Inkoppertje: omdat het wel degelijk problemen oplost. Veel problemen met IE zitten zul je in Mozilla niet tegenkomen. Ook de veiligheidsissues zijn een stuk minder. Dus zo vreemd is het niet.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:56 schreef whosvegas het volgende:
Waar ik me soms best aan kan ergeren, is dat als je een topic over een probleem met internet explorer opent, er gelijk mensen zijn die gaan zitten roepen dat je Mozilla maar moet gaan gebruiken.
Da's waar, maar neemt nog niet weg dat ze vaak gelijk hebben...quote:En dan heb je ook nog een groep die niet eens weet waaar ze het over hebben en gewoon nablaten wat anderen zeggen omdat het cool is om internet explorer af te zeiken.
Ik kan je wel laten zien wat er zo slecht is aan IE. Bekijk m'n homepage maar eens in de IE en Opera/Mozilla/FF...quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:58 schreef whosvegas het volgende:
Trouwens, ik heb laatst ook Mozilla geinstalleerd en ik snap eerlijk gezegd niet wat er zo goed aan is.
* Chips meepaktquote:Op zondag 24 oktober 2004 00:44 schreef FallenAngel666 het volgende:
Oh jezus daar gaan we weer...
Één topic met nutteloos geflame van fanboys niet genoeg ofzo?
* Cerbie pakt chips en begint met aftellen
Dat ligt eerder aan jouw homepage dan aan Opera/Mozilla/FFquote:Op zondag 24 oktober 2004 00:44 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
Ik kan je wel laten zien wat er zo slecht is aan IE. Bekijk m'n homepage maar eens in de IE en Opera/Mozilla/FF...
Haha. Gekkiequote:Op zondag 24 oktober 2004 00:59 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat ligt eerder aan jouw homepage dan aan Opera/Mozilla/FF
Consequent zijn en fouten als fouten weergeven, haal dat ding eens door een validator heen
Sorry, deze kon ik gewoon niet laten
http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Frandysimons.com%2Fquote:Op zondag 24 oktober 2004 01:07 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
Haha. Dwaas. Die site is valid XHTML 1.1. Nu jij weer![]()
Maar geef toe, dat de programma's finaal op hun bek gaan is niet goed. Dan ontbreken er toch wat essentiële checks in de code. FF zou gewoon moeten weigeren de boel te renderen zonder meteen compleet plat te gaan.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:26 schreef Leshy het volgende:
Wat een onzin. De test die hij draaide bevatte geen "slecht opgemaakte websites", maar HTML-bestanden met extreme code, zoals tienduizenden table headers in een tabel, en dat soort dingen die je normaliter nooit tegenkomt
Dat geef ik ook zeker toe.quote:Op zondag 24 oktober 2004 01:30 schreef LintuxCx het volgende:
Maar geef toe, dat de programma's finaal op hun bek gaan is niet goed.
Zelfs netjes een Content-Type switcher. Huldequote:Op zondag 24 oktober 2004 01:07 schreef Nexxennium het volgende:
Haha. Gekkie. Die site is valid XHTML 1.1. Nu jij weer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |