zat net ff te kijken... maar vind t behoorlijk prijzig.... en veel gedoe... steeds inpakken en naar t postkantoor.... kan ik net zo goed even naar de videoland lopenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 18:49 schreef JRC het volgende:
Das toevallig. Ik werk bij Keeno. Een van de grotere online verhuurders op dit moment. Wij zijn laatst samen gaan werken met Videoland, en hopen hiermee de grootste te worden. We zijn al zover dat we de nieuwste titels als eerste kunnen aanbieden. Maar er zijn natuurlijk veel zaken die ook belangrijk zijn.
We hebben al veel acties gedaan met grotere bedrijven/Websites. Zo hebben we een hele succesvolle actie gehad met de postbank. En doen we op dit moment een actie met www. schoolbank.nl (eerste 2 weken gratis)
Bij ons kun je een gratisproefabonnement aanvragen waarin je 3 titels ontvangt. Zou zeggen, try itJe betaald wel 25 euro borg, maar die ontvang je trug wanneer je geen abo neemt.
hier in Almere zit een internet videotheek die bezorgtquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:19 schreef JRC het volgende:
Gemak van uit de stoel bestellen. En natuurlijk geen te laat boete. Je mag ze zolang in huis houden als je zelf wilt. Doe dat maar eens met een dagfilm bij de videotheekBovendien is een NoLimits Comfort natuurlijk verstandiger, aangezien je dan zo meer dan 20 titels voor 19.95 kan ontvangen.
Ja maar dan moet ik naar t postkantoor om ze te versturen, met de mogelijke rij en onflexible openingstijden erbij. De videoland zit ook nog eens dichterbij.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:19 schreef JRC het volgende:
Gemak van uit de stoel bestellen. En natuurlijk geen te laat boete. Je mag ze zolang in huis houden als je zelf wilt. Doe dat maar eens met een dagfilm bij de videotheekBovendien is een NoLimits Comfort natuurlijk verstandiger, aangezien je dan zo meer dan 20 titels voor 19.95 kan ontvangen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |