maakt niet uit, wel lekkerquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:26 schreef Rodie83 het volgende:
Ik ben wel heel vrouw onvriendelijk
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Nep of niet?

de kont maakt et goedquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:39 schreef mordradead het volgende:
normaal zeg ik dan: lelijk hoofd

je moet dr gewoon face-down neukenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:41 schreef mordradead het volgende:
ik doe niet aan compensatie

iddquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:45 schreef Rahl het volgende:
[..]
je moet dr gewoon face-down neuken

WAAR?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:06 schreef Thomper het volgende:
Je hebt toch wel de Rayman DS box gezien?

HIj is zo geil! Het staat direct al op m'n site!quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:19 schreef Thomper het volgende:
Deeeeeze...

je moet aan Danny gaan vragen of je geen rayman.fok.nl mag opzettenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:28 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
HIj is zo geil! Het staat direct al op m'n site!

quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:29 schreef Tain het volgende:
[..]
je moet aan Danny gaan vragen of je geen rayman.fok.nl mag opzetten

Sjesus. Nintendo is echt de beste poortklusser die er bestaat. Maken doe jongens nog wel eens nieuwe games of gaan ze de komende jaren alleen nog maar oude spellen voor een belachelijke prijs in de winkel leggen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:19 schreef Thomper het volgende:
Deeeeeze...

Der is nog helemaal niks bekend voer Rayman DS! Die screenshot van het spel was nep heh! Het hoefd nog steeds geen poort te zijn!quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:33 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Sjesus. Nintendo is echt de beste poortklusser die er bestaat. Maken doe jongens nog wel eens nieuwe games of gaan ze de komende jaren alleen nog maar oude spellen voor een belachelijke prijs in de winkel leggen?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |