Oefening baart kunstquote:Op zondag 11 juni 2006 10:42 schreef Turquaz52 het volgende:
wahaha, ik geef me nu al gewonnen, daar kan ik DUS echt niet tegen op!
same herequote:Op maandag 12 juni 2006 15:26 schreef Henkmanz het volgende:
Ik ben er mee bezig.. maar ik neem gewoon de tijd hoor. Ik ga niet haasten.
als je erop klikt is het al wat beter.. maar ook dan moet er idd nog wat veranderen. Daarom heb ik hem ook nog niet in het wedstrijdtopic gepost..quote:Op maandag 12 juni 2006 18:48 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
dat patroon op de achterkant ziet er niet bepaald geweldig uit, dat kun je misschien fixen.
quote:Op maandag 12 juni 2006 18:55 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
als je erop klikt is het al wat beter.. maar ook dan moet er idd nog wat veranderen. Daarom heb ik hem ook nog niet in het wedstrijdtopic gepost..
* Googol still waiting for SiNz quality postquote:Op maandag 12 juni 2006 23:12 schreef SiNz het volgende:
* SiNz is still waiting for the 1st quality post....![]()
* Begieltie still waiting for SiNz quality postquote:Op maandag 12 juni 2006 23:12 schreef SiNz het volgende:
* SiNz is still waiting for the 1st quality post....![]()
Vooral niet buiten gaan zitten op een terrasje met je boek ... of op het strand (ergens)quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:19 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ik probeer te leren op mijn kamer onder het dak met de zon de hele dag vol op het raam
Het is nu 35 graden binnen![]()
antibiotica--> mag niet in de zonquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:22 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Vooral niet buiten gaan zitten op een terrasje met je boek ... of op het strand (ergens)
quote:Op maandag 12 juni 2006 23:17 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
* Googol still waiting for SiNz quality post
* SiNz reckons that you can wait a long time for that....quote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:18 schreef Begieltie het volgende:
[..]
* Begieltie still waiting for SiNz quality post![]()
Hij's nog niet afquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:14 schreef Sjoewe het volgende:
laat eens zien danDan weet ik of ik de bijna nog wat moet opvijzelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |