Stap 1. Dekt je kentekenborden af voordat je het station oprijdt.quote:Let op! Alle Tango tankstations hebben camerabewaking en het is niet toegestaan om gratis te tanken. Dat is een misdrijf ofzo.
Maar dan hoef je ook geen pasjes te gebruiken...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:25 schreef BL_Henkie het volgende:
[..]
Stap 1. Dekt je kentekenborden af voordat je het station oprijdt.
![]()
Tot zover snap ik 't maar hoe voer je een willekeurige pas in als er al eentje inzit???quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:21 schreef dennisdotcom het volgende:
In dit topic leg ik uit hoe je gratis kunt tanken bij Tango.
Let op! Alle Tango tankstations hebben camerabewaking en het is niet toegestaan om gratis te tanken. Dat is een misdrijf ofzo.
Let the fun begin.
Stap 1. Plaats uw pasje
Stap 2. Toets uw pincode
Stap 3. Wacht op bevestiging
Stap 4. Ga tanken! Tank vooral niet te weinig
Ok nu komt het ingewikkelde.
Stap 5. Druk niet op bon maar voer een willekeurige pas in
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:27 schreef mighty_myte het volgende:
TS, heb je je afschrift al bekeken nadat je dit ontdekt hebt? lijkt me sterk dat het echt gratis is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pasje haal je er bij Tango altijd direct uit.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:27 schreef deedeetee het volgende:
Tot zover snap ik 't maar hoe voer je een willekeurige pas in als er al eentje inzit???![]()
Moet je die er dan eerst uitrekken ? gaan er dan geen alarm bellen af ofzo ????![]()
Dat kan toch niet zomaar![]()
Klopt, de tweede keer invoeren is volgens mij alleen nodig als je een bonnetje wiltquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:36 schreef RecomServ het volgende:
hmmm, ff nadenken ...
dus als 2 mensen tegelijkertijd willen tanken komt de eerste altijd gratis weg?
hahaha klinkt aannemelijk maar is echt een hoax
nep dus ...
het is al voldoende om je pinpas in te voeren + pincode ... dan is het al raak... als je dan tankt wordt het gewoon netjes van je rekening afgeschreven.,...
als je voor de 2de maal je pas invoert, denkt de machine alleen: ohw, nieuwe klant voor pomp nr2 ...
en dan annuleer je weer ...
Maar goed dat mijn man niet in de buurt is om dit topic te lezen want die ging het meteen uitproberen,quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:29 schreef dennisdotcom het volgende:
Pasje haal je er bij Tango altijd direct uit.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:40 schreef RecomServ het volgende:
hahaha, ik lach me d00d als er nu dadelijk mensjes komen flamen dat dit niet werkt
V-Powerquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:30 schreef koele het volgende:
Ze hebben niet eens V-Power daar! stelletje paupers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |