quote:
Op dinsdag 04 december 2001 00:25 schreef Jammie het volgende:[..]
Jij herkent een goed mens nog niet als ie jou uit de stront omhoog zou trekken.
wat gebruik jij voor tandpasta Jammie, je lacht zo mooi
quote:
Op dinsdag 04 december 2001 00:25 schreef Jammie het volgende:[..]
Jij herkent een goed mens nog niet als ie jou uit de stront omhoog zou trekken.
quote:Nooit gedacht dat ik nog eens een tandpasta-site zou bezoeken...
Op dinsdag 04 december 2001 00:34 schreef Tante Bep het volgende:
Wat gebruik jij voor tandpasta Jammie, je lacht zo mooi
Zo nee, waarom niet?
Er worden boekenkasten volgeschreven over de andere bewoners, mensen vliegen elkaar in de haren, het ene na het andere gevecht tussen Fok!kers, loopgraven en bombardementen, gezwijmel en bewondering,
en Leo is bij pagina 5 van deeltje 0
quote:Die heb ik nooit begrepen, waar slaat die krans op?
Op dinsdag 04 december 2001 12:41 schreef Ryan3 het volgende:
Goede wijn behoeft geen krans...?
Zou Leo niet gewoon te saai zijn?
quote:Nou ja dat betekent dus dat goede wijn geen krans behoeft dus hè...dus... eh en dat slechte wijn dus vaak een krans krijgt blijkbaar dus... Duidelijk?
Op dinsdag 04 december 2001 12:45 schreef the-O het volgende:[..]
Die heb ik nooit begrepen, waar slaat die krans op?
ik ga er maar even op in zodat het berichtjes gaat regenen hier![]()
quote:Dat ook ja, maar velen kunnen zich natuurlijk in hem spiegelen...
Zou Leo niet gewoon te saai zijn?
quote:Erhm.. nee!
Op dinsdag 04 december 2001 13:54 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Nou ja dat betekent dus dat goede wijn geen krans behoeft dus hè...dus... eh en dat slechte wijn dus vaak een krans krijgt blijkbaar dus... Duidelijk?
[..]
Is het niet zo dat goede wijn zichzelf verkoopt en dus geen krans nodig heeft?
En is een vol topic dan een krans, en een leeg topic niet?
En is Leo met een 5-bladzijdig topic een, pak 'm beet, goede vin de pays, nog steeds een vin de table, of is het inmiddels al een apellation?
quote:Goede wijn verkoopt zichzelf? Waar? Bij de supermarkt? En heeft slechte wijn een krans nodig om verkocht te worden?
Op dinsdag 04 december 2001 14:00 schreef Gert het volgende:[..]
Erhm.. nee!
Is het niet zo dat goede wijn zichzelf verkoopt en dus geen krans nodig heeft?
En is een vol topic dan een krans, en een leeg topic niet?
quote:Is Leo eigenlijk heel intelligent en welbespraakt?
Op dinsdag 04 december 2001 14:03 schreef Ryan3 het volgende:[..]
En heeft slechte wijn een krans nodig om verkocht te worden?
Volgens mij is dit de meest slinkse manier om vriendjes te maken om daardoor nominatie te ontlopen.
Kijk uit!!!! Hij is sluw en achterbaks.
quote:Nou nee. Alleen heeft hij iets te veel gehad van die communicatie- of managementcursussen oid. Het is mij allemaal te verkrampt wat hij uitkraamt. Verder is ie ok hoor.
Op woensdag 05 december 2001 19:15 schreef raffles het volgende:
Leo vaart wel bij de spanningen tussen anderen, Leo is er voor degene die een oor nodig heeft en brabbelt wat over over de basisbeginselen van communicatie.Volgens mij is dit de meest slinkse manier om vriendjes te maken om daardoor nominatie te ontlopen.
Kijk uit!!!! Hij is sluw en achterbaks.
quote:En iets te weinig logopedie.
Op woensdag 05 december 2001 20:15 schreef fokje het volgende:[..]
Nou nee. Alleen heeft hij iets te veel gehad van die communicatie- of managementcursussen oid.
quote:Daar ligt het niet aan. Het is boekentaal wat hij spreekt, het komt niet uit hemzelf. Daarom spreekt hij naar mijn idee niet zo overtuigend.
Op woensdag 05 december 2001 20:31 schreef Gert het volgende:[..]
En iets te weinig logopedie.
LEO, LEO, LIEVE LEO
NOG STEEDS EEN BEETJE EEN MISTERY
WARS VAN IEDERE VORM VAN HISTERY.
RUSTIG, NADENKEND EN BEDAARD
DENK DAT HIJ DE KLUS WEL KLAART.
DACHTEN ZE EERST, DAT IS EEN KNEUS,
KIJKEN ZE STRAKS TOCH OP HUN NEUS.
ZONDER EEN SPOORTJE VAN GEWELD,
KLOM ONZE LEO OP TOT HELD.
WAS LEO EERST EEN WARE KLUCHT
TOEN KWAM EEN BATTLE HOOG IN DE LUCHT.
EN O, O, O DAT DEED ME GOED
LEO TOONDE WARE MOED.
MET ZWIER EN ZELFVERTROUWEN
HING LEO IN DE TOUWEN.
DUS KIJKERTJES OORDEEL NIET TE SNEL
DIE LEO, NOU DIE KOMT ER WEL
*zich aanmeldt bij Showtime*
mis alleen de inmiddels beroemde Poorguy smiley
quote:Waarom nou zo negatief over Leo?
Op woensdag 05 december 2001 20:39 schreef raffles het volgende:
Toch kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat hij geniet van ruzies tussen anderen. Door zijn quasi intelligente gebasel heeft hij GJ, Sandy en Daan al op zijn hand.
Leo beredeneert en maakt geen ruzie. Hij vermijdt de confrontatie(Frank) zoekt de sterkeren(GJ) op en laat de zwakkeren(Kel) barsten. Hij "glijdt" op deze manier zo naar de laatste 4.
Hij heeft als enige Frankie patje patje gegeven. ![]()
In het team Van Danielle, heeft hij in zijn eentje alle vijandigheid die hem ten deel viel doorstaan zonder hulp van BB of buitenaf.
zelfs de Coospromoweek heeft hem niet kunnen verdrijven ![]()
Hij bemoeit zich steeds met diegene die hulp wil. ![]()
En door deze akties en nog meerdere heeft hij dus eigenlijk geen mentaal sterkeren boven zich.
quote:Ach ja, het is nog niet helemaal helder, maar iets zei me toen ik tijdens het kaartlezen het koffiedik van mijn glazen bol veegde, dat Leo zijn spel sluw speelt.
Op woensdag 05 december 2001 21:30 schreef Jappie het volgende:[..]
Waarom nou zo negatief over Leo?
Hij heeft als enige Frankie patje patje gegeven.
In het team Van Danielle, heeft hij in zijn eentje alle vijandigheid die hem ten deel viel doorstaan zonder hulp van BB of buitenaf.
zelfs de Coospromoweek heeft hem niet kunnen verdrijven
Hij bemoeit zich steeds met diegene die hulp wil.
En door deze akties en nog meerdere heeft hij dus eigenlijk geen mentaal sterkeren boven zich.
quote:Wie geeft hem eens een goede make-over? FP'ers?
Op dinsdag 04 december 2001 00:13 schreef Bluezz het volgende:
Anders gezegd: Ik geloof dat er wel wat in die man zit, maar het er niet uitkomt, bovendien heeft ie zijn wat grijze uiterlijk tegen.
Stuur hem naar de kapper, kledingzaak en opticieën en zie daar, weg! saai uiterlijk.
quote:De originele concept-introductietekst voor Leo. Deze tekst is later enigzins opgeleukt tot de uiteindelijke tekst.
Leeftijd: 35
Burgelijke staat: vrijgezel
Beroep: opleidingsadviseur
Trefwoorden: quasi-intellectueel, onhandig, middelpunt van spotLeo heeft één heel overheersende karaktertrek: hij is dodelijk saai. Hij leidt dagelijks onder zijn introverte levensstijl en moet door zijn onzekerheid regelmatig op zoek naar een nieuwe uitdaging. Relaties, daar kan hij alleen maar over fantaseren.
Tussen zijn schnabbel-activiteiten door, een echte baan heeft Leo eigenlijk nooit gehad, heeft hij veel gereisd. Leo is ook nog eens een fanatieke hardloper, hoewel hij met fitnessapparatuur juist weer heel onhandig is. Zijn grote passie is astrologie. Daar het leven hem immers geen enkel houvast biedt, zoekt hij zijn heil in het kijken naar de sterren. Hij is sinds enige tijd werkzaam als begeleider van groepen in bedrijven waar veranderingen doorgevoerd worden. De eerste verandering die doorgaans doorgeveord wordt is het beëindigen van het gebruik maken van zijn diensten. Hij heeft net een eigen huis gekocht en zal daar vooralsnog voorlopig wel alleen wonen. Leo wil meedoen aan Big Brother om er achter te komen waarom het leven zo hard tegen hem is, hoewel hij eigenlijk het antwoord al weet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |