:
ik vind het altijd vroeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
Ecklie.. en de veranderingen vanaf de 101ste aflevering:quote:Op vrijdag 26 november 2004 18:43 schreef Dafje33 het volgende:
Maar wat is die Ecklie goed gecast, wat een rotkop heeft die vent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
quote:Op zaterdag 27 november 2004 09:46 schreef khazad het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 09:51 schreef BlueCurl het volgende:
[..]Ik hoefde niet eens de spoiler te lezen om te weten wat je van d'r vondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind d'r iig wel leuk
"I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
haha die puke smiley zegt al genoegquote:Op zaterdag 27 november 2004 10:16 schreef khazad het volgende:
[..]
Ik hoefde niet eens de spoiler te lezen om te weten wat je van d'r vondIk vind d'r iig wel leuk
Er zijn wel veel karakters ja, helemaal in vergelijking met CSI:Miami bijvoorbeeld. Maar van overkill wil ik niet spreken, eigenlijk vind ik dat Miami te weinig karakters heeftquote:Op zaterdag 27 november 2004 10:48 schreef BlueCurl het volgende:
maar wat vind jij van het feit dat CSI een overkill aan karakters heeft?
true miami mag er wel 2 ofzo bij hebben idem met NY. al moet ik daar de namen nog van leren onthoudenquote:Op zaterdag 27 november 2004 12:19 schreef khazad het volgende:
[..]
Er zijn wel veel karakters ja, helemaal in vergelijking met CSI:Miami bijvoorbeeld. Maar van overkill wil ik niet spreken, eigenlijk vind ik dat Miami te weinig karakters heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 is een mooi getal
[ Bericht 31% gewijzigd door BlueCurl op 27-11-2004 12:34:34 ]
quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:29 schreef BlueCurl het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |