abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22744522
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 11:01 schreef RedGuy het volgende:
Chelsea heeft Peter Kenyon toch op die plek? Zoja, die gaat echt niet weg hoor.
Kenyon is Chief Executive, dat is een andere functie. In Engeland kent met het technisch directeurschap niet, daar heeft men de manager voor. Volgens mij zit het zo.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_22744569
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 11:57 schreef Chadi het volgende:

[..]

Nou die zit aardig onder druk hoor. Het zou me niks verbazen.
Die is voor een bak geld binnengehaald, en zal ook een bak geld kosten om te ontslaan.

Bayern zit met 1 been in de tweede ronde van de CL en staat na 8 wedstrijden 6 punten achter op Stuttgart, dus dat valt nog te overzien.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_22744580
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 10:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Jij hebt altijd gelijk, wat wordt het dan?
Geen idee.

Het verraste me nogal. Ben ook benieuwd wat de reden is en wat hij nu gaat doen.
pi_22744607
Om 17.30 is de persconferentie.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_22744771
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 00:34 schreef Kapmes het volgende:

[..]

Weet jij dan precies wat die functie precies inhoudt en wie die taken dan moet(en) vervullen
Nee, maar heb ik wel een aantal dingen over gelezen. Het geld voor een TD kunnen ze beter uitbesteden aan iets anders. Foeke Booy schijnt het ook goed alleen af te kunnen. En bij Ajax lopen er in de organisatie genoeg mensen rond die er wel een taakje bij kunnen nemen.
That's all folks!
pi_22744801
Het zou me niks verbazen als HSV de nieuwe club van Van Gaal wordt.
That's all folks!
  woensdag 20 oktober 2004 @ 12:15:58 #157
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_22744895
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 11:55 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ik begrijp heus wel wat je bedoelt maar wat heeft die gast in die functie voor Ajax betekend het afgelopen jaar?
Wat denk je dat een TD in 1 jaar kan bewerkstelligen dan? Een trainer heeft al maanden tot een jaar nodig om een beetje iets neer te zetten, een TD is een functie die je pas over een x aantal jaren echt goed kunt evalueren. Hij heeft er geen potje van gemaakt, is volgens Koeman te ambitieus op sportief vlak. Nouja, ik ben liever te ambitieus dan dat ik voor het seizoen een doelstelling neerzet en na anderhalve maand begin terug te krabbelen.

Ik vind het als Ajacied zijnde die voor de zogenaamde crisis weg ging en erna terug kwam te beschamend voor woorden hoe Koeman zich de UEFA-cup in praatte, en hoe heel veel Ajacieden hier er blijkbaar vanuit gaan dat er van PSV wordt verloren. We zijn potverdomme Ajax, crisis of niet.
  woensdag 20 oktober 2004 @ 12:19:33 #158
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_22744981
quote:
Technisch directeur Van Gaal verlaat Ajax onmiddellijk
Van onze verslaggever Willem Vissers

AMSTERDAM - Louis van Gaal vertrekt als technisch directeur van Ajax. De 53-jarige Van Gaal, die de baan een jaar geleden aanvaardde als opvolger van Leo Beenhakker, wordt vermoedelijk trainer van Bayern München, als opvolger van Felix Magath. Het nieuws werd dinsdagavond na het duel met Maccabi Tel Aviv bekendgemaakt.

Van Gaal werd de laatste tijd bekritiseerd bij Ajax, vooral sinds het vertrek van aanvalsleider Ibrahimovic naar Juventus. Ajax slaagde er niet in de beoogde opvolger Koné aan te trekken, omdat de Ivoriaan vlak voor de sluiting van de transfermarkt niet door de keuring kwam.

Op spandoeken in de Arena werden de kwaliteiten van Van Gaal gisteren, toen Ajax met 3-0 won van Maccabi Tel Aviv, verschillend beoordeeld. Op één banier stond: 'Louis, heb jij je trainingspak nog?' Op een ander was geschreven: 'Van Gaal, je maakt mijn club kapot.'

Van Gaal bood zijn ontslag aan op 16 oktober. Gisteren is dat geaccepteerd door de clubleiding. De Amsterdammer was voorheen onder meer trainer van Ajax en Barcelona, alsmede bondscoach van Nederland.

Hij twijfelde al aan de loopbaanwijziging toen hij de baan destijds aannam. Liever was hij nog één keer ergens voor een tijdje trainer geworden . De aanbiedingen, onder meer van Spartak Moskou, konden hem echter weinig bekoren.

Opvallend aan de entree van Van Gaal als technisch directeur was dat hij een gedicht uitsprak met het zinnetje dat 'de cirkel rond was.' Ook mijmerde hij over een tocht door de grachten, als winnaar van de Champions League. Als trainer won hij die met Ajax in 1995.
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  Moderator woensdag 20 oktober 2004 @ 12:22:41 #159
8781 crew  Frutsel
pi_22745046
HSV wordt inderdaad genoemd, ook nu in de Duitse media...
  Moderator woensdag 20 oktober 2004 @ 12:25:37 #160
8781 crew  Frutsel
pi_22745098
Telegraaf & Volkskrant melden trouwens ook Bayern Munchen... lol
Zou wat zijn...krijgen we over een paar weken de CL-wedstrijd Ajax-Bayern met Koeman vs V.Gaal
pi_22745227
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 12:01 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Geen idee.

Het verraste me nogal. Ben ook benieuwd wat de reden is en wat hij nu gaat doen.
Die geruchten over Bayern zijn wel erg hardnekkig zjroentje, zou je dat leuk vinden?
pi_22745394
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 12:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Die geruchten over Bayern zijn wel erg hardnekkig zjroentje, zou je dat leuk vinden?
Het zal me een worst wezen waar hij naartoe gaat. Bayern zal altijd een kutclub blijven, met of zonder Van Gaal.
pi_22745578
Bayern laat volgens mij Magath op korte termijn nog niet vertrekken, ik denk dat HSV een reëelere optie is.
That's all folks!
pi_22745817
HSV
Bayern
Atletico Madrid
Real Madrid
Ajax
Chelsea
Manchester (Kan wel eens het laatste seizoen van Ferguson zijn)
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  Moderator woensdag 20 oktober 2004 @ 13:00:35 #165
8781 crew  Frutsel
pi_22745848
Chelsea? dat lijkt me nog de minst reeele optie uit jou rijtje...
pi_22745983
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 13:00 schreef Frutsel het volgende:
Chelsea? dat lijkt me nog de minst reeele optie uit jou rijtje...
Lijkt me best reeel met Maurinho daar.
pi_22745990
het zou ook niet mij keuze zijn... Ik zou voor HSV gaan, een mooi groeibriljantje voor van gaal....
pi_22746007
Real Madrid, Ajax en Man Utd zijn ook niet reëel.
That's all folks!
pi_22746075
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 13:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Real Madrid, Ajax en Man Utd zijn ook niet reëel.
Ajax niet, Real wel (zo eigewijs is ie wel) en Man Utd is hij altijd al van gecharmeerd geweest
pi_22746272
Real niet hoor, daar beginnen ze in dat deel van Madrid niet aan. Ook al zou hij wel willen. En bij Man Utd duurt het toch nog wel even voor die Sir van zn troon is gestoten.
That's all folks!
pi_22746361
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 12:58 schreef Mangoworks2002 het volgende:

Manchester (Kan wel eens het laatste seizoen van Ferguson zijn)
Als het aan die yank ligt die net weer voor enkele miljoenen aandelen heeft gekocht niet. Die denkt dat Ferguson nog steeds een briljante coach is met moderne inzichten.
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  woensdag 20 oktober 2004 @ 13:34:13 #172
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_22746580
Zou die gast er niet gewoon genoeg van hebben?

Dat ie zoiets heeft van, owke de uitvoering van het transfersbeleid is mislukt, ik ben daar verantwoordelijk voor, het boterde sowieso al niet, jongens ik kap ermee.

Geen nieuwe club, geen gezeur, lekker chillen.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_22746615
Nee, daar is hij te eerzuchtig voor.
That's all folks!
  woensdag 20 oktober 2004 @ 13:39:12 #174
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_22746682
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 13:34 schreef Spideyman het volgende:

Dat ie zoiets heeft van, owke de uitvoering van het transfersbeleid is mislukt, ik ben daar verantwoordelijk voor
Die conclusie kan na zo'n relatief korte tijd nog niet getrokken worden .

Ik denk dat hij nog te fanatiek is om een technisch directeur te zijn. Hij wil waarschijnlijk bij veel te veel (trainers) zaken betrokken zijn, en streeft naar meer dan de rest van de club op dit moment.

Daarom vind ik het jammer dat hij weggaat.
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_22746750
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 13:34 schreef Spideyman het volgende:

Dat ie zoiets heeft van, owke de uitvoering van het transfersbeleid is mislukt, ik ben daar verantwoordelijk voor, het boterde sowieso al niet, jongens ik kap ermee.

Geen nieuwe club, geen gezeur, lekker chillen.
Zoveel transfers heeft Van Gaal toch niet gedaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')