Ow sukkel, dat weet ik ook wel hoor, alleen mijn ouders kijken naar andere dingen dan ik,quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:25 schreef quattro het volgende:
verkapt 'zie mij is stoer naar merbella gaan topic '![]()
wat denk je van: zon, zee, strand, winkeltjes.....
Marbella is toch geen persoon met overgewicht?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:26 schreef Salvad0R het volgende:
Marbella is dik!
Wigger-taal.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:36 schreef Lod het volgende:
[..]
Marbella is toch geen persoon met overgewicht?
Ah bedankt, jij snapt er tenminste meer van, daar heb ik nog wat aanquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:38 schreef Koobus het volgende:
Zeker doen! Marbella is leuk. Ga kijken bij de patserige boten in Puerto Banus en het paleis van de Saoedische koning Fahd, dat een soort 1001-nacht versie van het Witte Huis is. (Te zien vanaf de weg door het stadscentrum richting het westen.
In de omgeving is ook veel te zien, o.a. Granada, Ronda. Gibraltar is absoluut de moeite waard en er zijn nog veel meer bezienswaardigheden op niet al te grote afstand. Als je er gratis kunt verblijven, kun je daar best een auto huren. (Heb je wel nodig!)
Ennn.. Lekker weer!
Ja, ze zitten een beetje van al die patsers daar met hun boten en al die shit die daar om heen zit.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:44 schreef Dymphy het volgende:
De stad lijkt hen niet leuk? Als ze er naar toe gaan weten ze het zeker... of niet.![]()
tis een autoquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:36 schreef Lod het volgende:
[..]
Marbella is toch geen persoon met overgewicht?
en op het werk hebben ze huisje op de auto????? Dik man...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:46 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
tis een auto
Als ze zich daar aan irriteren dan kunnen ze beter niet gaan inderdaad, maar beter gewoon lekker ergens aan de Costa del Sol tussen de verrimpelde bejaarden op het strand gaan liggen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:46 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja, ze zitten een beetje van al die patsers daar met hun boten en al die shit die daar om heen zit.
Haha, nou zo erg is het nou ook weer niet hoor.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Als ze zich daar aan irriteren dan kunnen ze beter niet gaan inderdaad, maar beter gewoon lekker ergens aan de Costa del Sol tussen de verrimpelde bejaarden op het strand gaan liggen.
Jammer dat ze daar zo gevoelig voor zijn...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:46 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja, ze zitten een beetje van al die patsers daar met hun boten en al die shit die daar om heen zit.
Is het saai voor jongeren daar? Ik had juist het tegenovergestelde gedacht.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:00 schreef DJ_WB het volgende:
mijn ouders hebben een huis in marbella
+ punten:
nikki beach![]()
weer
- punten
duur (uitgaan eten daarintegen kan je voor normale prijzen doen)
saai voor jongeren
als ik naar marbella ga ga ik d'r heen voro
eten
drinken
zonnen
op pa en ma's kosten![]()
want daar betaal je geen 15 euro voor een drankjequote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:07 schreef DJ_WB het volgende:
nee tis saai
de grote clubs daar zijn gericht op 30 + publiek en zijn echt achterlijk duur 15 eurie voor een bacotje is niet gek ....
kom al 5 jaar in marbella
en ben 2 keer gaan stappen wat me 2 keer tegen viel ....
tis geen ibiza
en tis ook geen lloret ...
Ik weet niet hoe jong je bent maar voor mensen die rond de 20 zijn is er weinig aan.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:02 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Is het saai voor jongeren daar? Ik had juist het tegenovergestelde gedacht.
Haha, ik ben nog minder dan 20.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jong je bent maar voor mensen die rond de 20 zijn is er weinig aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |