Overdreven en best een beetje treurige reactie over iemand die ons een UEFA cup, een aantal landstitels, een CL halve finale, finale en overwinning heeft bezorgd.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:42 schreef Chadi het volgende:
YESSSSSSSSSSSSSSSSS
Als TRAINERquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:45 schreef twi het volgende:
[..]
Overdreven en best een beetje treurige reactie over iemand die ons een UEFA cup, een aantal landstitels, een CL halve finale, finale en overwinning heeft bezorgd.
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:45 schreef twi het volgende:
[..]
Overdreven en best een beetje treurige reactie over iemand die ons een UEFA cup, een aantal landstitels, een CL halve finale, finale en overwinning heeft bezorgd.
Real zit nog met de voormalig assistent..quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:43 schreef tong80 het volgende:
Moet een grote club zijn anders bgrijp uik het niet.
Maar welke club zit zonder trainer ?
Misschien AS Romaquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:46 schreef DeeBee het volgende:
Zéér benieuwd naar de werkelijke rede van dit plotselinge vertrek en dan zeker naar de club waar hij eventueel naar toe vertrekt, kan 1,2,3 ook niet echt even een topclub bedenken die een trainer nodig heeft of waar Van Gaal graag trainer van zou willen worden![]()
Logisch toch? Jaakke heeft nauwelijks enige persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:45 schreef golfer het volgende:
Machtstrijd tussen kamp Jaakke en v.d. Eyden, gewonnen door die laatste?
Ben er ook bang voor..quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:47 schreef DutchGooner het volgende:
Ik zeg dat ie naar HSV gaat.
Volgens mij heeft ie in het verleden weleens door laten schemeren dat ie wel gecharmeerdis van de BL
toch een grote club met dito verledenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:48 schreef mitt het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor..
vind het wel van Gaal onwaardig qua club
Volgens mij had hij toen een dubbelfunctie en was hij beidequote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:46 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als TRAINER
Omdat het TEAM in dit geval elkaar opzocht. Bij de laatste goal rende de meeste naar de staf toe.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:47 schreef Haspel33 het volgende:
Waarom geloven jullie die rat en pathologische leugenaar van v.d. Eijden op zijn woord als ie zegt dat er van ruzie geen sprake is. Volgens heeft dus juist alles te maken met ruzie.
En waarom rent de spelersgroep zo opzichtig naar de reseverebank en negeren ze de staf, en blijft Koeman nors zitten.
Bij de 3-0 deed ie gewoon mee.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:47 schreef Haspel33 het volgende:
Waarom geloven jullie die rat en pathologische leugenaar van v.d. Eijden op zijn woord als ie zegt dat er van ruzie geen sprake is. Volgens heeft dus juist alles te maken met ruzie.
En waarom rent de spelersgroep zo opzichtig naar de reseverebank en negeren ze de staf, en blijft Koeman nors zitten.
Hij is nog steeds dezelfde persoon en verdient hetzelfde respect. Ik vind 't niet erg dat 'ie weg gaat, maar ga echt niet hypocriet lopen juichen dat 'ie vertrekt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:46 schreef Chadi het volgende:
Als TRAINER
Je kunt ook overal iets achter zoeken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:47 schreef Haspel33 het volgende:
Leuk, maar de technische staf hoort ook bij het team, en die werd totaal genegeerd en Koeman ging zelfs zitten en hield zich afzijdig.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
Omdat het TEAM in dit geval elkaar opzocht.
Alleen Sneijder even naar Koeman.quote:Bij de laatste goal rende de meeste naar de staf toe..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |