Er zit een mono speaker in de kast ingebouwd ('in case' ipv 'onboard dus'quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:53 schreef DrXLTrouble het volgende:
Onboard speaker? Moet zeker onboard soundcard zijn.
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:04 schreef blablasjit het volgende:
heb je ook pics van buitenkant, montor en binnekant van de pc?
en hoeveel mb is de onboard agp en is het geshared? Ik dacht 64 MB shared
hoeveel pci sloten zijn er? 3x
hoeveel geheugenbanken heb ie? 2x
Is er nog plek voor een tweede hd? Ja, 2x 5,25 waarvan 1 in gebruik
Is er nog plek voor nog een cd-rom? Ja, 2x 3,5 waarvan 1 in gebruik. Je kan natuurlijk ook nog de flop eruithalen, heb je drie plekken
Is de hdd aansluiting IDE of SATA(-R)? IDE
hehe soz voor al de vragen maar ik ben denk ik geintreseerd in dat bakkie!
edit:
Is dat geheugen btw gewoon 1 reepje van 265mb of is het een samenstelling?
Is 1 reep, dus nog 1 vrij
Zit er software bij (bijv. Widows XP die er standaard bij zat ofzo)?
Wordt 'leeg' opgeleverd, ik laat er wel een berg freeware software op staan.
Zit er USB op. Zo ja. Hoeveel poorten en is het USB 1.1 of USB 2.0?
Weet ik niet.... maar het zijn 4 poorten achterop
En er zit toch ook gewoon een uitgang op voor om speakers op aan te sluiten neem ik aan?
Tuurlijk
Waarom doe je hem weg eigenlijk?
Zie helemaal boven; lege portemonnee. Ben minder gaan werken en heb kleintje van 15 maanden en een 2e in aantocht. Dure tijden!
hmmz op speurders.nl staat ie diverse keren voor 250-300 euro...
Okay jij hebt tv-kaart en dvd brander... Als ik pics kan zien en bovenstaande info kan krijgen is er een grote kans dat ik hem wel wil hebben!
Hou er ook rekening mee dat andere kunnen afwijken in: processorsnelheid en FSB, P4 of Celeron, desktop of tower, SDRAM of DDR geheugen, etc.
Nog 2 vraagjes... hoelang issie in jouw bezit? en heb jij hem als nieuw aangeschaft?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:35 schreef EdvandeBerg het volgende:
Foto's volgen, hier vast wat antwoorden op je vragen:
[..]
Ga jij je papa en mama eerst maar eens om meer zakcentjes vragen, knulletjequote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:48 schreef SinCerEly het volgende:
230 geboden
jah dat snapte ik... mijn vraag was of daaronder de geheugenbanken zaten?!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:59 schreef EdvandeBerg het volgende:
Bod genoteerd!
(Spagetti is snoeren/kabeltjesbende)
doe dan ook een normaal en serieus bod...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:45 schreef SinCerEly het volgende:
laten we mensen nou niet gaan beoordelen op hun inkomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |