Waarschijnlijk heeft hij een redelijk goed zelfbeeld, hij gaf zelf al aan dat mensen altijd eerst aan hem moeten wennen.
Ga wel nog even afwachten, misschien vind ik hem morgen weer afschuwelijk.
quote:
Op donderdag 11 oktober 2001 00:40 schreef fashionably_late het volgende:
Nou Ellen: Je mag hem terug hebben!!!!
quote:ROFLOL
Hij is nu al bijna 5 weken weg en het gras in onze tuin wordt steeds hoger en is aan een goede knipbeurt toe (net als Coos..!) Ook de heg rondom het huis neemt angstaanjagende vormen aan en ook de binnenkant van mijn auto kan wel een poetsbeurt gebruiken. Sinds Coos in het huis zit en ik er alleen met Mika voor sta heb ik gelukkig ook de nodige hulp en steun gekregen. Ik heb mijn eigen `NICO` in de hand genomen welke al enkele van de "is-zo-gebeurd-klusjes, maar-het komt-er-nooit-van" voor mij heeft geklaard. Zelfs de deurkruk is een slag gedraaid zodat Mika niet meer kan ontsnappen.
quote:Eindelijk iemand die dit ook vindt!! Ik vond hem vanaf het begin al een aggressieve blik hebben. Van mij mag hij er vanavond uit. Dus stem NIET op Coos mensen!!
Op woensdag 10 oktober 2001 18:46 schreef Locutus_of_Borg het volgende:
Ik vind dat Coos nogal hele gevaarlijke blik in zijn ogen heeft. Ik kan mijn vinger er niet precies op leggen maar het lijkt erop als hij niet echt helemaal spoort.
quote:Hij valt inderdaad reuze mee.
Op donderdag 11 oktober 2001 10:42 schreef Mickel het volgende:
Ik moet zeggen nu ik een beetje gewend ben aan Coos vind ik hem best meevallen.
quote:Op zich totaal niet nee.
Hij is op zich niet echt leuk
quote:Hij heeft weinig keus vrees ik, dat is zijn manier om te overleven in het leven genaamd Coos.
, maar wel iemand die het totaal niet uitmaakt wat anderen van hem vinden
quote:Aan welke geldende maatschappelijke regels?
en ook niet van plan is zich aan te passen aan de geldende maatschappelijke regels.
quote:Hoe kom je daar nou bij? Hij is juist zo gevat.
Natuurlijk is hij af en toe flink kinderachtig
quote:Er schiet mij ook even niks te binnen.
en vraag ik me ook af wat hij er nu leuk aan vindt om bepaalde dingen te doen (ik weet even geen voorbeeld meer, kwam net een college binnen met een werkvraag dus ben ik mijn draad even kwijt).
quote:Ik merk vooral aan mezelf dat ik hem erg vervelend vind, met name dat hij denkt dat hij leuk is of doet alsof hij denkt dat hij leuk is (ik ben nu ook even de draad kwijt)
Maar je merkt aan hem dat hij gewoon doet wat hij leuk vindt.
quote:Ja dat was grote klasse, en zo oprecht ook, hopelijk wordt hij volgende week captain, een zulk sociaal mens is hiervoor in de wieg gelegd, en hij wil het ook zo dolgraag, laten wij hopen dat deze toffe peer die kans krijgt.
Zijn gesprekje met Kelly gisteren maakte ook veel goed.
quote:Hoelang ongeveer? Indien hij de komende 40 jaar in het BB huis blijft dan ben ik wel om denk ik, een kwestie van wennen idd.
Waarschijnlijk heeft hij een redelijk goed zelfbeeld, hij gaf zelf al aan dat mensen altijd eerst aan hem moeten wennen.
quote:Nee toch? We hebben het hier wel over Coos!
Ga wel nog even afwachten, misschien vind ik hem morgen weer afschuwelijk.
Afschuwelijk? (het woord is voor hem uitgevonden)
ps dit is geen persoonlijke aanval op jou beste Mickel, maar een gevolg van mijn frustratie tov Coos.
Nou ja, Coosje jij komt vroeger of later ook nog wel aan de beurt.
Even ter verduidelijking:
"Andries, ik vind je plastic!"
"Kelly, van klagen wordt het echt niet beter, je moet gewoon je muil houden!"
(antwoord Kelly: dank je Coos (oprecht!))
Tenminste iemand die zich niet omhoog slijmt, slim is ie wel!
(Kelly banjert vloekend op mannen in het algemeen door het huis)
Kelly:"Mannen, bah!"
Frank (wijdbeens onderuitgeschoven op de bank):"Kom op Kel, niet alle mannen zijn hetzelfde......BURP!"
een klassieker!
Als Aldrico nou niet vrijwillig het huis uit was gegaan en die Ellen niet gediskwalificeerd was, dan had Coos het huis uit gemoeten!!!! ![]()
Hij stond namelijk onderaan de lijst...
Rot BB... ![]()
Maar goed... jouw tijd komt nog wel Coosje...
Wacht maar... als jij eenmaal genomineerd bent, dan vlieg je er uit...
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2001 01:12 schreef CJ het volgende:
He kut...Als Aldrico nou niet vrijwillig het huis uit was gegaan en die Ellen niet gediskwalificeerd was, dan had Coos het huis uit gemoeten!!!!
Hij stond namelijk onderaan de lijst...
Rot BB...
Maar goed... jouw tijd komt nog wel Coosje...
Wacht maar... als jij eenmaal genomineerd bent, dan vlieg je er uit...
![]()
precies, dan maar volgende week
Mijn eerste indruk over dat enge figuur heb ik nog steeds..
Eng, berekenend, onzeker, zichzelf nooit laten gaan, sluw, kortom de griezel, zoals ie uit zn ogen kijkt, blijft ie..
Slijmt, slurkt..(op dit moment zelfs met poppySandy)..maakt GJ zwart..(die ziet ie als grootste vijand in populariteit)..GJ is niet serieus te nemen, die zuipt..bla bla bla bla..
Gore engerd, weg ermee, vies mannetje..
"Ik bedoel het goed, joh, zal ik je naar bed brengen, je staat voor lul, man.."
Ondertussen grijnst GJ..
Coos is zn controle kwijt, zn controle kwijt over zn holmaatje Pascal..die kon ie beinvloeden..nu probeerde ie Sandy te mindfucken, dat lieve meidje vertrouwt GJ meer..duss Coos maar brullen tegen haar..
Twee ego's, hahahaha
GJ is slimmer, sorry, bezopen of niet..
Coos is sluw, maar is te fanatiek en te onzeker, slaat zichzelf totaal voorbij..
Wil te graag, haat het onderkoelde van GJ..
(lekkah, man..)
Toen hij hoorde dat hij genomineerd was, zei hij: En nu, moet ik nu emoties tonen of zo?
Ik vind hem wel zo eng, brrrr!
Nu zit hij lief en aardig te doen, maar als hij mag blijven, dan stoot hij volgende week Sandy van haar troon.
De gluiperd!
quote:Dat zal hem niet lukken en dat weet hij. Coos heeft het al verbruid bij de rest van z'n team.
Op dinsdag 06 november 2001 12:32 schreef Gia het volgende:
Nu zit hij lief en aardig te doen, maar als hij mag blijven, dan stoot hij volgende week Sandy van haar troon.
De gluiperd!
quote:Men kan op de officiële BBsite wel een offensief begonnen zijn, maar in de meeste polls staat Coos op 70+ procenten om op te rotten!!!!!!!
Op dinsdag 06 november 2001 15:14 schreef femalehunter het volgende:
Helaas, Coos zal mijns inziens donderdag NIET het huis verlaten. Op de officiele BB-site is men een waar media offensief begonnen om Coos in een positiever daglicht te plaatsen. Maarliefst 4 positieve topics over Coos op 1 dag, dat kan maar 1 ding betekenen: Priscella zal diegene zijn die donderdag het huis zal verlaten.
![]()
![]()
"Coos, met slechts 17% van de stemmen vóór jou en 83% tegen ben jij de zwakste schakel: TOT ZIENS!!!"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |