Dat komt nog steeds door mijn geweldige ADSL aansluitkunsten, remember?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:15 schreef Ruis het volgende:
ik zei net dus idd dat t but dingen zijn,
en sander, waarom meld je je elke 3 minuten opnieuw aan op MSN???
Hey!quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:24 schreef Tierce het volgende:
Hoi...
Een vriend zien huilen!quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:24 schreef Cynic het volgende:
Herman van Veen heeft trouwens veel mooiere liedjes dan "Hilversum 3"
Zet die optie uit dan, of anders op bezet zetten. Heb je er geen last van.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:25 schreef Ruis het volgende:
t is verdomd irritant onder t spelletjes spelen..
iedere keer weer dat MSN venster wat naar boven komt en de hele boel een paar seconden zwaar vertraagd, natuurlijk net wanneer t echt niet uitkomt...
t is op zich een handige optie, maar aan 1 keer heb ik genoeg..quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zet die optie uit dan, of anders op bezet zetten. Heb je er geen last van.
Alles is goed, druk met stage.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:25 schreef Cynic het volgende:
Hey!
Alles goed?
Ook geen vakantie zeker?
Haha, ja dan moet je MSN ook maar niet aan laten staanquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:25 schreef Ruis het volgende:
t is verdomd irritant onder t spelletjes spelen..
iedere keer weer dat MSN venster wat naar boven komt en de hele boel een paar seconden zwaar vertraagd, natuurlijk net wanneer t echt niet uitkomt...
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:29 schreef Zwansen het volgende:
hij is klaar Nouk.
ik heb dan ook geen 150 man in mn lijst staan...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:29 schreef Nouk het volgende:
Ja PP, ik heb dat gewoon altijd uitgeschakeld, anders wordt je helemaal para van die berichtjes rechtsonder dat er iemand online is.
Ow, dat scheelt wel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:30 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik heb dan ook geen 150 man in mn lijst staan...
Susannequote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Een vriend zien huilen!
Zo heet mijn ex...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:30 schreef Cynic het volgende:
[..]
Susanne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |