In der daad. Maar ik voorspel zeven vette jaren.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:06 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Dat was het vanaf het begin al. En het gaat inderdaad nogal slow.
dan moet je gewoon doorposten er is altijd wel een of andere lutser die mee gaat posten.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:06 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Dat was het vanaf het begin al. En het gaat inderdaad nogal slow.
Klaarblijkelijk.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:12 schreef Tiemie het volgende:
[..]
dan moet je gewoon doorposten er is altijd wel een of andere lutser die mee gaat posten.
ik heb immer gelijk.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:13 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk.
Ik geloof je niet. Volgens mij ga je nu gewoon stiekem kantklossen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:19 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik ben slapen, maar er zijn nog users genoeg gelukkig![]()
Met een zaklamp onder de dekens, allichtquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:20 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Ik geloof je niet. Volgens mij ga je nu gewoon stiekem kantklossen.
Ik was hem alweer vergeten.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:24 schreef Intxaurraga het volgende:
*kick
Die andere is veel tofferquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:27 schreef Renmaestro het volgende:
Ik kijk nu voor de eerste keer het badger badger mushroom flash filmpje.
Wat was de voornaam van meneer Alzheimer trouwens ook als weerquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:27 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Ik was hem alweer vergeten.
Chefke?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:29 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Wat was de voornaam van meneer Alzheimer trouwens ook als weer
Ja. Maar dat duurde me te lang. Of was dat die niet?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:32 schreef Renmaestro het volgende:
Heb laatst ook een of ander flashfilmpje van Yatta gezien. Ken je dat?
Ik dacht dat die Badger Badger flash ook nogal lang duren maar toen kwam ik erachter dat ie zichzelf de hele tijd herhaalde.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:33 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ja. Maar dat duurde me te lang. Of was dat die niet?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:34 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Ik dacht dat die Badger Badger flash ook nogal lang duren maar toen kwam ik erachter dat ie zichzelf de hele tijd herhaalde.
Soms wel wat langer. Erik, ken jij tamagotchi? Dat is een elektronisch huisdier, best wel grappig.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:35 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je loopt overigens ongeveer een jaar achter de trend aan![]()
Een nieuw wereldrijk stichten, zoals Jan Peter het zou willen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:36 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik heb twee batterijen en een punaise binnen handbereik. Wat zal ik er es mee doen?
Da's toch al lang weer over man. Het schijnt trouwens dat ze binnenkort plastic schijfjes in de Smiths doen. Maar dat zal wel niks worden.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:38 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Soms wel wat langer. Erik, ken jij tamagotchi? Dat is een elektronisch huisdier, best wel grappig.
Den beijbel isch meyn wetboec"quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:39 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Een nieuw wereldrijk stichten, zoals Jan Peter het zou willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |