Jij bent "een goeie".quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:49 schreef zjroentje het volgende:
Hey, kutgriek.
Ik ben er trots op.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach, jij kan er ook niets aan doen dat je uit Limburg komt. Niet jouw schuld, maar die van de politiek.
Stond een mooi verhaal over hem in de Hard Gras van voor het EK.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:47 schreef keeper het volgende:
Was die niet weggehaald bij Atletico omdat Gil y Gil de jeugdopleiding alleen maar geldverspilling vond?
Altijd die regheringh weerquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben er trots op.
Wij willen onafhankelijk worden,maar die stomme Hollandse regering wilt dat niet.
Dat vind ik iets te veel eer.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:11 schreef Sloggi het volgende:
Voor mij staat hij in het rijtje Cruyff / Pele.
Haal Romario weg en ik ben het met je eens.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat vind ik iets te veel eer.
Wel in het rijtje van Basten, Platini, Romario, Zidane.
800 goals is mooi maar er zijn ook genoeg andere spelers die er nog meer maken als ze in totaal 18 seizoenen in Nederland en Brazilië voetballen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:24 schreef tong80 het volgende:
Romario is ook een grootheid. Al 800 doelpunten een WK vrijwel in z'n eentje gewonnen. Helaas te lang bij PSV gebleven.
Maar geen Serie A / Primera Division / Premier League.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:46 schreef methodmich het volgende:
Destijds stelde de Eredivisie nog wel wat voor hoor.
gelukkig nietquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:05 schreef methodmich het volgende:
En Raúl is ook Limburger ofzo???
Ok dat ie Brazilië naar de Olymische finale schoot is ook te bagatalliseren.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:43 schreef Sloggi het volgende:
[..]
800 goals is mooi maar er zijn ook genoeg andere spelers die er nog meer maken als ze in totaal 18 seizoenen in Nederland en Brazilië voetballen.
800 goals is veel, maar als je het niveau van de competities meetelt valt het toch wel weer mee.
Ik kan het niet zo goed beoordelen omdat ik een groot deel van zijn carrière gemist heb.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok dat ie Brazilië naar de Olymische finale schoot is ook te bagatalliseren.
Romario scoorde in de EC-1 tegen de grootsten van die periode. Porto, Steau en AC Milan. En elk doelpunt was van ongeëvenaarde schoonheid.
Nogmaals, puur naar de cijfers kijkend is hij dat niet.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:49 schreef methodmich het volgende:
Romário wordt denk ik door velen wel tot de beste aanvallers ooit beschouwd hoor.
Romario heeft maar één seizoen gepresteerd in een Europese topcompetitie.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:03 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar dan valt voor alles wel wat te zeggen. Er zijn meer topspitsen die hun goals ook in zwakkere competities maakten. En de eredivisie was destijds gewoon vast de zesde competitie van Europa.
Hij heeft een paar jaar geschitterd bij Barca.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:05 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Romario heeft maar één seizoen gepresteerd in een Europese topcompetitie.
Daarna kreeg 'ie heimwee en ging 'ie terug naar die Heimat.
Dat zegt wel degelijk wat.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:08 schreef methodmich het volgende:
Ja, en een wereldtitel en een rits goals in de CL zeggen niets??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |