Altijd maar weer tegen die arme Afrikanen hequote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:09 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Die staat voor volgende week in de planning.
Marokkanen en Turken worden al genoeg bespot de laatste jaren.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:12 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Altijd maar weer tegen die arme Afrikanen he
Vuile editter!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:13 schreef Intxaurraga het volgende:
wanne vage proat
Een noodzakelijke compensatie dus? In hoeverre Marokkanen geen Afrikanen zijn.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:16 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Marokkanen en Turken worden al genoeg bespot de laatste jaren.
Ach, als ik teveel over mezelf vertel verlies ik mn mistiek hequote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:16 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Vuile editter!
Ik heb het dus over Afrikanen onder de Sahara.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:18 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Een noodzakelijke compensatie dus? In hoeverre Marokkanen geen Afrikanen zijn.
Door dat bericht te editten hou je vitale informatie achter voor je schare fans.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:19 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ach, als ik teveel over mezelf vertel verlies ik mn mistiek he![]()
In Benin wonen heel okay-e mensen hoor. In Burundi trouwens ook.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:19 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Ik heb het dus over Afrikanen onder de Sahara.
Maar de story en de prive lopen wel weer een sappig verhaal mis. Net goed voor die parasieten.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:20 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Door dat bericht te editten hou je vitale informatie achter voor je schare fans.
Ben jij er dan ooit geweest? Nou? Nou?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:21 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
In Benin wonen heel okay-e mensen hoor. In Burundi trouwens ook.
Och, je mot wat op je vrije zaterdagquote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:23 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Ben jij er dan ooit geweest? Nou? Nou?
De paparazzi moeten het maar doen met de vage foto's die ze maken terwijl ze over de schutting van je buren aan het leunen zijn.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:23 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Maar de story en de prive lopen wel weer een sappig verhaal mis. Net goed voor die parasieten.
Onder een appelboom zitten met een banjo.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:24 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Och, je mot wat op je vrije zaterdag
Och, je leert er mee te leven.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:24 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
De paparazzi moeten het maar doen met de vage foto's die ze maken terwijl ze over de schutting van je buren aan het leunen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wandelende spelvaut
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:29 schreef muurjunky het volgende:Een andere userSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Kopje koffie?
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:29 schreef muurjunky het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doe maar bier!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:30 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Een andere user!
Kopje koffie?
Ik ben voor Rowandaquote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:32 schreef Renmaestro het volgende:
Is dit topic soms niet goed genoeg voor anderen?
Wie is dat?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:34 schreef muurjunky het volgende:
[..]
Ik ben voor Rowanda[14.gif]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |