Nee daar heb je gelijk in. Echter,quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:41 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Zoveel transfers heeft Van Gaal toch niet gedaan?

Mee eens! Normaal gesproken zou Ajax met vertrouwen een wedstrijd tegen PSV tegemoet kunnen zien. In elk geval niet al bij voorbaat in de rol van kansloze underdog. Het spandoek 'Louis, heb je je trainingspak nog?' vond ik veelzeggend ! Het is enerzijds een tik over de neus van Koeman, die er als trainer weinig van bakt en anderzijds ook nadrukkelijk een hint aan Van Gaal om weer snel veldtrainer te worden. En als dat niet bij Ajax kan, dan maar ergens anders.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:15 schreef twi het volgende:
..... Hij heeft er geen potje van gemaakt, is volgens Koeman te ambitieus op sportief vlak. Nouja, ik ben liever te ambitieus dan dat ik voor het seizoen een doelstelling neerzet en na anderhalve maand begin terug te krabbelen. Ik vind het als Ajacied zijnde die voor de zogenaamde crisis weg ging en erna terug kwam te beschamend voor woorden hoe Koeman zich de UEFA-cup in praatte, en hoe heel veel Ajacieden hier er blijkbaar vanuit gaan dat er van PSV wordt verloren. We zijn potverdomme Ajax, crisis of niet.

Onzin. De enige reden dat Trabelsi nu voor Ajax speelt, is dat 'ie zonder speeltijd in de nationale ploeg niet naar Engeland kan.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:51 schreef Spideyman het volgende:
Alleen door Koeman's doorzettingsvermogen speelt Trabelsi nu als rechtsback voor Ajax

Dat zal zeker een heel belangrijke reden zijn. Maar het was toch Koeman die het lef had om op een zaterdag naar de woning van Trabelsi toe te rijden en het probleem mano a mano op te lossen.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:59 schreef twi het volgende:
[..]
Onzin. De enige reden dat Trabelsi nu voor Ajax speelt, is dat 'ie zonder speeltijd in de nationale ploeg niet naar Engeland kan.

quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:06 schreef anakin77 het volgende:
Hier, bij ajax lag mijn hart
Een club zonder echte voetbalcultuur, altijd apart
Binnen drie jaar zouden we de Champions League weer pakken
Maar met koeman staan we na München overal te kakken
Mijn herinneringen gaan terug naar Barcelona
Ook daar kreeg ik na mijn grote bek een voortijdig basta
Bij Oranje zou ik mijn kunstje nog een keer doen
Maar ondanks mijn belofte werden we geen wereldkampioen
Nu dus voor de zoveelste keer mijn ontslag
En kan ik weer uitleggen hoe slim ik ben en dat het niet aan mijn persoontje lag
En daarom klinkt het vol overgave uit mijn grote mond
Vandaag is de cirkel ècht weer rond

2e keer vandaag dat ik deze tegenkomquote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:06 schreef anakin77 het volgende:
Hier, bij ajax lag mijn hart
Een club zonder echte voetbalcultuur, altijd apart
Binnen drie jaar zouden we de Champions League weer pakken
Maar met koeman staan we na München overal te kakken
Mijn herinneringen gaan terug naar Barcelona
Ook daar kreeg ik na mijn grote bek een voortijdig basta
Bij Oranje zou ik mijn kunstje nog een keer doen
Maar ondanks mijn belofte werden we geen wereldkampioen
Nu dus voor de zoveelste keer mijn ontslag
En kan ik weer uitleggen hoe slim ik ben en dat het niet aan mijn persoontje lag
En daarom klinkt het vol overgave uit mijn grote mond
Vandaag is de cirkel ècht weer rond

quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:52 schreef dVTB het volgende:
[..]
Mee eens! Normaal gesproken zou Ajax met vertrouwen een wedstrijd tegen PSV tegemoet kunnen zien. In elk geval niet al bij voorbaat in de rol van kansloze underdog. Het spandoek 'Louis, heb je je trainingspak nog?' vond ik veelzeggend ! Het is enerzijds een tik over de neus van Koeman, die er als trainer weinig van bakt en anderzijds ook nadrukkelijk een hint aan Van Gaal om weer snel veldtrainer te worden. En als dat niet bij Ajax kan, dan maar ergens anders.
Van Gaal valt op zich weinig te verwijten. Dat geneuzel over het vertrek van de middelmatige spits Imbramovic is een drogreden. Als je met 4-0 onderuit gaat tegen Bayern Munchen heb je andere problemen dan een spitsenprobleem. Van Gaal heeft één cruciale fout gemaakt: een denkfout, op het moment dat hij de lat zodanig hoog legde. "Met dit spelersmateriaal moet je Europees kunnen meedoen..." Nou, NIET als de trainer Ronald Koeman heet, WEL als Van Gaal ZELF die trainer zou zijn geweest. Daar zit het verschil. De lat moest weer omlaag, omdat Koeman gewoon niet capabel is als trainer ! Hoewel de selectie redelijk intact is gebleven, groeien spelers niet meer en wordt het spel alsmaar slechter.
Dat Van Gaal nu weggaat bij Ajax vind ik enerzijds jammer, anderzijds fijn. Jammer, omdat Ajax een deskundige, bevlogen voetbalkenner verliest, met hart voor de club. Jammer ook, omdat Koeman nu aan het langste eind trekt. Fijn, vooral voor Van Gaal zelf, omdat hij nu hopelijk weer als clubtrainer aan de slag zal gaan. Dat wat iemand met zijn talent eigenlijk hoort te doen. Ik zie 'm al bij Real Madrid zitten, op z'n eerste persconferentieGo, Louis ! - Er zijn nog steeds mensen die inzien dat je één van de beste Nederlandse voetbaltrainers ooit bent. De prestaties die je met Ajax hebt neergezet, zijn daarvan het onomstotelijke bewijs. In de clubhistorie van meer dan 100 jaar is er slechts één periode geweest dat Ajax meer prijzen won.
(NB: Omdat het in dit topic nog nergens echt goed stond vermeld: Barend & Van Dorp meldde gisterenavond bij aanvang van de uitzending al het gerucht dat Van Gaal zou zijn opgestapt. Dat was rond 22.55 uur)

God bewaar me.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:15 schreef Frenkie het volgende:
Die hebben Queiroz al lang als opvolger van Ferguson.

Dat is toch oud nieuws...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:17 schreef zjroentje het volgende:
[..]
God bewaar me.

Weet iemand of die persconferentie live wordt uitgezonden?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:02 schreef Suijk het volgende:
Om 17.30 is de persconferentie.

quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:37 schreef Steeven het volgende:
Ja, die 3-0 in Den Haag in zijn achterhoofd die later 3-3 werd.

quote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik denk alleen weet zeker AT5, NOS zal hier niet aan doen

Kan je AT5 ook via internet bekijken.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik denk alleen AT5, NOS zal hier niet aan doen

heb je de stream-url toevallig?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:15 schreef JaWi het volgende:
AT5 radio iig.

http://www.rtvnh.nl en dan dat oortje boven in beeld.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:22 schreef Spideyman het volgende:
[..]
heb je de stream-url toevallig?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |