quote:SMS 2200 LEO!
Op zaterdag 17 november 2001 23:55 schreef Beatrice het volgende:
Ik vind hem eigenlijk wel okee.
Goed, hij is misschien saai. Maar juist nu we helemaal dreigen te verzuipen in de ruzies en relletjes en aandachttrekkerijen van de andere bewoners vind ik Leo een absolute verademing!
voor Leo
quote:Neeeeeeee, FL dat meen je niet, ben jij nou ook om, zeg me alsjeblieft dat het een geintje is, dat je niet echt van plant bent om mee te doen met het kas spekken van johnie.
Op zondag 18 november 2001 00:07 schreef fashionably_late het volgende:
Ja!!! We moeten allemaal voor Leo bellen!!! Om Coos voor de zwakste schakel door te laten gaan!!!!!!!!!
ideetje van Phileine overigens, waar ik volledig achter sta
Ja echt! (uitgelachen?)
Tis heel simpel. Leo is de enige die nog verassen kan.
De rest heeft zijn kruid al verschoten en biedt in wezen niets nieuws.
quote:Die 80% tegen 20% zet je wel aan het denken... Maar als Leo wint beloof ik hier dat ik een pakkie shag in één keer opeet!
Op zaterdag 24 november 2001 01:46 schreef truffel het volgende:
Ha leuk een topic over de uiteindelijke winnaar!
quote:zucht... nu ben ik verplicht om een campagne voor Leo op te zetten en te zorgen dat iedereen die ik ken 300 keer voor Leo gaat bellen tijdens de finale!!
Op zaterdag 24 november 2001 01:51 schreef scanman01 het volgende:Die 80% tegen 20% zet je wel aan het denken... Maar als Leo wint beloof ik hier dat ik een pakkie shag in één keer opeet!
quote:cijfertjes zegguh me nix.....wel een kratje bier erbij nemen hoor, als je het al van plan bent om te doen!
Die 80% tegen 20% zet je wel aan het denken... Maar als Leo wint beloof ik hier dat ik een pakkie shag in één keer opeet
quote:Neee niet doen hoor Scan want stel je voor dat ie gaat winnen dan ben jij dood
Op zaterdag 24 november 2001 01:51 schreef scanman01 het volgende:[..]
Die 80% tegen 20% zet je wel aan het denken... Maar als Leo wint beloof ik hier dat ik een pakkie shag in één keer opeet!
quote:Don't worry! De kans is nog groter dat ik morgen 7 miljoen win in de loterij!
Op zaterdag 24 november 2001 02:19 schreef Moesta het volgende:
Neee niet doen hoor Scan want stel je voor dat ie gaat winnen dan ben jij dood
quote:
Op zaterdag 24 november 2001 02:22 schreef scanman01 het volgende:[..]
Don't worry! De kans is nog groter dat ik morgen 7 miljoen win in de loterij!
Ik vind Leo wel héél okee. Verraste met de hoogte-battle, maar is nu ook wel heel consequent in zijn argumenten over de nominaties enzovoort. Leo houdt van mensen, maar weet het niet zo goed te verwoorden. Het is een sukkel, maar wél een sukkel met een goed hart! GJ is mijn favoriet, maar Leo heeft ook wat puntjes verdiend. En Kelly? BAH!
quote:Oké hier gaat ie dan....
Op vrijdag 30 november 2001 02:47 schreef Cynix ® het volgende:
Wat is er tot nu toe eigenlijk weinig over Leo gepost. Sommige bewoners zijn al aan een deel 4 toe. Dit zegt toch wel iets over Leo.
Uit Streamverslag;
Door Myr - vrijdag 30 november 2001 00:46
--------------------------------------------------------------------------------
Andries is bezig met zijn nagels.
Leo aan Andries:"hé gefeliciteerd dat je niet genomineerd bent.Ik had je genomineerd."
Leo:"Ik had niet Diane genomineerd,zij kan niets aan doen zij is hoe zij is!"
Leo:"ik ben een beetje aangeschoten,sorry...maar ik was zeker dat Diane verloren had van Pascal.Ed nomineert ik niet het is mij nmaatje!Waarom Andries of Daan?Daan geeft nooit haar meniing,jij bent als je bent...Andries jij bent goed voor de team geweest maar jij berekent meer dan ik dacht.Daan niet!" Goed zo Leo!!!
Tuuut tuut:"Kelly naar de dbk."
Andries aan Leo:"ik had je genomineerd allen om het feit dat jij mij genomineerd zou hebben"
Leo:"ja jij bent wie je bent je kan het ook niks aan doen!!!"
===========
Goeie observatie Leo!

Leo Rules!!
quote:Leo is inderdaad OK, ik ben het helemaal met je eens. En ooooo wat is het jammer dat het team van Andries Kelly niet nomineerde. Wat is verschrikkelijk mens is dat zeg, van mij mag die snel weg, nog voor Ed (en dat zegt heel veel!).
Op vrijdag 30 november 2001 01:50 schreef Jammie het volgende:
Even een schopje naar boven.Ik vind Leo wel héél okee. Verraste met de hoogte-battle, maar is nu ook wel heel consequent in zijn argumenten over de nominaties enzovoort. Leo houdt van mensen, maar weet het niet zo goed te verwoorden. Het is een sukkel, maar wél een sukkel met een goed hart! GJ is mijn favoriet, maar Leo heeft ook wat puntjes verdiend. En Kelly? BAH!
BB-SITE;
Twee genomineerden in Rijk
De Bewoners geven opnieuw hun mening over elkaar in de Dagboekkamer. De uitkomst is op zijn zachtst gezegd verrassend.
Patricia Mesman 30-11-2001 00:08
Rijk - Er rust weer een zware taak op de schouders van de Bewoners. Pascal is nog maar net exit, of er moet alweer genomineerd worden. Het team in Rijk mag als eerste het spits afbijten.
..............
Tot slot mag Leo zijn stem uitbrengen. Allereerst wil hij aan Big Brother kwijt dat hij zich erg welkom voelt in het Rijke team. Hij heeft lang getwijfeld wie hij ditmaal zou nomineren maar uiteindelijk kiest hij voor Kelly. Ik ben een man van loyaliteitsprincipes, ik heb zulk goed contact met Sandy dat ik haar daarom niet zou nomineren. Ik heb verder mijn twijfels over Kellys oprechtheid, ze kan iets gemeend zeggen, maar ze heeft ook wel haar theater om zich heen. Ik nomineer haar, omdat ik niet weet of ze echt of onecht is.
...................
GO LEO GO!!!

LEO IS OKE OLE OLE !!!
quote:Ik vind Leo tot nu toe alleen nog maar grappig op momenten dat het niet zo bedoeld is. Als hij weer eens van de loopband afdonderd... of onderuit gaat tijdens een Mercury imitatie.... en andere keren als hij weer complete wartaal uitslaat na een drankje te veel te hebben genuttigd.
Op vrijdag 30 november 2001 15:03 schreef ForumFreak het volgende:
Precies. Van mij mag Leo zelfs winnen. Hij is gewoon ijzersterk bezig, maar dat is weer een heel ander topic.
quote:Ikzelf ook.... Leo lijkt me ook echt wel een goede vent... alleen tijdens de gesprekken ín het huis komt het soms wat ongelukkig zijn mond uit.
Op vrijdag 30 november 2001 15:13 schreef ForumFreak het volgende:
Een van de leuke dingen aan Leo vind ik dat hij niet zo'n groepsmens is en meer houdt van 1-op-1 gesprekken. Ik herken dat bij mezelf.
Na dit alles van Leo aanschouwd te hebben gaf ik hem samen met Gert-Jan en Sandy een goede mogelijkheid om als winnaar het huis te verlaten. Helaas moet ik de steeds vaker constateren dat Leo na enig glaasje op te hebben mogelijk zich handtastelijk naar de vrouwen gedraagt.
Dit kan ik alleen concluderen uit de streamverslagen, dit is nog niet op mijn eigen ogen gebaseerd. Wanneer de streamverslagen op dit gebied correct zijn vind ik niet dat Leo als winnaar uit de bus mag komen ondanks dat ik hem eigenlijk wel een topper vind.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |