abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1870409
Die Nico Dijkshoorn toch! Stiekum bij de thuiszittende vrouwtjes langsgaan!!
pi_1871070
Ik moet zeggen nu ik een beetje gewend ben aan Coos vind ik hem best meevallen.
Hij is op zich niet echt leuk, maar wel iemand die het totaal niet uitmaakt wat anderen van hem vinden en ook niet van plan is zich aan te passen aan de geldende maatschappelijke regels.
Natuurlijk is hij af en toe flink kinderachtig en vraag ik me ook af wat hij er nu leuk aan vindt om bepaalde dingen t te doen (ik weet even geen voorbeeld meer, kwam net een college binnen met een werkvraag dus ben ik mijn draad even kwijt).
Maar je merkt aan hem dat hij gewoon doet wat hij leuk vindt.
Zijn gesprekje met Kelly gisteren maakte ook veel goed.

Waarschijnlijk heeft hij een redelijk goed zelfbeeld, hij gaf zelf al aan dat mensen altijd eerst aan hem moeten wennen.

Ga wel nog even afwachten, misschien vind ik hem morgen weer afschuwelijk.

mickel
  Moderator donderdag 11 oktober 2001 @ 11:15:54 #78
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_1871281
quote:
Op donderdag 11 oktober 2001 00:40 schreef fashionably_late het volgende:
Nou Ellen: Je mag hem terug hebben!!!!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 11 oktober 2001 @ 11:39:46 #79
331 Merel
Be here now.
pi_1871438
quote:
Hij is nu al bijna 5 weken weg en het gras in onze tuin wordt steeds hoger en is aan een goede knipbeurt toe (net als Coos..!) Ook de heg rondom het huis neemt angstaanjagende vormen aan en ook de binnenkant van mijn auto kan wel een poetsbeurt gebruiken. Sinds Coos in het huis zit en ik er alleen met Mika voor sta heb ik gelukkig ook de nodige hulp en steun gekregen. Ik heb mijn eigen `NICO` in de hand genomen welke al enkele van de "is-zo-gebeurd-klusjes, maar-het komt-er-nooit-van" voor mij heeft geklaard. Zelfs de deurkruk is een slag gedraaid zodat Mika niet meer kan ontsnappen.
ROFLOL
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_1877328
quote:
Op woensdag 10 oktober 2001 18:46 schreef Locutus_of_Borg het volgende:
Ik vind dat Coos nogal hele gevaarlijke blik in zijn ogen heeft. Ik kan mijn vinger er niet precies op leggen maar het lijkt erop als hij niet echt helemaal spoort.
Eindelijk iemand die dit ook vindt!! Ik vond hem vanaf het begin al een aggressieve blik hebben. Van mij mag hij er vanavond uit. Dus stem NIET op Coos mensen!!
gezonde mensen hebben veel wensen, zieke mensen hebber er maar 1
pi_1879872
quote:
Op donderdag 11 oktober 2001 10:42 schreef Mickel het volgende:
Ik moet zeggen nu ik een beetje gewend ben aan Coos vind ik hem best meevallen.
Hij valt inderdaad reuze mee.
quote:
Hij is op zich niet echt leuk
Op zich totaal niet nee.
quote:
, maar wel iemand die het totaal niet uitmaakt wat anderen van hem vinden
Hij heeft weinig keus vrees ik, dat is zijn manier om te overleven in het leven genaamd Coos.
quote:
en ook niet van plan is zich aan te passen aan de geldende maatschappelijke regels.
Aan welke geldende maatschappelijke regels?
Coos woont in een fijn rijtjeshuis met goed gemaaid gras, met een fijne vriendin en natuurlijk voornamelijk met zichzelf.
quote:
Natuurlijk is hij af en toe flink kinderachtig
Hoe kom je daar nou bij? Hij is juist zo gevat.
quote:
en vraag ik me ook af wat hij er nu leuk aan vindt om bepaalde dingen te doen (ik weet even geen voorbeeld meer, kwam net een college binnen met een werkvraag dus ben ik mijn draad even kwijt).
Er schiet mij ook even niks te binnen.
quote:
Maar je merkt aan hem dat hij gewoon doet wat hij leuk vindt.
Ik merk vooral aan mezelf dat ik hem erg vervelend vind, met name dat hij denkt dat hij leuk is of doet alsof hij denkt dat hij leuk is (ik ben nu ook even de draad kwijt)
quote:
Zijn gesprekje met Kelly gisteren maakte ook veel goed.
Ja dat was grote klasse, en zo oprecht ook, hopelijk wordt hij volgende week captain, een zulk sociaal mens is hiervoor in de wieg gelegd, en hij wil het ook zo dolgraag, laten wij hopen dat deze toffe peer die kans krijgt.
quote:
Waarschijnlijk heeft hij een redelijk goed zelfbeeld, hij gaf zelf al aan dat mensen altijd eerst aan hem moeten wennen.
Hoelang ongeveer? Indien hij de komende 40 jaar in het BB huis blijft dan ben ik wel om denk ik, een kwestie van wennen idd.
quote:
Ga wel nog even afwachten, misschien vind ik hem morgen weer afschuwelijk.
Nee toch? We hebben het hier wel over Coos!

Afschuwelijk? (het woord is voor hem uitgevonden)

ps dit is geen persoonlijke aanval op jou beste Mickel, maar een gevolg van mijn frustratie tov Coos.

Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  vrijdag 12 oktober 2001 @ 03:32:27 #82
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_1879884
Godkolere CS, wat ben jij nog wakker op dit onchristelijke uur! Je weet het wel mooi te brengen overigens. Mij storen vooral die enge varkensogen van Coos. Is reden genoeg om te wenen om de exit van Audrey aan deze kant van het lijntje, had graag psychodad zien gaan. Volgende week nieuwe ronde, nieuwe kansen dan maar.
Ben te zaai voor een signature
pi_1880413
Hmm... 0,6 procent verschil tussen Coos een Auw3. Balen.

Nou ja, Coosje jij komt vroeger of later ook nog wel aan de beurt.

Sex is like Nokia: Connecting People
pi_1880698
Coos rules the scene!

Even ter verduidelijking:

"Andries, ik vind je plastic!"
"Kelly, van klagen wordt het echt niet beter, je moet gewoon je muil houden!"
(antwoord Kelly: dank je Coos (oprecht!))

Tenminste iemand die zich niet omhoog slijmt, slim is ie wel!

Een schizofreen is nooit alleen!
pi_1880732
Hoewel Frank ook een enorme populariteitssprong gemaakt heeft en zich bij mij onsterfelijk heeft gemaakt met de volgende opmerking:

(Kelly banjert vloekend op mannen in het algemeen door het huis)

Kelly:"Mannen, bah!"
Frank (wijdbeens onderuitgeschoven op de bank):"Kom op Kel, niet alle mannen zijn hetzelfde......BURP!"

een klassieker!

Een schizofreen is nooit alleen!
pi_1944478
He kut...

Als Aldrico nou niet vrijwillig het huis uit was gegaan en die Ellen niet gediskwalificeerd was, dan had Coos het huis uit gemoeten!!!!

Hij stond namelijk onderaan de lijst...

Rot BB...

Maar goed... jouw tijd komt nog wel Coosje... Wacht maar... als jij eenmaal genomineerd bent, dan vlieg je er uit...

Sex is like Nokia: Connecting People
  vrijdag 19 oktober 2001 @ 01:44:38 #87
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_1944666
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2001 01:12 schreef CJ het volgende:
He kut...

Als Aldrico nou niet vrijwillig het huis uit was gegaan en die Ellen niet gediskwalificeerd was, dan had Coos het huis uit gemoeten!!!!

Hij stond namelijk onderaan de lijst...

Rot BB...

Maar goed... jouw tijd komt nog wel Coosje... Wacht maar... als jij eenmaal genomineerd bent, dan vlieg je er uit...

precies, dan maar volgende week

wat moet ik hier nu neerzetten?
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 00:45:14 #88
136 V.
Like tears in rain...
pi_2038096
Ik vind het gewoon een wandelende glimpenis met een bril...

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_2038108
pfffffft. nah okee..effe kopie/pasten..

Mijn eerste indruk over dat enge figuur heb ik nog steeds..

Eng, berekenend, onzeker, zichzelf nooit laten gaan, sluw, kortom de griezel, zoals ie uit zn ogen kijkt, blijft ie..

Slijmt, slurkt..(op dit moment zelfs met poppySandy)..maakt GJ zwart..(die ziet ie als grootste vijand in populariteit)..GJ is niet serieus te nemen, die zuipt..bla bla bla bla..

Gore engerd, weg ermee, vies mannetje..

pi_2038174
vieze gluiperd, bah, roept continu, GJ je staat voor lul, ga naar bed, je hebt gezopen..

"Ik bedoel het goed, joh, zal ik je naar bed brengen, je staat voor lul, man.."

Ondertussen grijnst GJ..

Coos is zn controle kwijt, zn controle kwijt over zn holmaatje Pascal..die kon ie beinvloeden..nu probeerde ie Sandy te mindfucken, dat lieve meidje vertrouwt GJ meer..duss Coos maar brullen tegen haar..

Twee ego's, hahahaha

GJ is slimmer, sorry, bezopen of niet..

Coos is sluw, maar is te fanatiek en te onzeker, slaat zichzelf totaal voorbij..

Wil te graag, haat het onderkoelde van GJ..

(lekkah, man..)

dinsdag 6 november 2001 @ 11:08:39 #91
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2099151
Ik vind Coos steeds beter worden. Hij vecht zijn gevecht, soms wel achterbaks en gemeen maar hij vecht tenminste. Priscella die is alleen maar negatief en gaat het gevecht niet aan.
pi_2099252
Coos is geweldig zichzelf, Coos for president (ik herhaal me geloof ik)
  dinsdag 6 november 2001 @ 12:32:02 #93
3542 Gia
User under construction
pi_2099644
Coos moet eruit. Hij is net een robot.

Toen hij hoorde dat hij genomineerd was, zei hij: En nu, moet ik nu emoties tonen of zo?

Ik vind hem wel zo eng, brrrr!

Nu zit hij lief en aardig te doen, maar als hij mag blijven, dan stoot hij volgende week Sandy van haar troon.
De gluiperd!

pi_2099698
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 12:32 schreef Gia het volgende:
Nu zit hij lief en aardig te doen, maar als hij mag blijven, dan stoot hij volgende week Sandy van haar troon.
De gluiperd!
Dat zal hem niet lukken en dat weet hij. Coos heeft het al verbruid bij de rest van z'n team.
pi_2101420
Helaas, Coos zal mijns inziens donderdag NIET het huis verlaten. Op de officiele BB-site is men een waar media offensief begonnen om Coos in een positiever daglicht te plaatsen. Maarliefst 4 positieve topics over Coos op 1 dag, dat kan maar 1 ding betekenen: Priscella zal diegene zijn die donderdag het huis zal verlaten.

dinsdag 6 november 2001 @ 15:22:14 #96
7814 wiip
Forgive, but never forget. JFK
pi_2101498
maakt niet uit wie er donderdag uitgaat, want de volgende donderdag mag de ander.
(coos is wat "normaler" geworden, maar hij of pascal moet er uit, want zij twee samen kan behoorlijk irriteren)
Descartes:Each problem that I solved became a rule which served afterwards to solve other problems. JFK:Mankind must put an end to war or war will put an end to mankind.
pi_2106960
C S
Het geheim van succes is weten wie je de schuld moet geven voor je mislukkingen!
  dinsdag 6 november 2001 @ 23:43:15 #98
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_2107096
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 15:14 schreef femalehunter het volgende:
Helaas, Coos zal mijns inziens donderdag NIET het huis verlaten. Op de officiele BB-site is men een waar media offensief begonnen om Coos in een positiever daglicht te plaatsen. Maarliefst 4 positieve topics over Coos op 1 dag, dat kan maar 1 ding betekenen: Priscella zal diegene zijn die donderdag het huis zal verlaten.

Men kan op de officiële BBsite wel een offensief begonnen zijn, maar in de meeste polls staat Coos op 70+ procenten om op te rotten!!!!!!!
Yorin gaat zichzelf toch niet totaal belachelijk maken en ons wijsmaken dat de BELLERS massaal VOOR Coos gestemd hebben?
Als ze dat doen blijven ze gewoon een "sorry bunch of people".
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_2110016
Nou ja, de polls op internet kwamen vorig jaar ook lang niet altijd uit, dus er is nog niks over te zeggen.
  vrijdag 16 november 2001 @ 23:54:14 #100
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2208490
De poll Coos of Leo gaat lekker. Meer dan 500 stemmers!

"Coos, met slechts 17% van de stemmen vóór jou en 83% tegen ben jij de zwakste schakel: TOT ZIENS!!!"

My soul is painted like the wings of butterflies
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')