abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 08:53:17 #26
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_1819802
Tjessus, op het scherm is ze nog erger dan ik kon vermoeden. Weer zo iemand die inhoudelijk volgens mij weinig toevoegd en volgende week dus weer naar huis mag. Helaas zit ze niet in het bootje van Captain Coos-assistent. Daar konden ze nog wel zo'n typje erbij gebruiken.

Wel opvallend dat de beide dames liever niet bij Coos zaten.

Het leven van een grasmaaier gaat zelden over rozen.
pi_1819825
Ik vraag me af in hoeverre ze haar statement waar gaat maken dat ze geen opdrachten doet waarbij ze voor lul staat.
Als ik nu niet beter wordt, ga ik lopen zieken!
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 10:24:27 #28
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_1820123
Audrey had vannacht het hele team van Andries in haar ban. Ze hingen aan haar lippen en konden geen genoeg krijgen van haar verhalen. Dat ze overwicht heeft mag duidelijk zijn, ze praat met een rustige, maar warme stem, heel gecontroleerd, daar trek je de luisteraar mee naar je toe.

Ik verwacht eerlijk gezegd best veel van deze dame. Dat ze principieel is geloof ik zonder meer, dat ze in is voor een lolletje ook. Ze lijkt me ook bovenmatig intelligent. Ja, ik zie Audrey wel zitten Kan nog leuke combinatie/tegenstelling opleveren met Frank.

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_1820311
ze lijkt mij wel leuk.
Ik ben erg nieuwsgierig of zij tegen Dries en zijn schoolmeester gedrag zal kunnen.
Ik verwacht namelijk van niet.
Ze is een volwassen zelfstandige vrouw die zich niet laat ondersneeuwen. niet zoals diane en danielle.
.
Ik verwacht nog wel wat vuur van deze dame
pi_1820398
Ze lijkt me eigenlijk wel een hele leuke meid.
Ze kwam verfrissend eerlijk op me over.

Ik was alleen verbaasd dat Andries haar koos: ze lijkt me een tikje te dominant voor het leraartje. Ik denk dat dit nog interressante beelden gaat opleveren

Zal ik jou eens op degenererende toon toespreken ?
pi_1821787
Ik vind 'r keitof!!!!
Nog nooit eerder heb ik bij een BB-bewoner gedacht dat ik er in het echt best mee zou kunnen opschieten.
Maar Audrey is echt koel (ondanks dat ik op het eerste gezicht dacht: "wie is dat gekke kind met dat achterlijk geblondeerde haar?". En Sandy vond ik er juist wel tof uitzien....maar dat bleek al gauw een ontzettende bimbo te zijn. Zo zie je maar hoe uiterlijk je op het verkeerde been kan zetten.

Audrey rules voor mij nu al!

vrijdag 5 oktober 2001 @ 13:17:11 #32
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1821827
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 08:53 schreef Da hopman het volgende:
Tjessus, op het scherm is ze nog erger dan ik kon vermoeden. Weer zo iemand die inhoudelijk volgens mij weinig toevoegd en volgende week dus weer naar huis mag.
Ik ben het wel met je eens. Tot nu toe komt ze behoorlijk fout over...
My soul is painted like the wings of butterflies
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 13:30:59 #33
3024 mandarijn
wie lust mij?
pi_1821959
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 13:17 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik ben het wel met je eens. Tot nu toe komt ze behoorlijk fout over...

Leg eens uit wat er dan zo fout aan haar is?
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 13:35:14 #34
5793 dot
Uit het stof getrokken user!
pi_1821998
Haar hoofd is fout! En haar lichaam trouwens ook!
*. Bruine huid met witte nepharen.
*. Haar mond is niet mooi!
*. Haar smaak/ stijl is ook erg verkeerd!
(kleding en inrichting huis)
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 13:37:24 #35
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_1822017
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 13:35 schreef dot het volgende:
Haar hoofd is fout!
1. Bruine huid met witte nepharen.
2. Haar mond is niet mooi!
3. Haar smaak/ stijl is ook erg verkeerd!
Jij denkt altijd eerst goed na, voordat je iets doms zegt

Ik vind dit wel een beetje overdreven hoor, je praat hier over smaak en dat is een relatief begrip, geen absoluut. En om iemand op uiterlijk dan wel inrichting van zijn huis als fout te bestempelen vind ik een beetje raar.

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 13:51:41 #36
15600 BB-King
Long live the King!
pi_1822187
Misschien heeft ze ook we haar goede kanten ja, als tanddonor voor Pascal fungeren ofzo!
Ik blijf het een kruizing tussen Mona en Desiree vinden!
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_1822303
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 13:35 schreef dot het volgende:
Haar hoofd is fout! En haar lichaam trouwens ook!
*. Bruine huid met witte nepharen.
*. Haar mond is niet mooi!
*. Haar smaak/ stijl is ook erg verkeerd!
Dat ze niet past bij de gemiddelde jan klootjessmaak is voor mij een reden te meer om haar leuk te vinden!
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 14:05:09 #38
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1822322
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 13:30 schreef mandarijn het volgende:

[..]

Leg eens uit wat er dan zo fout aan haar is?

Ze praat verschrikkelijk sloooooooooooooooooooom... Ze vindt haar nagels belangrijker dan het winnen van een battle (volgens mij) en ze schijnt gisteren aan Kelly te hebben gevraagd of ze haar tieten even mocht zien.
pi_1822368
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 14:05 schreef scanman01 het volgende:

[..]

... ze schijnt gisteren aan Kelly te hebben gevraagd of ze haar tieten even mocht zien.

Dat is toch een volstrekt normale vraag.
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 14:21:24 #40
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1822446
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 14:10 schreef Halinalle het volgende:

[..]

Dat is toch een volstrekt normale vraag.

Vind ik behoorlijk merkwaardig voor iemand die net 5 minuten in het huis aanwezig is. En straks vraagt ze ook nog "mag ik je kutje even zien"... Nou ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar hoe dat eruit ziet na zo'n operatie, maar zoiets vraag je natuurlijk ook niet. En ik neem aan de iedereen in 2001 wel weet hoe siliconenborsten eruit zien trouwens.
pi_1822844
o jee, jij bent echt zo een doorsneetypje. Alles moet volgens jou regeltjes?
IK reageer zo omdat ik niet zo houd van mensen die gelijk een oordeel hebben op basis van het uiterlijk.
Nou ze heeft net wel gezegd dat ze wel haar doos wil wassen.

Op dit moment hebben zij en Dries een gesprek over Nederlandse schrijvers
pi_1822856
Excuses voor de duidelijheid, ik reageerde op dot
pi_1822915
Wat mij al heel de tijd opvalt is ,en dat zie ik zo,dat diane een beetje jaloers gaat worden.Je merkt dit nadatz e steeds weer meer en meer naar andries toetrekt.ook krijg ik t idee dat zij niet tegen audrey is opgewassen,en dat beeld mag ik maar al te graag zien.diane denkt echt dat ze nummer 1 is.en nu zie je denk ik wel dat er een hoop gaat veranderen
pi_1822927
Ik vind Au3 gewoon ook een top mens!! Zo heerlijk nonchalant en grappig dat ze overkwam; geweldig!! En ze is nog slim ook!! Lijkt me echt een veel gezelliger mens dan suffe Sandy. En die kleren en dat haar is misschien wel een beetje raar, nou, so what, who cares, is toch juist leuk dat ze wat aparter is!! Op de foto leek ze wel op desiree, maar in zijn totaliteit echt niet!! (gelukkig maar).
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 15:43:41 #45
5793 dot
pi_1823124
[quote]Op vrijdag 05 oktober 2001 15:14 schreef itsme het volgende:
o jee, jij bent echt zo een doorsneetypje. Alles moet volgens jou regeltjes?
IK reageer zo omdat ik niet zo houd van mensen die gelijk een oordeel hebben op basis van het uiterlijk.

Nee, ik ben absoluut geen doorsneetype, geen kuddedier!
Hoe kom je erbij dat alles volgens mijn regeltjes moet gaan?
Van bepaalde mensen met een bepaald uiterlijk heb ik inderdaad snel een eerste oordeel, en zo vind ik het uiterlijk van AU3 erg verkeerd, zo ook d'r smoelwerk en wat er af en toe uit komt!
Vind je het vervelend dat ik dat in het forum schrijf?

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.
pi_1823180
nee hoor, heb je gezien wat er bij mijn naam staat?
(ik heb 2 reacties door elkaar gehaald, het zinnetje over het uiterlijk was voor jou bedoeld.)

Maar dat is mijn mening.Een mening vormen alleen gebaseerd op uiterlijk ben ik niet weg van.

vrijdag 5 oktober 2001 @ 15:52:43 #47
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1823212
Weet iemand zeker dat ze geen familie is van Mona?? Ze lijkt er niet alleen op in gezichtsuitdrukkingen, maar ze praat ook nog eens net zo...

"Oh, dat is zoooo gezelluuuuuuuuuuuuuuuuuug. Ik gaaaaaaaaaa nu eeeeeeeeeeeven naar binnuuuuuuuuuu. Ik ga hier niet meheeeeer zittuuuu wachtuuuuuu... weet je"

vrijdag 5 oktober 2001 @ 15:56:11 #48
5793 dot
pi_1823241
Een mening vormen alleen gebaseerd op uiterlijk ben ik niet weg van.
[/quote]

Is ook niet zo netjes van me, maar het overkwam me spontaan toen ik haar zag.

pi_1823331
Jammer dat de meeste zo raar reageren op Audrey! Volgens mij is het helemaal heen dombo. Ik denk dat ze een van de slimmere van het team van Andries is.
Arm schaap is ze wel dat ze bij Frank en Diane zit.
pi_1823945
Ik ben het helemaal met je eens Mickel, oordelen voor je ook maar iets van iemand gehoord of gezien heeft, is niet erg tof. Het lijkt mij een bijdehante meid
Abbesijn
je mag nooit oordelen, alleen als je maffe ouders hebt gehad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')