quote:Ik kan niet wachten tot donderdag de champagne staat koud.
Op vrijdag 16 november 2001 23:54 schreef scanman01 het volgende:
De poll Coos of Leo gaat lekker. Meer dan 500 stemmers!"Coos, met slechts 17% van de stemmen vóór jou en 83% tegen ben jij de zwakste schakel: TOT ZIENS!!!"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Omdat die veel dichter bij elkaar lagen.... Als de uitslag 45 tegen 55 zou zijn.. kun je het nooit weten... Maar de poll Coos tegen Leo staat nu op 83% tegen 17% dat Coos er uit gaat. Dus daar kan niemand omheen. Het publiek wil duidelijk een einde aan het gedonder tussen Coos en Pascal.. vandaar dat hij massaal eruit wordt gestemd. En die uitslag is op alle polls hetzelfde!
Op zaterdag 17 november 2001 00:03 schreef fokje het volgende:
Welke pol komt nou het meest overeen met de uiteindelijke uitslag? De meeste pols Coos - Priscilla kwam ook niet uit.
Normaal ben ik dol op het weekend, maar nu zou ik willen dat het alvast donderdag was.
*zucht*
Ed tegen Pas: ik dacht dat Coos koffie voor je ging regelen, maar nou zit ie z'n wenkbrauwen te epileren.
...
jakkiebah, enge man...
quote:
'Het was geen Battle'
Coos moest deze week vertrekken uit het Huis. Samen met de internetredactie kijkt hij terug op 76 dagen Big Brother the Battle.
Mascha Prins 23-11-2001 01:29Ik ben echt blij dat ik eruit ben , dat zijn de eerste woorden die Coos spreekt tegen de internetredactie van Big Brother. Maar niet voordat hij zijn vriendin Ellen eerst even bewonderd heeft. Hij mag zichzelf dan omschrijven als iemand die niet van knuffelen houdt, de blik die hij Ellen toewerpt, spreekt boekdelen. E‚n en al liefde.
Maar van zoenerig en klef gedoe houdt hij niet. Dat zei Ellen al in een eerder interview met de internetredactie en Coos zegt het nu zelf ook. Ik vond het te zoetsappig allemaal. En niet alleen de manier waarop de Bewoners met elkaar omgingen. Ook het programma zelf vond hij te zoet.Strijd
Het heet toch The Battle? En Battle is toch strijd? Maar daar heeft hij niet veel van gemerkt. Moeten we vijf uur lopen. Leuk, maar waarom geen 24? En bovendien was het geen wedstrijd. Ik had Ed naast me en die liep gewoon. En dan Kelly. Die denkt alleen maar aan haar nagels en make-up. Moeten we touwklimmen en ze roept alleen maar: 'Oh, mijn borsten, oh mijn borsten . Dat noem ik geen strijd. Maar ja, het zijn wel dat soort mensen die uiteindelijk winnen.Terwijl Coos aan het spel begon om zelf te winnen. Want zo zag hij het: als spel. Samen met Pascal wilde ik dit als spelletje spelen om samen met hem over te blijven. Maar ja, dat pakte even anders uit. Volgens Coos zijn hij en Pascal er echter nooit op uit geweest om met hun spel andere mensen schade toe te brengen.
Ze zagen ons als een machtsblok en Gert-Jan heeft dat op verschillende manieren proberen te breken. En volgens Coos heeft Gert-Jan dat niet altijd netjes gedaan. Gert-Jan was een beetje , zegt hij, terwijl hij naar de achterkant van zijn ellebogen wijst. En ik kan Ellen in ieder geval recht aankijken en zeggen dat ik niets geks heb gedaan.
Verbaasd
Coos is wel geschrokken toen Gert-Jan hem zei dat hij kapot gemaakt kon worden door Coos. Verbaasd heeft het hem ook. Volgens mij moet een intelligente zakenman als Gert-Jan toch met iedereen kunnen omgaan. Ik snap niet dat hij het zover heeft laten komen dat hij zich door mij ongelukkig voelde.Toch vond hij Gert-Jan geen onaardige jongen. Coos is dan ook vast van plan om zijn belofte aan Gert-Jan na te komen. Hij is van plan een marathon te lopen en ik heb hem beloofd dat ik aan de finish sta. Verder is hij ervan overtuigd dat hij contact houdt met Pascal en met Frank. Toffe gozer is dat hŠ? vraagt hij even tussendoor aan Ellen.
Met Big Brother zelf wil hij niets meer te maken hebben. Maar dat heb ik vooraf al gezegd. Volgens Coos heeft dat niets te maken met het gevoel dat hij onrechtvaardig behandeld is door BB. Want dat idee had hij al toen hij er nog in zat en dat idee heeft hij nog steeds. Volgens mij is Big Brother heel blij dat ik eruit ben! Ellen kan niet nalaten om snel op te merken: Nou, ik ook!
Regisseren
En Coos zelf was zo blij dat hij niet wist hoe snel hij van de Battlefield moest verdwijnen. Of had zijn rennende exit een andere reden? Ik wilde laten zien dat ik op mijn eigen manier zou vertrekken. Dat Big Brother niet alles kan regisseren. En ik wilde laten zien wie er achter me aan zouden komen. Zag je het? Het waren Andries, Diane en Danielle. Niet mijn eigen teamleden!Maar dat is allemaal verleden tijd nu voor Coos. Hij denkt alweer vooruit. Ik ga volgende week gewoon weer werken hoor , zegt hij. Maar daar steekt Ellen een stokje voor. Ik wil eerst op vakantie. Het is zo hectisch geweest allemaal , verzucht ze. Nou, als El eerst op vakantie wil, doen we dat , geeft Coos direct toe.
Maar allereerst is daar Mika, zijn zoontje die hij al 76 dagen niet heeft gezien. Vanavond nog halen ze hem op bij opa en oma die deze avond als oppas fungeerden. Zou hij me nog kennen? vraagt hij vertwijfeld aan Ellen. Haar antwoord is zo helder als glas. Coos, hij heeft alles van je gezien en hij is dol op je!
Speciaal voor de klagers die nu wakker worden uit hun winterslaap.
quote:Coos, wie was dat ook al weer?
Op donderdag 03 januari 2002 22:53 schreef Cynix ® het volgende:
*Schopje*Speciaal voor de klagers die nu wakker worden uit hun winterslaap.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |