abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38853374
idd, dat carbon d'r af en dan is ie perfect

Iemand nog commentaar op mijn creatie? [afbeelding]

[ Bericht 14% gewijzigd door Begieltie op 14-06-2006 17:09:33 ]
Jawel!
  woensdag 14 juni 2006 @ 17:03:56 #252
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_38854080
je voorste velg is plat
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_38854589
nu niet meer, thx. Moet er wel even bij zeggen dat de voorste velg ook niet even "diep" als de achterste hoort te zijn

[ Bericht 84% gewijzigd door Begieltie op 14-06-2006 17:30:33 ]
Jawel!
  woensdag 14 juni 2006 @ 17:37:51 #254
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_38855060
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 12:27 schreef Sjoewe het volgende:
Goed werk Goochel, alleen je velgen zijn plat. Die doen echt ontzettend af aan je shop. Maar wat klopt er niet aan die van mij dan, please tell me want ik ben een 2d man, en ik heb grote moeite met perspectief denken
De uitlaten kloppen niet Aan de ene kant steken ze verder uit dan de bumper en aan de andere kant vallen ze binnen de bumper.

Deel van de achterband klopt niet (zet je scherm wat lichter)

Alle schaduw van het origineel is scherp. Al jouw schaduws zijn difuus. Rijmt moeilijk met elkaar.

Bumper voor loopt aan de binnenkant omhoog. Dit zou betekenen dat de bumper aan de voorkant van de auto lucht hapt (onderste rand loopt in een boog van het asfalt af). Beter is om een rechte lijn van de achterbumper te "volgen" gezien er weinig perspectief in de foto zit.

Uitlaat achter zal aardig gaan vonken Je hebt de originele pot gekopieerd en meerverlaagd?

De achterskirt loopt naar beneden ... kan vast niet de bedoeling zijn geweest, denk ik.

Achterspoiler laat geen schaduw achter...

en last but not least: ZEIK NIET ZO over wie de 2d en wie de 3d man is "Vroegâh" maakte jij altijd de mooiste soeps AND YOU KNOW IT. Deze is voor jouw doen onder de maat. Ben je het verleerd ofzo?

Calm down, please!
  woensdag 14 juni 2006 @ 18:04:01 #255
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_38855857
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 17:37 schreef Googolplexian het volgende:

en last but not least: ZEIK NIET ZO over wie de 2d en wie de 3d man is "Vroegâh" maakte jij altijd de mooiste soeps AND YOU KNOW IT. Deze is voor jouw doen onder de maat. Ben je het verleerd ofzo?

Dank, maar ik ben serieus daarover, ik ben er zoeen die naar de zijkant van de monitor gaat staren om het perspectief te zien
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  woensdag 14 juni 2006 @ 18:05:29 #256
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_38855907
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 17:21 schreef Begieltie het volgende:
nu niet meer, thx. Moet er wel even bij zeggen dat de voorste velg ook niet even "diep" als de achterste hoort te zijn
Dat weet ik maar het perspectief klopte niet.
pi_38856093
ik had dat er even bij gezet zodat ik zeker wist, dat ik begreep wat je bedoelde met "plat".
Jawel!
  woensdag 14 juni 2006 @ 18:49:17 #258
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_38857140
In het wedstrijd topic staat mn laatste.

En Googol bedankt voor het zinvolle commentaar
  woensdag 14 juni 2006 @ 19:45:06 #259
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_38859016
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 16:41 schreef Begieltie het volgende:
idd, dat carbon d'r af en dan is ie perfect

Iemand nog commentaar op mijn creatie? [afbeelding]
Als je een focus-blur doet houd dan rekening met voor- en achtergrond:
- dupliceer de achtergrond;
- blur de bovenste laag;
- gooi een verloop-transparantie (boven opaque, onder transparant) erover ... zorg dat de overgang regelmatig is en ongeveer waar het horizontale vlak (de grond) overgaat in het verticale vlak (gebouw en achtergrond).

Op deze manier simuleer je het effect van je ogen ... gefocussed op de voorgrond en geblurred in de achtergrond.

De DB9 achterlichten en de spoiler zijn goed gelukt ... wat minder vind ik de naad van de deur voor. Onderaan de SLR vents loopt een bijna onmogelijke knik. Stukje doortrekken en hij's prima!

De uitlaten kloppen niet ... het (voor de kijker) rechter-setje moet een stuk meer naar rechts en een pietsie omhoog ... ja, laat dat mierenneuken maar aan Googol over

Ik vind de velgen niet mooi ... zeker omdat deze waziger zijn dan de auto. De voorste lijkt nog steeds heel erg plat (let hierbij op de velgrand ... hoe dichter de spaken bij de rand komen (door het horizontaal samendrukken van het origineel) des te platter lijkt het eindresultaat).

De zijruiten zijn groen en de achterruit is grijs getint ... Weet niet of dat je bedoeling was.

Eigenlijk vinnik 't gewoon een hele goede soep maar ik geef commentaar zoals ik hoop dat anderen ook kritiek op mijn soep hebben ... daar leert men van
Calm down, please!
pi_38859961
Thx voor het mierengeneuk Ik ga morgen stap voor stap je commentaar verwerken in m'n soep !
Jawel!
  woensdag 14 juni 2006 @ 21:54:59 #261
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_38864331
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 20:05 schreef Begieltie het volgende:
Thx voor het mierengeneuk Ik ga morgen stap voor stap je commentaar verwerken in m'n soep !
Nog een tipje ... heb er even over na zitten denken en ik vergeet één regeltje:

Hoe lager het perspectief, des te minder focus-verschil.

Gezien deze foto heel weinig perspectief heeft (ingezoomed van ver) kan je eigenlijk de achtergrond niet blurren wil je het realistisch houden. Denk maar aan je ogen... hoe verderweg je kijkt, des te minder verschil in focus je hebt. Houd je vinger vlak voor je ogen en focus daarop en je ziet bijna niets meer van de achtergrond.
Calm down, please!
  woensdag 14 juni 2006 @ 22:21:26 #262
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_38865414
Ik vind het detail waarmee je aan het soepen bent heel erg indrukwekkend Googol
Alleen ik moet je bekennen dat ik het design ansich wat minder vind

Maar serieus met die pijltjes en al die kleine dingetjes, dat je het verzint
  woensdag 14 juni 2006 @ 22:35:39 #263
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_38865985
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 22:21 schreef Sjoewe het volgende:
Ik vind het detail waarmee je aan het soepen bent heel erg indrukwekkend Googol
Alleen ik moet je bekennen dat ik het design ansich wat minder vind

Maar serieus met die pijltjes en al die kleine dingetjes, dat je het verzint

Ik probeer jouw oude RX7 / Evo level te halen
Calm down, please!
  woensdag 14 juni 2006 @ 22:53:37 #264
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_38867039
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 22:35 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Ik probeer jouw oude RX7 / Evo level te halen
Daaaaaaar ken ik het rode dingetje van
  woensdag 14 juni 2006 @ 22:56:00 #265
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_38867198
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 22:53 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Daaaaaaar ken ik het rode dingetje van
Nope ... Dat rode dingetje op jouw RX7 was een blow-off valve / wastegate (nitro?)... die van mij zijn de rode trekhaken met rode pijltjes op de bumper (zoals door de FIA verplicht bij gesloten klassen).

Calm down, please!
pi_38869861
Damn Googol, het is te merken dat jij dit soort dingen ook voor je werk doet
Ik ben wat dat betreft ook zo'n mierenneuker, alleen mijn skillz hebben mijn eisen aan m'n eigen werk niet bijgehouden waardoor ik niet meer zoveel leuke dingen gemaakt krijg. (en vooral een enorm tijdgebrek, ik besteedde echt veeel tijd aan m'n soeps vroegah)

Erg mooi om te zien iig want op details wordt door de meesten niet zo goed gelet
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_38873236
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 19:45 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

mierengeneuk
Ik heb de tint van de ruiten aangepast, de uitlaten en de airvent voor. Ook heb ik de bumper aan de voorkant lager gemaakt en aan de achterzijde een airvent geplaatst. De banden laat ik voorlopig zoals ze zijn en de railing op de achtergrond moet nog wat extra aandacht krijgen.

[afbeelding]

Je commentaar was erg bruikbaar, dat er verschil in de tint van de ramen zat had ik niet eens gezien
Jawel!
pi_38875105
Raar dat niemand nog dat patroon van de ramen heeft weggehaald. Verder, Googolplexian, kun je iets doen aan de twee uitlaten? Dat zandkleurige stukje zet er niet bepaald geweldig uit. Tenzij dat het jouw bedoeling was om het er zo uit te laten zien natuurlijk.

Poll vandaag?
pi_38875308
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 09:44 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Raar dat niemand nog dat patroon van de ramen heeft weggehaald. Verder, Googolplexian, kun je iets doen aan de twee uitlaten? Dat zandkleurige stukje zet er niet bepaald geweldig uit. Tenzij dat het jouw bedoeling was om het er zo uit te laten zien natuurlijk.

Poll vandaag?
Dat patroontje op het achterruitje komt door gepolariseerd glas en zie je wel vaker bij auto's.
Dat "zandkleurige" is goudfolie zoals BMW dat al eens eerder heeft gebruikt in een productiewagen (ter hitte-isolatie) zoals de McLaren F1.

Ik ga nog wel wat dingen wijzigen maar dat niet en de poll is geloof ik pas over een week
We zouden deze ronde 2 weken laten lopen en de foto staat er pas sinds vorige vrijdag.
Calm down, please!
pi_38900946
Nog updates van iemand?
Calm down, please!
pi_38901689
ja een paar heeeele kleine dingetjes, maar ik heb hier te weinig geduld voor geloof ik, en dat is ook wel te zien
heeft iemand nog kritiek op mijn ootootje ?
pi_38904117
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 22:40 schreef ma3stroh het volgende:
ja een paar heeeele kleine dingetjes, maar ik heb hier te weinig geduld voor geloof ik, en dat is ook wel te zien
heeft iemand nog kritiek op mijn ootootje ?
Ja, eigenlijk wel

Restanten van SLR sidevents zien er niet uit. Ik denk dat je ze niet meer in lagen hebt en niet van de vlammen af wilt dus de vent niet kunt verwijderen.

De uitlaten zitten niet in lijn met het perspectief (klote-woord begint dat te worden, he?). Trek eens een lijn over de bovenkant van de bumper en één over de bovenkant van de spoiler (of door het punt waar de wielen de grond raken). Je zult zien dat ze bijna parallel lopen. Je uitlaten (en eigenlijk alles aan de achterkant) moeten uitgelijnd zijn met die perspectief-lijnen. Op dezelfde manier kan je het perspectief op de zijkant bekijken (lijn langs onderkant wielen, lijn langs bovenkant wielen).

Je velgen zijn wel heel erg diep voor de bandenmaat Ook zitten ze niet mooi in het midden en zijn ze niet goed gestretched (achter is de velg "breder" dan de band en voor is de velg "hoger" dan de band) ... de hoogte/breedteverhoudingen kloppen dus niet.

Voor het realistische zou ik zeggen dattie iets te ver verlaagd is ... probeer in ieder geval schaduw toe te voegen op de banden (van de wielkasten).

En jij ook : zet je monitor wat lichter en kijk naar de achterband (de schaduw).

sorry hoor ... niet kicken om zo kritiek te geven op soeps. Gewoon terug doen.
Calm down, please!
pi_38904374
thx
mn monitor zit helaas aan zn max, tis al een oudje, daarom zie ik de banden ook niet goed

De SLR vent zit nog wel in een laag hoor en kan er ook zo af. ik zal em er uit halen.
de uitlaat zal ik ook nog wel fixen, thx voor de tips

ennuuhh..laag is mooi!
pi_38905007
Ik denk dat de gemiddelde pooier een moord zou doen voor de beemer van ma3stroh
Jawel!
  vrijdag 16 juni 2006 @ 12:57:26 #275
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_38915272
Wat zijn nou de goeie photoshop-tutorial sites voor dit soort dingen?

Want ik heb al gruwelijk veel moeite met de basics (bodykits laten overlopen in de base-auto's, carbon-motorkap maken...). Jullie gebruiken hier voornamelijk de Pen-tool? Want die lasso is maar kut
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')