Leeftijd: 25
Burgelijke staat: samenwonend
Beroep: assistent projectmanager
Trefwoorden: zelfverzekerd, stabiel
Nancy is een zelfverzekerd en stabiel persoon. Ze omschrijft zichzelf als iemand 'die al behoorlijk veel heeft meegemaakt op jonge leeftijd maar toch een gelukkig mens is'.
Na een tijd te hebben samengewoond, hebben Nancy en haar vriend kortgeleden besloten weer apart te gaan wonen. Nancy houdt ervan om in de schijnwerpers te staan, heeft meegedaan aan verschillende Miss verkiezingen en staat ingeschreven bij een modellenbureau. Nancy heeft zichzelf opgegeven voor Big Brother in de hoop wat meer bekendheid te krijgen. Verder hoopt ze erachter te komen wie ze nou eigenlijk is.
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 07-10-2001 21:04]
quote:Regelt ons aller Cynixje wel ff
Op zaterdag 08 september 2001 15:25 schreef Laurens het volgende:
Oops. Topictitel moet natuurlijk NanCy zijn
quote:Nancy toch ?
Verder hoopt ze erachter te komen wie ze nou eigenlijk is.
quote:Zou het echt?
<knip>
Trefwoorden: zelfverzekerd, stabiel
Nancy is een zelfverzekerd en stabiel persoon.
Ziet wel gut aus trouwens...
quote:Ow, dat?
Op donderdag 20 september 2001 22:55 schreef fashionably_late het volgende:
Stom! Desiree2!! Achterbaks en zogenaamd onschuldig!! Ik heb haar nu al 4 keer lachend en verbaasd (huhu,,,hihi...hoe bedoel je...hihi...wat nou? ...hihi)
onder een direkte vraag zien uitkomen.
quote:
[afbeelding]Leeftijd: 25
Woonplaats: ZoetermeerBurgelijke staat: samenwonend tis uit volgens mij, nu met iemand gerommeld in spanje...
Beroep: assistent projectmanager
Trefwoorden: zelfverzekerd, stabielNancy is een zelfverzekerd en stabiel persoon. Ze omschrijft zichzelf als iemand 'die al behoorlijk veel heeft meegemaakt op jonge leeftijd maar toch een gelukkig mens is'.
Na een tijd te hebben samengewoond, hebben Nancy en haar vriend kortgeleden besloten weer apart te gaan wonen. Nancy houdt ervan om in de schijnwerpers te staan, heeft meegedaan aan verschillende Miss verkiezingen en staat ingeschreven bij een modellenbureau. Nancy heeft zichzelf opgegeven voor Big Brother in de hoop wat meer bekendheid te krijgen. Verder hoopt ze erachter te komen wie ze nou eigenlijk is.
quote:Zeeuws Jongetje, je weet: ik hou van je: maar een lekker ding is wat anders dan een leuke meid. Valt me van je tegen dit
Op donderdag 20 september 2001 22:59 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Maar wel lekker ding
quote:Laat mij nou ook eens
Op donderdag 20 september 2001 23:45 schreef Tinkerbell het volgende:[..]
Zeeuws Jongetje, je weet: ik hou van je: maar een lekker ding is wat anders dan een leuke meid. Valt me van je tegen dit
quote:Dat had ik nou omgekeerd.
Op vrijdag 21 september 2001 00:00 schreef ks_choice het volgende:
'K vin d'r op de bovenstaande foto leuker uitzien dan op TV. Verder heb ik het nog niet zo gevolgd.
Bron : http://www4.clubs.nl/community/default.asp?club=Big-Brother-2001
[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 21-09-2001 11:46]
quote:Wie heeft deze CV geschreven? Zij zelf, vijf minuten naar Nancy kijken en je hebt al door dat ze een volkomen labiel onzeker persoon is. En dan die Jerry Springer uitspraak: "veel meegemaakt hebben." God aller jesus! Mensen die dat zeggen zijn veels teveel met zichzelf bezig. Volgens mij doet ze mee aan miss verkiezingen om bevestiging te krijgen, ze doet het uit pure onzekerheid! Ik zou bloednerveus worden als ik zoiets als vriendin zou hebben!!
[afbeelding]Trefwoorden: zelfverzekerd, stabiel
iemand 'die al behoorlijk veel heeft meegemaakt op jonge leeftijd maar toch een gelukkig mens is'.
Nancy zat bij de laatste tien in Ja, ik wil... een miljonair.....
quote:CV Nancy:
Op vrijdag 21 september 2001 14:28 schreef Verfokker het volgende:
Nancy zat bij de laatste tien in Ja, ik wil... een miljonair.....
· Miss-verkiezing
· Modellenbureau
· Ja ik wil een miljonair
· Big Brother
Zulke wannabe's hebben het meestal ook al met een paar soapie's en/of Bart de Graaff gedaan. Wie weet meer?
Dr.Love
PS Verfokker, impressed dat je dat weet
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Love op 21-09-2001 14:44]
quote:Oh my god, hoezo wanhopig?
Op vrijdag 21 september 2001 14:28 schreef Verfokker het volgende:
Nu ik ff nadenk, ik dacht namelijk al dat ik haar van iets kende (niet een miss verkiezing ofzo).Nancy zat bij de laatste tien in Ja, ik wil... een miljonair.....
quote:Nancy is gewoon een 'goudzoekertje', type 'amoebe'.
Op vrijdag 21 september 2001 14:51 schreef postinggirl het volgende:[..]
Oh my god, hoezo wanhopig?
[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 21-09-2001 14:58]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |