abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 oktober 2004 @ 20:17:11 #1
23571 Shivan
Rotzooi op me buro
pi_22708244
Ik ben vorig jaar met 2 andere vrienden op wintersport geweest beetje zitten zoeken en goedkoop op wintersport geweest.

http://www.axamer-lizum.at/winter/index.htm hier dus.

Voor 550 euro zijn we toen all in (dus inclusief ski pas en snowboard huur) 10 dagen weg geweest met de bus.

Nu willen we dit jaar weer gaan, maar ik ben nieuwsgierig of sommige mensen ook ervaring hebben met deze prijsklasse wintersport. We zijn toen in de week na de krokus vakantie gegaan dus ook wel laat in het seizoen.

We hebben wel een paar eisen:
Hotel met half pension, ja eten koken als je verrot ben van het snowboarden is ook niks.
Sneeuwzekerheid, dus hoe hoger hoe beter.
Land is niet belangrijk.

En dat is het wel zo een beetje. Dus kroegen of andere dingen dat boeit niet zoveel. We komen echt voor de sneeuw vooral.

Als iemand wat weet laat het me horen, het liefst metl plaatsnamen + hotelnamen.

vr. gr. Erik

[ Bericht 0% gewijzigd door Shivan op 18-10-2004 21:00:34 ]
Judoka
pi_22708508
ja man!!!

www.studentenwintersport.nl

is wel alleen voor studenten, ben 2 keer mee geweest, briljante vakantie met heeel veeel zuipen en lekker skieën!!

Groeten en laat ff wat horen als je geboekt hebt!
r2bleize@hotmail.com
festina lente
pi_22708590
Ik heb even een jaartal toegevoegd aan de titel.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_22708627
Misschien overbodig, maar eb je al es gekeken op www.gogotours.nl ? Of gewoon bij een reisbureau langs gaan voor infomatie is ook het halve werk
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 20:17 schreef Shivan het volgende:
Hotel met half pensioen
  maandag 18 oktober 2004 @ 21:02:00 #5
23571 Shivan
Rotzooi op me buro
pi_22709474
gogotours is niet echt goedkoop. Maar ik was gewono nieuwsgierig of andere mensen ervaring mee hadden. Dat is namelijk makkelijker vragen + zoeken.

Want dan weet je ook hoe en wat over het skigebied. Uit die boekjes haal je niet zoveel.

Bedankt Lucille + Bleize
Judoka
  maandag 18 oktober 2004 @ 21:04:06 #6
23571 Shivan
Rotzooi op me buro
pi_22709527
Mmm, ik dacht dat studenten ook MBO"ers zijn. Maar het is weer alleen echt voor HBO'ers stom iets

Dus iemand nog leuke suggesties
Judoka
pi_23747463
zijn er ook adressen waar je gewoon goedkoop een paar dagen heenkan? niet in een georganiseerde trip eigenlijk, maar gewoon dat je dr makkelijk zelf kan komen, pensionnetje dichtbij... wil rond maart ongeveer een paar daagjes, midweekje ofzow
Het leven is prachtig
pi_23748277
Ik ga met school 10 dagen met een 8 daagse ski/snowboard pas voor ¤ 450 incl. snowboard huur en snowboard les, eten (wel zelf klaar maken, maar we krijgen beleg enzo) en busreis etc. Het enige wat er niet bij zit is uitgaan helaas .
Maargoed we hebben groepskorting, en we gaan in het laagseizoen ! (dus lekker rustig op de piste, net als vorig jaar! ).

Zie -> www.sportura.nl
  zondag 19 december 2004 @ 21:06:26 #9
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_24089275
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 22:15 schreef Sport_Life het volgende:

Zie -> www.sportura.nl
Iemand enig idee waarom die plots niet meer binnen de SGR vallen? Verleden jaar deden ze dat nog wel namelijk.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_37041125
Gogo is inderdaad niet meer goedkoop. Te groot geworden en adverteren veel. Ik heb dit jaar (en vorig jaar) via summertime.nl geboekt. De eerste keer met eigen auto naar Oostenrijk geweest. De tweede keer met de bus naar Frankrijk. Supertijd gehad! Cya!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')