Andersom, dacht ik.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:13 schreef Frenkie het volgende:
Vertelde Barend het nou aan Heitinga of andersom??
Nee, volgens Barend en van Dorp. Ze vroegen het aan Heitingaquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:11 schreef mitt het volgende:
aldus Johnny Heitinga..
zal later wel meer nieuws komen.
Hij ontkent niet dus is het waarquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:12 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Jack meldde het net. Van Gaal zei dat we moesten afwachten, Jaakke wist nog van niks
Barend vertelde het aan Johnny.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:13 schreef Frenkie het volgende:
Vertelde Barend het nou aan Heitinga of andersom??
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:18 schreef tong80 het volgende:
Dan wint Koeman Cruijff de machtsstrijd.
Volgens mij kan dit best nog wel eens waar zijnquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:21 schreef Haspel33 het volgende:
Volgens mij heeft Van Gaal het ontslag van Koeman geeist. Dat is voorlopig geweigerd door het bestuur. Als Koeman zaterdag de boot in gaat, kan ie alsnog eruit vliegen, gaat het bestuur niet akkoord dan stapt van Gaal op. Vandaar het "wacht nou maar af". Of misschien dat ze allebei wegmoeten.
die spits die komt ook echt wel hoor, is alleen wat moeilijk een spits kopen met een gesloten transfermarkt. En in het binnenland lopen er niet haalbare directe versterkingen bij de clubs, op Kone na dan.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:23 schreef Steeven het volgende:
Ik denk eerder dat Koeman de eer aan zichzelf houdt en ontslag neemt. Hij is gewoon voorgelogen; waar is z'n beloofde nieuwe spits?
Waarom is dat nu dan opeens nieuwsquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:12 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Jack meldde het net. Van Gaal zei dat we moesten afwachten, Jaakke wist nog van niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |