Stemmen kan al lang niet meer, wat een ouderwets gedoe. Maar de genomineerden zijn:quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 worden tijdens het Gouden Televizier-Ring Gala voor de 39ste keer de belangrijkste televisiepublieksprijzen uitgereikt. Wie mogen er van jou met een award naar huis? Meld je nu aan en breng je stem uit, dan maak je bovendien zelf kans op de meest fantastische prijzen!
Vast, maar naar ER kijk ik nooit en De Bauers vond ik tot m'n eigen verbazing erg leuk.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:07 schreef tong80 het volgende:
Helaas stemmen AVRO-leden. Dus Bauer zal wel winnen terwijl ER het verdient.
Geen onwil, hoor. Ik weet nooit wanneer 't erop is en er halvewege invallen vind ik ook niks.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:13 schreef tong80 het volgende:
Dom dat je niet naar ER kijkt Arcee.
Precies, en geen twijfel mogelijk wanneer of hoe laat.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:22 schreef tong80 het volgende:
Ja Arcee en op woensdagmiddag Pipo en op Zaterdag Klassewerk.
En geen slip te zien. Weer een stringdraagster.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:27 schreef Nouk het volgende:
Tooske's jurk zit wat strak.
Ken jij mensen die nog slips dragen dan? Al helemaal niet op de tv!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
En geen slip te zien. Weer een stringdraagster.
Nu niet meer, toen het er was op maandagvond op bnn.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:36 schreef bloodymary het volgende:
Waarom heb ik die Lama's nog nooit gezien? Wanneer wordt dat uitgezonden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |