Wel opvallend dat de beide dames liever niet bij Coos zaten.
Ik verwacht eerlijk gezegd best veel van deze dame. Dat ze principieel is geloof ik zonder meer, dat ze in is voor een lolletje ook. Ze lijkt me ook bovenmatig intelligent. Ja, ik zie Audrey wel zitten
Kan nog leuke combinatie/tegenstelling opleveren met Frank.
Ik was alleen verbaasd dat Andries haar koos: ze lijkt me een tikje te dominant voor het leraartje. Ik denk dat dit nog interressante beelden gaat opleveren
Audrey rules voor mij nu al!
quote:Ik ben het wel met je eens. Tot nu toe komt ze behoorlijk fout over...
Op vrijdag 05 oktober 2001 08:53 schreef Da hopman het volgende:
Tjessus, op het scherm is ze nog erger dan ik kon vermoeden. Weer zo iemand die inhoudelijk volgens mij weinig toevoegd en volgende week dus weer naar huis mag.
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 13:17 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ik ben het wel met je eens. Tot nu toe komt ze behoorlijk fout over...
quote:Jij denkt altijd eerst goed na, voordat je iets doms zegt
Op vrijdag 05 oktober 2001 13:35 schreef dot het volgende:
Haar hoofd is fout!
1. Bruine huid met witte nepharen.
2. Haar mond is niet mooi!
3. Haar smaak/ stijl is ook erg verkeerd!
(kleding en inrichting huis)
Ik vind dit wel een beetje overdreven hoor, je praat hier over smaak en dat is een relatief begrip, geen absoluut. En om iemand op uiterlijk dan wel inrichting van zijn huis als fout te bestempelen vind ik een beetje raar.
quote:Dat ze niet past bij de gemiddelde jan klootjessmaak is voor mij een reden te meer om haar leuk te vinden!
Op vrijdag 05 oktober 2001 13:35 schreef dot het volgende:
Haar hoofd is fout! En haar lichaam trouwens ook!
*. Bruine huid met witte nepharen.
*. Haar mond is niet mooi!
*. Haar smaak/ stijl is ook erg verkeerd!
(kleding en inrichting huis)
quote:Ze praat verschrikkelijk sloooooooooooooooooooom... Ze vindt haar nagels belangrijker dan het winnen van een battle (volgens mij) en ze schijnt gisteren aan Kelly te hebben gevraagd of ze haar tieten even mocht zien.
Op vrijdag 05 oktober 2001 13:30 schreef mandarijn het volgende:[..]
Leg eens uit wat er dan zo fout aan haar is?
quote:Dat is toch een volstrekt normale vraag.
Op vrijdag 05 oktober 2001 14:05 schreef scanman01 het volgende:[..]
... ze schijnt gisteren aan Kelly te hebben gevraagd of ze haar tieten even mocht zien.
quote:Vind ik behoorlijk merkwaardig voor iemand die net 5 minuten in het huis aanwezig is. En straks vraagt ze ook nog "mag ik je kutje even zien"... Nou ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar hoe dat eruit ziet na zo'n operatie, maar zoiets vraag je natuurlijk ook niet. En ik neem aan de iedereen in 2001 wel weet hoe siliconenborsten eruit zien trouwens.
Op vrijdag 05 oktober 2001 14:10 schreef Halinalle het volgende:[..]
Dat is toch een volstrekt normale vraag.
Nee, ik ben absoluut geen doorsneetype, geen kuddedier!
Hoe kom je erbij dat alles volgens mijn regeltjes moet gaan?
Van bepaalde mensen met een bepaald uiterlijk heb ik inderdaad snel een eerste oordeel, en zo vind ik het uiterlijk van AU3 erg verkeerd, zo ook d'r smoelwerk en wat er af en toe uit komt!
Vind je het vervelend dat ik dat in het forum schrijf?
Maar dat is mijn mening.Een mening vormen alleen gebaseerd op uiterlijk ben ik niet weg van.
"Oh, dat is zoooo gezelluuuuuuuuuuuuuuuuuug. Ik gaaaaaaaaaa nu eeeeeeeeeeeven naar binnuuuuuuuuuu. Ik ga hier niet meheeeeer zittuuuu wachtuuuuuu... weet je"
Is ook niet zo netjes van me, maar het overkwam me spontaan toen ik haar zag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |