abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22727792
Is er hier iemand die gebruik maakt van een online dvd verhuurder? Zo ja, welke en wat betaal je er dan voor????
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 17:53:45 #2
28775 QazzaQ
Ik ben een kroet
pi_22728325
dat wil ik ook wel is weten.
I see the way you look at him. I'm a man, too, you know? I go pee pee standing up.
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 18:49:26 #3
39857 JRC
Wazzupppp...
pi_22729441
Das toevallig. Ik werk bij Keeno. Een van de grotere online verhuurders op dit moment. Wij zijn laatst samen gaan werken met Videoland, en hopen hiermee de grootste te worden. We zijn al zover dat we de nieuwste titels als eerste kunnen aanbieden. Maar er zijn natuurlijk veel zaken die ook belangrijk zijn.
We hebben al veel acties gedaan met grotere bedrijven/Websites. Zo hebben we een hele succesvolle actie gehad met de postbank. En doen we op dit moment een actie met www. schoolbank.nl (eerste 2 weken gratis)
Bij ons kun je een gratisproefabonnement aanvragen waarin je 3 titels ontvangt. Zou zeggen, try it Je betaald wel 25 euro borg, maar die ontvang je trug wanneer je geen abo neemt.
pi_22729800
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 18:49 schreef JRC het volgende:
Das toevallig. Ik werk bij Keeno. Een van de grotere online verhuurders op dit moment. Wij zijn laatst samen gaan werken met Videoland, en hopen hiermee de grootste te worden. We zijn al zover dat we de nieuwste titels als eerste kunnen aanbieden. Maar er zijn natuurlijk veel zaken die ook belangrijk zijn.
We hebben al veel acties gedaan met grotere bedrijven/Websites. Zo hebben we een hele succesvolle actie gehad met de postbank. En doen we op dit moment een actie met www. schoolbank.nl (eerste 2 weken gratis)
Bij ons kun je een gratisproefabonnement aanvragen waarin je 3 titels ontvangt. Zou zeggen, try it Je betaald wel 25 euro borg, maar die ontvang je trug wanneer je geen abo neemt.
zat net ff te kijken... maar vind t behoorlijk prijzig.... en veel gedoe... steeds inpakken en naar t postkantoor.... kan ik net zo goed even naar de videoland lopen
Signature verwijderd door FA
pi_22729848
Ik vraag me af: Waarom zou ik in godsnaam 5 euro per DVD betalen (9,95 per maand, max 2 DVD's per maand of 14,95 en max 3 DVD's per maand) en dan ook nog de moeite doen om ze steeds op te sturen terwijl ik ze bij de videotheek voor 4,50 kan huren ?
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 19:19:48 #6
39857 JRC
Wazzupppp...
pi_22730061
Gemak van uit de stoel bestellen. En natuurlijk geen te laat boete. Je mag ze zolang in huis houden als je zelf wilt. Doe dat maar eens met een dagfilm bij de videotheek Bovendien is een NoLimits Comfort natuurlijk verstandiger, aangezien je dan zo meer dan 20 titels voor 19.95 kan ontvangen.
pi_22730161
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 19:19 schreef JRC het volgende:
Gemak van uit de stoel bestellen. En natuurlijk geen te laat boete. Je mag ze zolang in huis houden als je zelf wilt. Doe dat maar eens met een dagfilm bij de videotheek Bovendien is een NoLimits Comfort natuurlijk verstandiger, aangezien je dan zo meer dan 20 titels voor 19.95 kan ontvangen.
hier in Almere zit een internet videotheek die bezorgt
dus gewoon vanuit je luie stoel bestellen... en het word vaak dezelfde dag nog bezorgt en opgehaald weet alleen de URL ff niet meer...
Signature verwijderd door FA
pi_22730227
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 19:19 schreef JRC het volgende:
Ja maar dan moet ik naar t postkantoor om ze te versturen, met de mogelijke rij en onflexible openingstijden erbij. De videoland zit ook nog eens dichterbij.

Alleen de geen te laat boete is handig.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 19:42:04 #9
39857 JRC
Wazzupppp...
pi_22730643
Driverrr: Je bedoelt Grogz.nl denk ik. Dat is inderdaad een nieuw produkt. Ben benieuwd hoelang die het volhouden, want het is inderdaad nog makkelijker natuurlijk. Maar of het ook winstgevend is vraag ik me af.

UnleashMitch: Je moet ze inderdaad gewoon naar een postbus zenden. Enveloppen zijn al gefrankeerd etc. Handig systeem. Als de videotheek dichterbij is, lijkt mij de keus ook niet zo moeilijk. Maar goed inderdaad de te laat boete is voor vele mensen ook de reden om naar een online dvd verhuurder over te stappen. Bovendien (ik echter niet) vinden het niks om naar een videotheek te moeten. De drukte en dat rondspeuren. Via internet is dat natuurlijk ook simpeler.
Conclusie is dus ook dat veel mensen het positief zullen ervaren, en andere minder. Echter staat de keuze natuurlijk ook vrij
pi_22742590
Kent iemand www.emmys.nl dan? daar hebbenze volgens mij vrij nieuwe titels en het kost ¤ 24,99 per maand om max. 3 dvd's tegelijk in huis te hebben! Verder is eht onbeperkt, da's dan wel handig natuurlijk, lijkt mij!
  woensdag 20 oktober 2004 @ 18:42:07 #11
39857 JRC
Wazzupppp...
pi_22753268
Hehe..niet om de concurent zwart te maken hoor. Maar neem eens zo'n proefabonnement daar. Alle nieuwe titels die nu al uit zijn, komen bij hun pas een maand later. Niet echt goede service in mijn ogen, aangezien veel mensen graag de nieuwste titels wil zien. Ik denk dat je gewoon overal een proefabo moet afsluiten. Goedkoop, en je krijgt een goede indruk
pi_22778841
Lekker zo'n persoon van Keeno die hier een beetje objectief probeert te zijn (NOT!). Wanneer er lui zijn die zijn eigen concurrent hier een beetje zwart probeert te maken, is in mijn ogen verre van professioneel. En dat belooft dan niet veel goeds voor hun dienst.

Trouwens, ik heb een beetje rond zitten neuzen bij de Keeno concurrent Emmys.nl en zij bieden een veel voordeligere dienst aan. Geen beperking aan het aantal DVDs dat je kunt huren, in tegenstelling tot het duurdere Keeno....wanneer sommige nieuwe releases pas een maand later uit zijn, maakt me niet zoveel uit...Emmy's heeft voldoende titels op voorraad die ook ook nog wel wil zien...voordat ik pas na een maandje de nieuwe releases ontvang.

Keeno...bah wat een vervelende kerel ben je. Emmy...ik word lid (www.emmys.nl ->14 dagen voor 99 cent!).
  donderdag 21 oktober 2004 @ 20:14:58 #13
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_22778989
TimK ur totally right!
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 16:22:43 #14
39857 JRC
Wazzupppp...
pi_22798201
Zoals ik al eerder zegt gaat het mij niet om ze zwart te maken. Ik zeg ook duidelijk dat je gewoon overal een proefabonnement moet aanvragen, aangezien je dan de beste indruk krijgt van ieder. Nogmaals ik probeer geen concurentie zwart te maken. Excuses wanneer het zo overkwam/komt.

Over dat je eerst de oude titels kijkt voordat je nieuwe releases wilt zien, is natuurlijk bij iedereen anders. Er zijn mensen die graag als eerste de nieuwste releases wil zien, en dan moeten die natuurlijk wel gelijk kunnen worden verzonden. Andere zoals bijv TimK vinden dat niet belangrijk. Denk dat iedereen hier een andere mening over heeft.
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 16:26:22 #15
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_22798288
Het klinkt als uiterst debiel. Het gemak van het uit je luie stoel bestellen, en dan moet je ze vervolgens op de post gaan doen
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 16:31:45 #16
39857 JRC
Wazzupppp...
pi_22798385
Hehe..in dat geval maakt eigelijk alleen Grogz.nl dat gemak echt waar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')