Leo schrikt van Arme omstandigheden
Coos laat de nieuwkomer Leo zien hoe weinig te eten het team in Arm krijgt. Leo weet totaal niet wat hij kan verwachten en schrikt.
'Ik weet bij god niet wat je doormaakt daar.' Leo kijkt vol medelijden naar Coos die aan de andere kant van het hek staat. Coos haalt zijn schouders op en zegt dat het allemaal wel mee valt. 'Ik ben wel veel dunner geworden!'. Aan de arme kant is de houtvoorraad op, wat betekent dat er geen brood gebakken kan worden. 'Waarom krijg je geen nieuw hout?' vraagt Leo bezorgd. 'Ga je niet klagen?'
Coos gaat niet klagen. 'We hebben het al vier/vijf keer aangegeven en we zien wel wanneer het komt.' Leo lijkt het maar niks. 'Heb je helemaal geen afleiding daar? Kan je geen cd-tje opzetten of zo?' Coos kijkt hem aan of hij gek geworden is. 'Nee, man, we hebben hier helemaal niks!'
--------
Pardon? Komt deze man van mars of zo (Nee, een CD naar je kop, dàt kan je krijgen!) ? Of zijn ze ècht zo slecht voorgelicht door Hummie & company?
quote:Zo groen zijn deze blaadjes niet. De bokken zijn wel oud. Vooral Ed, maar die heeft dan ook een sik.
Op vrijdag 12 oktober 2001 12:59 schreef kamagurka het volgende:
Ouwe bokken groene blaadjes moet het brein achter deze serie bedacht hebben.
...zijn teamgenoten mogen hem niet en hebben het liefst dat hij weggaat. Juist daarom denk ik dat Leo moet blijven!!!!!
quote:Denk het niet, vinnem erg stil de laatste tijd. D'r zal wel iets aan de hand zijn ofzo
Op vrijdag 19 oktober 2001 01:39 schreef scanman01 het volgende:
Je gaat jezelf afvragen of Leo zichzelf wel is in dit huis in Almere.
quote:Maar nooit iemand in de buurt...
Op zaterdag 08 september 2001 18:47 schreef tong80 het volgende:[..]
Een EIGEN huis nog wel, waarschijnlijk op een plek onder de zon.
Leo: "Ik denk, dat ik maar een boek ga lezen."
Frank: "Ja, dat is leuk voor de camera."(sarcastisch)
Leo: "Jaja, ik snap wat je bedoeld.."
Op dit moment (stream) ligt de hele zooi in Rijk dubbel..Leo naar de plee..lachen, gieren, brullen..
Het pispaaltje in huize BB..
Want als hij tijdens de voorbereidingen hetzelfde gedrag heeft vertoond als tot op heden in het huis, begrijp ik niet hoe hij in 's hemelsnaam door de ballotage commissie is gekomen.
Verbaal komt er maar weinig zinnig's uit, hij kan niet formuleren, niet argumenteren, geen beslissingen nemen, toont geen initiatief, elke handeling, wat ie ook beetpakt, aantrekt of doet is even klungelig en onbeholpen en als hij ergens op gewezen wordt of er wordt hem iets uitgelegd reageert hij steevast eigenwijs en beledigd.
Zou er in deze onzekere bijna sullige man dan toch een zelfstandige vent schuilen die wij in die 2 weken echter nog niet te zien hebben gekregen
quote:Ja, ehhhmm, je moet eehhh, kijk, je moet hem dus ehhmmm, je moet hem een beetje eehhh, de tijd geven, hè?
Op woensdag 24 oktober 2001 11:35 schreef Tante Bep het volgende:Zou er in deze onzekere bijna sullige man dan toch een zelfstandige vent schuilen die wij in die 2 weken echter nog niet te zien hebben gekregen
quote:Onder zijn shirtje zit een strak blauw pak met een grote rode S.
Op woensdag 24 oktober 2001 11:35 schreef Tante Bep het volgende:Zou er in deze onzekere bijna sullige man dan toch een zelfstandige vent schuilen die wij in die 2 weken echter nog niet te zien hebben gekregen
Opvallend dat niemand in huis het voor hem opneemt of enige genegenheid toont. Maar hij speelt wel erg snel het slachtoffer en laat mensen niet echt toe. En een klapje met een kussen is voldoende om hem uit z'n evenwicht te brengen.
quote:*LOL*
Op woensdag 24 oktober 2001 11:52 schreef the-O het volgende:[..]
Onder zijn shirtje zit een strak blauw pak met een grote rode S.
wel deze vraag is door de posters in bovenstaand topic al behoorlijk beantwoord lijkt mij.
Dat er in het team van Pascal geintjes over gemaakt worden begrijp ik ook al vindt ik het een teken van zwakte.
Wat ik echter niet begrijp is dat er in het team van Daan niemand zit die begrijpt dat ieder team zo sterk is als de zwakste schakel; in dit geval Leo dus. Willen zij hun kansen op het battlefield vergroten en een beetje aan teambuilding doen dan zouden ze dus extra hun best moeten doen om Leo zowel emotioneel als fysiek van meer kennis te voorzien.
Aangezien ze dit verzuimen zijn ze tegelijkertijd bezig met hun eigen spirit naar beneden te brengen daar ieder in zijn achterhoofd toch min of meer het besef heeft dat als Leo exit zou zijn dat ze weer een ander slachtoffer nodig hebben. Het vertrouwen is dus op deze manier totaal zoek.
In mijn ogen zou de sterkste van het team Leo moeten helpen, maar de 2 die daar in aanmerking voor komen verzuimen dit te doen.
--------------------------------------------------------------------------------
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op vrijdag 26 oktober 2001 19:54 schreef Trainspotter het volgende:
Aftroeven? Kwam bij meer als afsnauwen over. Daarom dacht ik in dit geval (eigenlijk in alle gevallen) dat Frenk een lul is.
Tuurlijk is Frenk een lul Maar DE lul zijn, dat is toch wat anders
Leo is gewoon de zwakste, in alle opzichten. Leo is zwak in de lichamelijke battles, hij is tevens de oudste... In communicatieve vaardigheden is het geen uitblinker, zowel verbaal (schelden is en blijft een teken van zwakte, refererend aan "asshole" en "Motherfucker") als nonverbaal. Uit zijn hele lichaamshouding spreekt zwakheid. Nu had hij nog het voordeel van de twijfel; hij zou ongetwijfeld op intellectueel nivo hoger scoren... Ware het niet dat hij sinds gisteren ook daar zwakte heeft moeten bekennen.
Al die zwakheden tesamen maken hem DE lul. Mensen houden nu eenmaal niet van zwakte (hoewel zwakte bij veel vrouwen de alarmfase "bescherming" inluidt, dat is vast een of ander oerinstinct ) Een team is zo sterk als de zwakste schakel (Tot ziens!)
Het is een natuurlijk proces. Om te kunnen overleven leveren ook dieren hun zwaksten uit
En lukt dat niet.. Tja... dan geeft hij een boek uit, wat het lezen meer waard is dan het kijken naar kelly alleen al.
Ik heb wel iets met die man...
quote:is mijn broek !!!!!!!
Op zondag 28 oktober 2001 10:29 schreef Slipknotje het volgende:
Kvond um gister wel heel zielig met dat broeken incidentje...
Maar dat sulletje zit mooi nog wel in het huis, terwijl zijn grootste pester Frank al weer thuis is.
Donderdag speelt het sulletje ook Coos eruit.
Als dit hem geen opkikker bezorgt, weet ik het niet meer.
En dan weer een week later: Leo vs Pascal-->paskwal exit.
Het lijkt erop alsof hij zijn strakke blauwe pakje met de rode S, idd. heeft aangetrokken.
Go Leo!!!
voor Leo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |