Die heb ik ook.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:36 schreef Zwansen het volgende:
Supertramp, logical song!
ik ben het niet iigquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:40 schreef Nouk het volgende:
Vanavond komt voor het eerst De Ideale Partner.
Ja dat is zo.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:11 schreef Cynic het volgende:
Ik denk dat het voor haar nog wel heel veel zin heeft...
Voor iemand vast wel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik ben het niet iig
die is toch van leonard cohen origineel !quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:30 schreef Cynic het volgende:
[..]
Susanne
hmmm lastig ...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:59 schreef Cynic het volgende:
Godverdomme...
Ik heb vrijdag waarschijnlijk een bruiloft. Mijn neef en z'n vriending gaan trouwen. Zouden ze eigenlijk een paar maanden eerder al gaan doen. Maar toen kreeg ze acute leukemie. Dat is nu dus terminaal en ze gaat zo hard achteruit, dat ze vrijdag ineens gaan trouwen (want maandag zal waarschijnlijk niet eens meer lukken). Daarna heeft ze dus nog een paar weken. Denk dat het eern raar feestje wordt...
Heeft nog iemand een idee voor een cadeautje trouwens...
Dat zou best eens kunnen...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
die is toch van leonard cohen origineel !
ff gaat zoeken naar het origineel gewoon voor de hebquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:21 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat zou best eens kunnen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |