Lees eerst deze effe door en als je daarna nog vragen hebt : gewoon stellenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat zijn nou de goeie photoshop-tutorial sites voor dit soort dingen?
Want ik heb al gruwelijk veel moeite met de basics (bodykits laten overlopen in de base-auto's, carbon-motorkap maken...). Jullie gebruiken hier voornamelijk de Pen-tool? Want die lasso is maar kut
thx! heb ook nog andere velgen geprobeerd maar dat leek helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:16 schreef Begieltie het volgende:
Dat is een hele verbetering tov de vorige versie![]()
Als ik dan toch nog wat commentaar mag gevenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:19 schreef Henkmanz het volgende:
[afbeelding]
Dit wordt hem. Dan maar wat nachtwerk erbijNiet je van het, maar hier doen jullie het maar mee
.
Kan wel kloppen zo, heb alleen geen zin om het nog aan te passenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:11 schreef Begieltie het volgende:
[..]
Als ik dan toch nog wat commentaar mag geven(geleerd van Googolplexian
)
- je uitlaten kloppen niet, ze staan niet in perspectief met de achterklep, de linker moet een tikkie omhoog (of de achterbumper staat scheef)
- de achterbumper oogt nog wat rommelig aan de rechterkant, het lijkt of er een "patroon" inzit
- de voorbumper lijkt te klein door de sideskirts die je toegevoegd hebt, die zou ik nog iets verlagen
[afbeelding]
Sorry voor het mierenneuken, verder vind ik hem![]()
Voorproefjes hier, Uiteindelijke inzending in het wedstrijdtopic ... dusquote:Op zondag 18 juni 2006 15:00 schreef MrTimbo.B het volgende:
Yo top,
hier alvast een voorproefje,
[afbeelding]
owja, hoe kan ik mijn foto inzenden voor de wedstrijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |