Hier kan ik tenminste mijn extreem-rechtse ideeen kwijt aan de domme massa.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:32 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Alweer
Dat is slechts een middel. Het doel is de vernietiging van alle mensen die 'Gustaaf' heten.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:42 schreef muurjunky het volgende:
. dus dat was je geheime plan de wereld te veroveren![]()
Ach, ik dacht al dat deze groep alleen door natuurlijke selectie geslonken was .quote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:46 schreef Renmaestro het volgende:Het doel is de vernietiging van alle mensen die 'Gustaaf' heten.
Is als een kwartelei op donderdag.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:50 schreef Intxaurraga het volgende:
Zambia.
Mijn geheimde dienst is al een tijdje aan het werk.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:52 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ach, ik dacht al dat deze groep alleen door natuurlijke selectie geslonken was .
Met als voornaamste verschil dat Zambia tof is.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:52 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Is als een kwartelei op donderdag.
De FBI? Of is dat nou de plaatselijke voetbalclub van Franeker?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:53 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Mijn geheimde dienst is al een tijdje aan het werk.
Ook op donderdag?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:56 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Met als voornaamste verschil dat Zambia tof is.
Mijn geheime dienst bestaat uit polen. Die vragen niet zo veel geld.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:57 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
De FBI? Of is dat nou de plaatselijke voetbalclub van Franeker?
Niet wetende dat de euro momenteel minstens zo zwak is als de zlotty.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:00 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Mijn geheime dienst bestaat uit polen. Die vragen niet zo veel geld.
Zo wil hij inderdaad overkomen.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:01 schreef cerror het volgende:
Intxaurraga is op momenten briljant
Je spot toch niet met Zambia hequote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:58 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Ook op donderdag?
Ik spot met wat ik wil. En Zambie is een geliefd onderwerp.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:05 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Je spot toch niet met Zambia he![]()
..ben ik een groot bewonderaar van Goethe, vogelbekdieren en kantklossen. Maar dat zien mensen nooit achter mequote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:04 schreef Renmaestro het volgende:
Maar ondertussen..
Ga Botswana bashenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:06 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Ik spot met wat ik wil. En Zambie is een geliefd onderwerp.
dat had ik nooit achter je gezienquote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:06 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
..ben ik een groot bewonderaar van Goethe, vogelbekdieren en kantklossen. Maar dat zien mensen nooit achter me
Die staat voor volgende week in de planning.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:07 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ga Botswana bashen
Hoe breng je je passie voor kantklossen tot uiting in het dagelijkse leven?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:06 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
..ben ik een groot bewonderaar van Goethe, vogelbekdieren en kantklossen. Maar dat zien mensen nooit achter me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |