abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 18 november 2001 @ 00:04:27 #51
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_2218597
quote:
Op zaterdag 17 november 2001 23:55 schreef Beatrice het volgende:
Ik vind hem eigenlijk wel okee.
Goed, hij is misschien saai. Maar juist nu we helemaal dreigen te verzuipen in de ruzies en relletjes en aandachttrekkerijen van de andere bewoners vind ik Leo een absolute verademing!

voor Leo

SMS 2200 LEO!
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_2218634
Ja!!! We moeten allemaal voor Leo bellen!!! Om Coos voor de zwakste schakel door te laten gaan!!!!!!!!!
ideetje van Phileine overigens, waar ik volledig achter sta
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_2220974
quote:
Op zondag 18 november 2001 00:07 schreef fashionably_late het volgende:
Ja!!! We moeten allemaal voor Leo bellen!!! Om Coos voor de zwakste schakel door te laten gaan!!!!!!!!!
ideetje van Phileine overigens, waar ik volledig achter sta
Neeeeeeee, FL dat meen je niet, ben jij nou ook om, zeg me alsjeblieft dat het een geintje is, dat je niet echt van plant bent om mee te doen met het kas spekken van johnie.
  zondag 18 november 2001 @ 06:04:28 #54
18065 Jammie
Da's pas lekker
pi_2221045
Eerlijk weten? Leo is een sul, da's waar.
Maar naast GJ en Sandy is hij de enige die ik van een écht goed 'hart' verdenk. En dat is toch al heel wat...
pi_2238601
Zag ik dat nu goed vanavond in de uitzending? Morgen gaat Yorin de anti-Leo stemming opwekken. Hij zal worden zwartgemaakt door zijn teamgenoten. Ik denk dat Leo er nog wel in mag blijven donderdag en ik hoop het ook van ganser harte. Voor Ed is het denk ik na volgende week wel afgelopen. Hij zal dan worden genomineerd omdat hij niet normaal kan denken en de hij-is-er-als-laatste-bijgekomen-argumentatie weer zal opkomen. Ik wil maar zeggen dat we rustig op Leo moeten blijven stemmen (heb ik al 3x gedaan) en ons niet moeten laten intimideren door Yorin/Endemol. Dat doen we eigenlijk al teveel. (bijv door te stemmen)
Altijd sprankelend.
pi_2275686
Ha leuk een topic over de uiteindelijke winnaar!

Ja echt! (uitgelachen?)

Tis heel simpel. Leo is de enige die nog verassen kan.

De rest heeft zijn kruid al verschoten en biedt in wezen niets nieuws.

zaterdag 24 november 2001 @ 01:51:40 #57
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2275717
quote:
Op zaterdag 24 november 2001 01:46 schreef truffel het volgende:
Ha leuk een topic over de uiteindelijke winnaar!
Die 80% tegen 20% zet je wel aan het denken... Maar als Leo wint beloof ik hier dat ik een pakkie shag in één keer opeet!
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_2275724
quote:
Op zaterdag 24 november 2001 01:51 schreef scanman01 het volgende:

Die 80% tegen 20% zet je wel aan het denken... Maar als Leo wint beloof ik hier dat ik een pakkie shag in één keer opeet!

zucht... nu ben ik verplicht om een campagne voor Leo op te zetten en te zorgen dat iedereen die ik ken 300 keer voor Leo gaat bellen tijdens de finale!!
pi_2275820
Scanman01
quote:
Die 80% tegen 20% zet je wel aan het denken... Maar als Leo wint beloof ik hier dat ik een pakkie shag in één keer opeet
cijfertjes zegguh me nix.....wel een kratje bier erbij nemen hoor, als je het al van plan bent om te doen!
pi_2275869
quote:
Op zaterdag 24 november 2001 01:51 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Neee niet doen hoor Scan want stel je voor dat ie gaat winnen dan ben jij dood
Try anything once, twice to be sure
  zaterdag 24 november 2001 @ 02:22:30 #61
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2275881
quote:
Op zaterdag 24 november 2001 02:19 schreef Moesta het volgende:
Neee niet doen hoor Scan want stel je voor dat ie gaat winnen dan ben jij dood
Don't worry! De kans is nog groter dat ik morgen 7 miljoen win in de loterij!
pi_2275904
quote:
Op zaterdag 24 november 2001 02:22 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Don't worry! De kans is nog groter dat ik morgen 7 miljoen win in de loterij!

Try anything once, twice to be sure
pi_2275919
Had een vriend, die is nu heeeeeeel rijk.
  vrijdag 30 november 2001 @ 01:50:34 #64
18065 Jammie
Da's pas lekker
pi_2334939
Even een schopje naar boven.

Ik vind Leo wel héél okee. Verraste met de hoogte-battle, maar is nu ook wel heel consequent in zijn argumenten over de nominaties enzovoort. Leo houdt van mensen, maar weet het niet zo goed te verwoorden. Het is een sukkel, maar wél een sukkel met een goed hart! GJ is mijn favoriet, maar Leo heeft ook wat puntjes verdiend. En Kelly? BAH!

† In Memoriam † vrijdag 30 november 2001 @ 02:47:42 #65
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2335241
Wat is er tot nu toe eigenlijk weinig over Leo gepost. Sommige bewoners zijn al aan een deel 4 toe. Dit zegt toch wel iets over Leo.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_2335259
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 02:47 schreef Cynix ® het volgende:
Wat is er tot nu toe eigenlijk weinig over Leo gepost. Sommige bewoners zijn al aan een deel 4 toe. Dit zegt toch wel iets over Leo.
Oké hier gaat ie dan....

Uit Streamverslag;
Door Myr - vrijdag 30 november 2001 00:46

--------------------------------------------------------------------------------
Andries is bezig met zijn nagels.
Leo aan Andries:"hé gefeliciteerd dat je niet genomineerd bent.Ik had je genomineerd."
Leo:"Ik had niet Diane genomineerd,zij kan niets aan doen zij is hoe zij is!"
Leo:"ik ben een beetje aangeschoten,sorry...maar ik was zeker dat Diane verloren had van Pascal.Ed nomineert ik niet het is mij nmaatje!Waarom Andries of Daan?Daan geeft nooit haar meniing,jij bent als je bent...Andries jij bent goed voor de team geweest maar jij berekent meer dan ik dacht.Daan niet!" Goed zo Leo!!!
Tuuut tuut:"Kelly naar de dbk."
Andries aan Leo:"ik had je genomineerd allen om het feit dat jij mij genomineerd zou hebben"
Leo:"ja jij bent wie je bent je kan het ook niks aan doen!!!"

===========

Goeie observatie Leo!

Leo Rules!!

wie over zich laat lopen is een stoeptegel......
  vrijdag 30 november 2001 @ 03:01:22 #67
18471 ForumFreak
Cats R Beautiful!
pi_2335260
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 01:50 schreef Jammie het volgende:
Even een schopje naar boven.

Ik vind Leo wel héél okee. Verraste met de hoogte-battle, maar is nu ook wel heel consequent in zijn argumenten over de nominaties enzovoort. Leo houdt van mensen, maar weet het niet zo goed te verwoorden. Het is een sukkel, maar wél een sukkel met een goed hart! GJ is mijn favoriet, maar Leo heeft ook wat puntjes verdiend. En Kelly? BAH!

Leo is inderdaad OK, ik ben het helemaal met je eens. En ooooo wat is het jammer dat het team van Andries Kelly niet nomineerde. Wat is verschrikkelijk mens is dat zeg, van mij mag die snel weg, nog voor Ed (en dat zegt heel veel!).
pi_2335386
LEO IS SLIMMER DAN JE DENKT!

BB-SITE;
Twee genomineerden in Rijk
De Bewoners geven opnieuw hun mening over elkaar in de Dagboekkamer. De uitkomst is op zijn zachtst gezegd verrassend.

Patricia Mesman 30-11-2001 00:08
Rijk - Er rust weer een zware taak op de schouders van de Bewoners. Pascal is nog maar net exit, of er moet alweer genomineerd worden. Het team in Rijk mag als eerste het spits afbijten.

..............

Tot slot mag Leo zijn stem uitbrengen. Allereerst wil hij aan Big Brother kwijt dat hij zich erg welkom voelt in het Rijke team. Hij heeft lang getwijfeld wie hij ditmaal zou nomineren maar uiteindelijk kiest hij voor Kelly. Ik ben een man van loyaliteitsprincipes, ik heb zulk goed contact met Sandy dat ik haar daarom niet zou nomineren. Ik heb verder mijn twijfels over Kellys oprechtheid, ze kan iets gemeend zeggen, maar ze heeft ook wel haar theater om zich heen. Ik nomineer haar, omdat ik niet weet of ze echt of onecht is.

...................

GO LEO GO!!!

vrijdag 30 november 2001 @ 04:59:23 #69
5602 DDuiveltje
is helemaal geen duiveltje
pi_2335412
Tja ik weet ook niet wat het is met die Leo , maar ik hoop ook dat hij bij de laatste 4 komt ...
Hij is lief en eerlijk en heerlijk zoals hij soms over zijn woorden en voeten struikeld ..
Ik gun hem het miljoentje wel !

LEO IS OKE OLE OLE !!!

Hey, look me over
Tell me: do you like what you see?
Hey, I ain't got no money
But honey, I'm rich on personality *Prince
  vrijdag 30 november 2001 @ 15:07:32 #70
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2339333
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 15:03 schreef ForumFreak het volgende:
Precies. Van mij mag Leo zelfs winnen. Hij is gewoon ijzersterk bezig, maar dat is weer een heel ander topic.
Ik vind Leo tot nu toe alleen nog maar grappig op momenten dat het niet zo bedoeld is. Als hij weer eens van de loopband afdonderd... of onderuit gaat tijdens een Mercury imitatie.... en andere keren als hij weer complete wartaal uitslaat na een drankje te veel te hebben genuttigd.
Ik weet wel bijna zeker dat Leo niet wint... net zo min als Sandy, Diane of Danielle zullen winnen.... maar het lijkt me geen verkeerde vent!
  vrijdag 30 november 2001 @ 15:13:49 #71
18471 ForumFreak
Cats R Beautiful!
pi_2339406
Een van de leuke dingen aan Leo vind ik dat hij niet zo'n groepsmens is en meer houdt van 1-op-1 gesprekken. Ik herken dat bij mezelf. In groepen zijn mensen vaak niet helemaal zichzelf, ook de echte groepsmensen niet. Terwijl in 1-op-1 gesprekken mensen veel meer zichzelf zijn. Als Leo daar een voorkeur voor heeft, vind ik hem daarom dus 'echter' dan veel andere mensen. Dit is mijn logica als amateurpsycholoog, misschien klopt het van geen meter, maar ik denk dat er wel een kern van waarheid in zit.
  vrijdag 30 november 2001 @ 15:18:38 #72
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2339470
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 15:13 schreef ForumFreak het volgende:
Een van de leuke dingen aan Leo vind ik dat hij niet zo'n groepsmens is en meer houdt van 1-op-1 gesprekken. Ik herken dat bij mezelf.
Ikzelf ook.... Leo lijkt me ook echt wel een goede vent... alleen tijdens de gesprekken ín het huis komt het soms wat ongelukkig zijn mond uit.
pi_2339502
Ik ben blij om te zien dat Leo sinds het vertrek van Frank zich met de dag steeds beter is gaan profileren.
Ik kan vooral waardering uit brengen voor zijn goede communicatie en sterke beargumentatie over de confrontaties die zich in het BB huis afspelen.

Na dit alles van Leo aanschouwd te hebben gaf ik hem samen met Gert-Jan en Sandy een goede mogelijkheid om als winnaar het huis te verlaten. Helaas moet ik de steeds vaker constateren dat Leo na enig glaasje op te hebben mogelijk zich handtastelijk naar de vrouwen gedraagt.

Dit kan ik alleen concluderen uit de streamverslagen, dit is nog niet op mijn eigen ogen gebaseerd. Wanneer de streamverslagen op dit gebied correct zijn vind ik niet dat Leo als winnaar uit de bus mag komen ondanks dat ik hem eigenlijk wel een topper vind.

Viper 4 life
  zaterdag 1 december 2001 @ 00:08:55 #74
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2343511
Eigenlijk is Leo mijn grote held. Hij is net als ik groot fan van Queen (ik heb zelf 25 queen cd's en evenzoveel films geloof ik), dus wat dat betreft kan Leo niet meer stuk. Dankzij hem wordt er nog lekkere muziek gedraaid in da house... Net nog Don't stop me now. Dus Leo, deze is voor jou:

pi_2343636
Deze ook......

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')