De uitlaten kloppen nietquote:Op woensdag 14 juni 2006 12:27 schreef Sjoewe het volgende:
Goed werk Goochel, alleen je velgen zijn plat. Die doen echt ontzettend af aan je shop. Maar wat klopt er niet aan die van mij dan, please tell me want ik ben een 2d man, en ik heb grote moeite met perspectief denken
Dank, maar ik ben serieus daarover, ik ben er zoeen die naar de zijkant van de monitor gaat staren om het perspectief te zienquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:37 schreef Googolplexian het volgende:
en last but not least: ZEIK NIET ZO over wie de 2d en wie de 3d man is"Vroegâh" maakte jij altijd de mooiste soeps AND YOU KNOW IT. Deze is voor jouw doen onder de maat. Ben je het verleerd ofzo?
Dat weet ik maar het perspectief klopte niet.quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:21 schreef Begieltie het volgende:
nu niet meer, thx. Moet er wel even bij zeggen dat de voorste velg ook niet even "diep" als de achterste hoort te zijn![]()
Als je een focus-blur doet houd dan rekening met voor- en achtergrond:quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:41 schreef Begieltie het volgende:
idd, dat carbon d'r af en dan is ie perfect![]()
Iemand nog commentaar op mijn creatie? [afbeelding]
Nog een tipje ... heb er even over na zitten denken en ik vergeet één regeltje:quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:05 schreef Begieltie het volgende:
Thx voor het mierengeneukIk ga morgen stap voor stap je commentaar verwerken in m'n soep !
![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:21 schreef Sjoewe het volgende:
Ik vind het detail waarmee je aan het soepen bent heel erg indrukwekkend Googol![]()
Alleen ik moet je bekennen dat ik het design ansich wat minder vind
Maar serieus met die pijltjes en al die kleine dingetjes, dat je het verzint
Daaaaaaar ken ik het rode dingetje vanquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:35 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
![]()
Ik probeer jouw oude RX7 / Evo level te halen
Nope ... Dat rode dingetje op jouw RX7 was een blow-off valve / wastegatequote:Op woensdag 14 juni 2006 22:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Daaaaaaar ken ik het rode dingetje van![]()
Ik heb de tint van de ruiten aangepast, de uitlaten en de airvent voor. Ook heb ik de bumper aan de voorkant lager gemaakt en aan de achterzijde een airvent geplaatst. De banden laat ik voorlopig zoals ze zijn en de railing op de achtergrond moet nog wat extra aandacht krijgen.quote:
Dat patroontje op het achterruitje komt door gepolariseerd glas en zie je wel vaker bij auto's.quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:44 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Raar dat niemand nog dat patroon van de ramen heeft weggehaald. Verder, Googolplexian, kun je iets doen aan de twee uitlaten? Dat zandkleurige stukje zet er niet bepaald geweldig uit. Tenzij dat het jouw bedoeling was om het er zo uit te laten zien natuurlijk.
Poll vandaag?
Ja, eigenlijk welquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:40 schreef ma3stroh het volgende:
ja een paar heeeele kleine dingetjes, maar ik heb hier te weinig geduld voor geloof ik, en dat is ook wel te zien
heeft iemand nog kritiek op mijn ootootje ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |