abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 8 oktober 2001 @ 07:52:06 #51
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_1842152
quote:
Op zondag 07 oktober 2001 23:10 schreef Yenz het volgende:

[..]

Je reactie is het beste argument dat Coos nog ff moet blijven anders wordt het wel weer erg braaf en tussen de lijntjes!!! en zitten we in december weer te slapen bij BB!

Mm, dat argument kom je elke keer weer tegen, zodra iemand in het BB-huis irritant begint te doen: "Hij/zij moet erin blijven, anders wordt het zo saai!"

En er is ook wat voor te zeggen natuurlijk. Alleen: in het geval van Coos wil ik toch een uitzondering maken. Dat is zo'n naargeestig, vervelend mens, dat het mijn kijkgenot ondermijnt. Bovendien scoort hij estethisch lager dan Herman na zijn sprong, en daar elke dag tegenaan moeten kijken is geen pretje.

Nee, er blijven nog genoeg onderlinge spanningen over als Coos verdwijnt. Dus: eruit met die gast!

Nog een argument trouwens om dat lulhoofd zsm te lozen: als hij langer mag blijven,wordt zijn zelfingenomenheid nog groter omdat-ie denkt het goed te doen in dat huis.

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 08-10-2001 08:00]

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 8 oktober 2001 @ 09:56:48 #52
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1842536
De bijdrage van Coos is te beperkt. Hij heeft niet de macht om het programma naar zijn hand te zetten. Hij heeft zeker geen Ed capaciteiten. Ed wist een goede mix tussen vermaak en etterigheid te vinden. Coos is eigenlijk alleen maar een zeikerd op een negatieven manier. Droeg Ed nog op een positieve manier bij door mensen te laten praten en te discusiëren, komt Coos niet verder dan minimale speldenprik.
  † In Memoriam † maandag 8 oktober 2001 @ 10:35:33 #53
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1842673
Goed, Coos heeft vanaf nu de eretitel: 'Officiëel erkende mislukte Ed-wannabe'.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 8 oktober 2001 @ 11:10:19 #54
11801 HenriPaul
 Drivin'away
pi_1842861
Over dat mislukte wannebee zullen we nog even moeten afwachten denk ik. Coos heeft volgens mij wel Koen-(deBus) potentie.

Ik ben geen echte fan van Coos, maar van mij mag hij helemaal losgaan !!!! Heerlijk zoals Kel reageert over kaviaar hahaha:

Van de BB-site:

Coos heeft weer een nieuw plan bedacht om onrust te stoken.
Zullen we vannacht de keuken van Rijk plunderen?

Mirthe Lems07-10-2001 22:54
Arm De mannen zitten buiten rondom de oven en praten op gedempte toon. Als Sandy en Kelly ook naar buiten komen, stelt Coos zijn plannetje voor. Hij wil vannacht met zijn allen over het hek van de tuin klimmen en de koelkast van Rijk leeghalen. Sandy heeft meteen haar antwoord klaar. O nee, dat wil ik niet. Pascal reageert teleurgesteld. Waarom niet?” Ook Kelly lijkt het in eerste instantie wel spannend. Waarom niet San, all for one zegt ze. Nee zegt Sandy resoluut, dat zijn de regeltjes, waarom zou je het doen? Dan kan je net zo goed meteen de deur uitlopen.
Gert-Jan is ook bang dat ze het Huis worden uitgezet. Kelly ziet er nu maar vanaf. Coos vindt het jammer. Jongens dit is pure fun. Big Brother zal zich gek lachen. Je maakt dit maar een keer in je leven mee, dan moet je er toch een bende van maken. Gert-Jan moet om hem lachen. Hij bladert het reglement erop na, maar er staat nergens wat de sanctie is voor over het hek klimmen. Gert-Jan is er toch niet gerust op. Het is een aantasting van de kern van het concept, dus de kans is aanwezig dat je eruit wordt gezet. Coos lijkt dat overdreven. Ach, ze hebben het hek niet voor niks zo laag gemaakt!
Sandy vindt dat ze gewoon met zijn tweeën moeten gaan, maar Pascal durft het niet aan met zijn tweeën. Dan zetten ze je er sneller uit denkt hij. Gert-Jan vindt, omdat ze een Battle hebben verloren, ze hun lot moeten dragen. Trouwens, de kans is honderd procent dat je gepakt wordt, voegt hij eraan toe. Tuurlijk, zegt Coos, maar daar gaat het juist om. Gert-Jan zegt dat ze het van hem mogen doen, maar Sandy is bang dat ze als groep gepakt worden.
Kelly zegt: Je hebt wel kans dat we hier een maand zitten als jullie je plan doorzetten. Sandy schrikt. Dat wil ik niet! Pascal weet zeker dat Big Brother dat nooit als sanctie zal opleggen. Dan doen ze niet, want dan is het concept weg. Het gaat je misschien wel geld kosten. Sandy vindt dit ook geen leuke gedachte. Dat geld kan ik veel te goed gebruiken. Het ziet er naar uit dat Coos en Pascal hun plannetje moeten laten varen, maar als ze zeker wisten dat ze de groep niet zouden duperen, dan zouden ze samen de tocht ondernemen. Kelly zegt nog een ding: Als je toch gaat, neem dan lekker die blikjes kaviaar mee!

maandag 8 oktober 2001 @ 12:17:18 #55
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1843323
Dat is nu juist het verschil. Hoewel ik Koen echt vervelend vond omdat het er veel te dik bovenop lag is Coos juist weer net niet een Koen.

Koen had het wel gedaan ongeacht de sanctie van de redaktie. Coos kiest uiteindelijk eieren voor zijn geld en doet het niet. Het verstoppen van wat andere spulletjes is gewoon kinderachtig.

Kinderachtig is misschien wel het juiste woord om Coos te typeren.

pi_1844127
quote:
Op maandag 08 oktober 2001 12:17 schreef marky het volgende:
Dat is nu juist het verschil. Hoewel ik Koen echt vervelend vond omdat het er veel te dik bovenop lag is Coos juist weer net niet een Koen.

Koen had het wel gedaan ongeacht de sanctie van de redaktie. Coos kiest uiteindelijk eieren voor zijn geld en doet het niet. Het verstoppen van wat andere spulletjes is gewoon kinderachtig.

Marky! Ik ben het helemaal met je eens! (gek hè? )
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  maandag 8 oktober 2001 @ 18:05:29 #57
11801 HenriPaul
 Drivin'away
pi_1846342
quote:
Op maandag 08 oktober 2001 12:17 schreef marky het volgende:

Kinderachtig of niet, als er maar spektakel komt! Ik vond de hagelslag aktie destijds uitermate geslaagd, maar dat terzijde.

Eieren voor zijn geld kiezen?? Hij had gewoon geen lef genoeg, maar wie weet komt dat nog !

maandag 8 oktober 2001 @ 21:24:50 #58
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1848222
van Wendy een vriendin van Coos:
"
Coos creatief...
Naar mijn gevoel is Coos niet zo’n prater en zeker niet als het voortdurend over futiliteiten gaat en dus gaat hij dingen verzinnen om de slopende, dodelijke verveling tegen te gaan. Met zijn collega-kwajongen Pascal verzint hij de meest ludieke dingen, zoals houtblok- hakkertje (ligt waarschijnlijk kerst 2002 als spel van Ravensburger in de winkel) en het verstoppen van voedsel voor de anderen.

Het klinkt allemaal wel grappig, maar ik moet bekennen dat ik me steeds meer zorgen ga maken, welk een geestdodende formule is dat hele BB toch. Voor vele bewoners zal het geen enkel probleem zijn, want die zijn al min of meer hersendood, dit geldt ook voor Audrey, die al honderd keer gezegd heeft dat ze zo intelligent is en juist dat laatste bewijst voor mij het tegendeel. Coos echter heeft iets te verliezen, namelijk verstand en dat kan nooit zijn bedoeling geweest zijn van zijn deelname.
De hele organisatie heeft volgens mij alvorens dit werk te mogen doen, zelf eerst, geen drie maanden maar drie jaar in zo’n huis gezeten, want ik ben bij niemand bij welk onderdeel dan ook (presentatie voorop natuurlijk) nog geen hersencel tegen gekomen en dat terwijl het allemaal zo leuk zou kunnen zijn, maar dan moet men nadenken, creatief zijn…..creatief? Moeilijk woord, even opzoeken, hoe werkt dat eigenlijk zo’n woordenboek?

We kunnen het ook van de andere kant bekijken en bedenken dat juist dit de ultieme uitdaging voor Coos is, hoe drie maanden te overleven zonder geestelijke voeding, sterker nog, drie maanden het geleuter van voornamelijk hersenloze lieden aanhoren en niet zwaar dement het huis verlaten, dat is pas een overwinning op jezelf.

Wendy
(bron: http://www.starthiernu.nl/bigcoos/

--
--
Toch leuk om ook eens andere meningen te lezen hoor!!!
objectieve fokkertjes!

pi_1848470
arme Wendy.... om spullen verstoppen en scheten laten creatief te noemen.....
  maandag 8 oktober 2001 @ 23:21:10 #60
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_1849586
quote:
Op maandag 08 oktober 2001 21:50 schreef fokje het volgende:
En Wendy maar denken dat je hier hersencellen voor nodig hebt. Whoeaaaaaaaaaaaa. Laat me niet lachen zeg!!!
never play games........
pi_1851043
quote:
Op maandag 08 oktober 2001 21:50 schreef fokje het volgende:
Ja, want dat prikkelt nl zijn intelligentie wel !! Haha.

Dat was het creatiefste wat hij in uitvoering wist te brengen.

pi_1854189
Mijn hemel wat een vreselijk iemand is die Coos, ik mag me graag aan iemand ergeren in een BB-huis, maar dit gaat werkelijk alle perken te buiten.
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  dinsdag 9 oktober 2001 @ 23:10:54 #63
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1859143
Coos is heel 'normaal' hoor....maakt van het spel tenminste ook een spelletje....en doet niet alsof ze jaren met elkaar op de kleuterschool hebben gezeten. Dit is mn mening als (bijna)neutrale toeschouwer.

" Coos de filosoof...
Als in gedachte verzonken loopt Coos ijsberend voor de camera heen en weer om het allemaal nog eens duidelijk uit te leggen. Ze willen een battle en volgens mij nog niet eens om in rijk te komen, maar om de battles zelf en die zijn er nog steeds te weinig, een ieder die ik spreek stoort zich mateloos aan het gebrek hieraan. BB-the battle, ja hoor!

Coos noemt GJ al zijn vriend en dat kan ik me wel een beetje voorstellen, aangezien laatstgenoemde schijnbaar ook een bloedhekel heeft aan Brard, dat schept natuurlijk een band, maar Coos moet de lat natuurlijk niet al te laag gaan leggen. Straks heeft hij het met Kelly nog over fond-de-teint en is zij ook nog zijn vriend.
Ook luistert Coos volgens de regulier BB-site ademloos naar Audrey, die vertelt hoe kippen zonder kop rondrennen (en zij kan het weten). Frank heeft het voor de verandering weer eens over pis, poep en lekkende lullen en maakt ondertussen knutselstukjes van karton en heeft zijn Lego formule 1 wagen al besteld.

Een filosoof kunnen we dus wel gebruiken, of het gewaardeerd wordt door Hummy en consorten is een tweede.

Wendy

"

[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 09-10-2001 23:16]

dinsdag 9 oktober 2001 @ 23:18:10 #64
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1859237
quote:
Op dinsdag 09 oktober 2001 14:47 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Mijn hemel wat een vreselijk iemand is die Coos, ik mag me graag aan iemand ergeren in een BB-huis, maar dit gaat werkelijk alle perken te buiten.
LOL.... En hoe hij er ook bij zit vanavond. Met bivakmuts en ongeschoren gezicht lijkt hij zo te zijn weggelopen uit "Escape from Alcatraz". Volgens mij wacht hij ook dat Big Brother hem toestemming geeft een half uurtje te gaan luchten op de binnenplaats!

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 09-10-2001 23:25]

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_1859289
quote:
Op dinsdag 09 oktober 2001 23:10 schreef Nyrem het volgende:
-knip-
whahahahahaha! Dat meen je toch niet he? Coos de filosoof.... mpff..
pi_1860517
In de uitzending van vanavond hield hij een "gesprekje" met de camera in de tuin; ik ben er nog misselijk van, wat vind ik dit een vreselijk sujet, Frenk is zelfs een toffe peer te noemen naast iemand als Coos, Diane gewoon een leuk wijf wanneer je Coos eenmaal gezien hebt, Patty Brard een fantastisch presentatrice zolang Coos niet in beeld komt, eigenlijk is het hele leven een groot vreugdes-festijn zolang je je niet beseft dat er ook mensen als Coos bestaan.

MAG DEZE VENT SVP WEG???!!!!!

Kan iemand wellicht het gironummer van zijn familie ergens opzoeken zodat we wat geld kunnen overmaken naar deze stumpers.

pi_1860593
Coos, na Andries mn tweede opinie..dit na een aantal afleveringen gezien te hebben als DEBIEL en een aantal topics gelezen te hebben..

Coos deugt niet, zn ogen staan verkeerd, een pasfoto van hem zou hem zo in het rijtje der hijackers WTC passen, een terrorist optimaforma, een griebus eerstekwadraat, hij deugt niet, is te fanatiek en te onecht..kortom een griebuskeutel..

(gelukkig voor hem, dat ie te stom is voor een Talibanopleiding, daarom volgt ie maar een BB-opleiding..schimpscheut)

woensdag 10 oktober 2001 @ 03:47:17 #68
16975 Mefke
Smoke them out..!!
pi_1860671
Helemaal mee eens Coos is een geschoren mislukte verbannen cell (bij de taliban hing ie iedereen de kont uit) die zijn aanslagen uitvoert in de vorm van zwaar irritante movements in het Big Binnie huis
SoMe pEoPlE aRe StIlL aLiVe BeCaUsE iT's IlLiGaL 2 KiLl ThEm
pi_1865464
de pauperTTTTT
Zet hem op een vlot!!
gooi hem in een grot!!

wat een eikel zeg, bah

Reg op't Koppie!!!
pi_1865670
Ik vind dat Coos nogal hele gevaarlijke blik in zijn ogen heeft. Ik kan mijn vinger er niet precies op leggen maar het lijkt erop als hij niet echt helemaal spoort.
I am Locutus of Borg. Resistance is and always will be futile, number one.
pi_1866191
Vanavond in de uitzending: Een jofele Coos.

BLIJFT DAN NIETS ONS BESPAARD????!!

pi_1866242
quote:
Op woensdag 10 oktober 2001 19:51 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Vanavond in de uitzending: Een jofele Coos.

BLIJFT DAN NIETS ONS BESPAARD????!!

Whoehahahaaa, ja het is vreselijk Cosma, er kwam zelfs iets zinnigs uit!
pi_1867342
Vreselijk, ik heb spijt dat ik vandaag heb gekeken. Zelfs Kelly BEDANKTE Coos!!!!!!

Wil je dat nooooooiiiiiit meer doen Kelly!

Iedereen is een hoer, alleen de prijs is anders!
pi_1868481
quote:
.....dat zien we donderdag dan wel weer.!!

Het is alweer een paar dagen geleden dat ik een stukje schreef en ik heb ook echt moed moeten verzamelen om hieraan te beginnen. Er is privé een hoop gebeurd de afgelopen week; met als hoogtepunt voor Coos dat hij nog even in het BB-Huis mocht blijven !! Ik stond er eigenlijk van te kijken dat Coos nog zo graag een weekje wilde bijboeken, want zeg nou eerlijk, er valt daar toch écht niets te beleven in dat huis. Ik zou er al gek worden van verveling, laat staan Coos. Coos is een echte draaikont en kan nog geen 2 seconden stil zitten. Het niets doen is voor Coos volgens mij zijn grootste BATTLE.

Ik word zelf een beetje moe van het kijken naar de dagelijkse uitzendingen van BBTB, het is dat Coos meedoet met dit "geweldige" project want ik vind het eigenlijk te saai voor woorden. Ik denk dat het veel mensen tegenvalt want het enige wat ik op de diverse BB-sites lees is over het algemeen negatieve kritiek. Ook in Coos zijn gastenboek staat ontzettend veel van deze kritiek. (Ik snap überhaupt niet wat mensen, die alleen maar zeiken, op een fansite doen ..) Ik vraag me af of men wel in de gaten heeft dat we naar de BATTLE (!) kijken en niet naar een slechte uitzending van GTST. Coos en zijn medebewoners doen mee aan een wedstrijd en zitten niet in het huis om vrienden te maken maar zijn bezig om hun mede huisgenoten uit te schakelen en de wedstrijd te winnen.
Ik hoorde Coos gisteren nog zeggen dat hij een nog wel in het huis wilde blijven om nog een paar échte BATTLES mee te maken. Van BB heb ik begrepen dat er binnenkort heftige BATTLES zullen komen en dat de bewoners hun borst dan nat kunnen maken. Ik hoop voor de bewoners én de kijkers dat deze pittige BATTLES op korte termijn zullen plaatsvinden en dat ook de frequentie van de BATTLES zal toenemen. Wellicht wordt het dan weer iets leuker om naar te kijken.

Maar of Coos dit alles nog mee mag maken, dat zien we donderdag dan wel weer.!!

Stiekem hoop ik dat hij donderdag lekker naar huis komt. Hij is nu al bijna 5 weken weg en het gras in onze tuin wordt steeds hoger en is aan een goede knipbeurt toe (net als Coos..!) Ook de heg rondom het huis neemt angstaanjagende vormen aan en ook de binnenkant van mijn auto kan wel een poetsbeurt gebruiken. Sinds Coos in het huis zit en ik er alleen met Mika voor sta heb ik gelukkig ook de nodige hulp en steun gekregen. Ik heb mijn eigen `NICO` in de hand genomen welke al enkele van de "is-zo-gebeurd-klusjes, maar-het komt-er-nooit-van" voor mij heeft geklaard. Zelfs de deurkruk is een slag gedraaid zodat Mika niet meer kan ontsnappen.

Met alle hulp en steun die ik krijg hou ik het nog wel even vol zonder Coos en ik hoop voor hem dat hij het daar ook nog vol zal houden. Na alle verveling die hij nu al heeft moeten doorstaan verdient hij toch zeker nog wel een aantal flinke fysieke BATTLES, een drastische scheerbeurt, een lekkere warme douche, een schoon bed, een café-au-lait en een lekkere hazelnootschuimtaart.

Ellen (vriendin Coos)
bron: fansite van Coos

pi_1869376
Nou Ellen: Je mag hem terug hebben!!!!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_1870409
Die Nico Dijkshoorn toch! Stiekum bij de thuiszittende vrouwtjes langsgaan!!
pi_1871070
Ik moet zeggen nu ik een beetje gewend ben aan Coos vind ik hem best meevallen.
Hij is op zich niet echt leuk, maar wel iemand die het totaal niet uitmaakt wat anderen van hem vinden en ook niet van plan is zich aan te passen aan de geldende maatschappelijke regels.
Natuurlijk is hij af en toe flink kinderachtig en vraag ik me ook af wat hij er nu leuk aan vindt om bepaalde dingen t te doen (ik weet even geen voorbeeld meer, kwam net een college binnen met een werkvraag dus ben ik mijn draad even kwijt).
Maar je merkt aan hem dat hij gewoon doet wat hij leuk vindt.
Zijn gesprekje met Kelly gisteren maakte ook veel goed.

Waarschijnlijk heeft hij een redelijk goed zelfbeeld, hij gaf zelf al aan dat mensen altijd eerst aan hem moeten wennen.

Ga wel nog even afwachten, misschien vind ik hem morgen weer afschuwelijk.

mickel
  Moderator donderdag 11 oktober 2001 @ 11:15:54 #78
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_1871281
quote:
Op donderdag 11 oktober 2001 00:40 schreef fashionably_late het volgende:
Nou Ellen: Je mag hem terug hebben!!!!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 11 oktober 2001 @ 11:39:46 #79
331 Merel
Be here now.
pi_1871438
quote:
Hij is nu al bijna 5 weken weg en het gras in onze tuin wordt steeds hoger en is aan een goede knipbeurt toe (net als Coos..!) Ook de heg rondom het huis neemt angstaanjagende vormen aan en ook de binnenkant van mijn auto kan wel een poetsbeurt gebruiken. Sinds Coos in het huis zit en ik er alleen met Mika voor sta heb ik gelukkig ook de nodige hulp en steun gekregen. Ik heb mijn eigen `NICO` in de hand genomen welke al enkele van de "is-zo-gebeurd-klusjes, maar-het komt-er-nooit-van" voor mij heeft geklaard. Zelfs de deurkruk is een slag gedraaid zodat Mika niet meer kan ontsnappen.
ROFLOL
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_1877328
quote:
Op woensdag 10 oktober 2001 18:46 schreef Locutus_of_Borg het volgende:
Ik vind dat Coos nogal hele gevaarlijke blik in zijn ogen heeft. Ik kan mijn vinger er niet precies op leggen maar het lijkt erop als hij niet echt helemaal spoort.
Eindelijk iemand die dit ook vindt!! Ik vond hem vanaf het begin al een aggressieve blik hebben. Van mij mag hij er vanavond uit. Dus stem NIET op Coos mensen!!
gezonde mensen hebben veel wensen, zieke mensen hebber er maar 1
pi_1879872
quote:
Op donderdag 11 oktober 2001 10:42 schreef Mickel het volgende:
Ik moet zeggen nu ik een beetje gewend ben aan Coos vind ik hem best meevallen.
Hij valt inderdaad reuze mee.
quote:
Hij is op zich niet echt leuk
Op zich totaal niet nee.
quote:
, maar wel iemand die het totaal niet uitmaakt wat anderen van hem vinden
Hij heeft weinig keus vrees ik, dat is zijn manier om te overleven in het leven genaamd Coos.
quote:
en ook niet van plan is zich aan te passen aan de geldende maatschappelijke regels.
Aan welke geldende maatschappelijke regels?
Coos woont in een fijn rijtjeshuis met goed gemaaid gras, met een fijne vriendin en natuurlijk voornamelijk met zichzelf.
quote:
Natuurlijk is hij af en toe flink kinderachtig
Hoe kom je daar nou bij? Hij is juist zo gevat.
quote:
en vraag ik me ook af wat hij er nu leuk aan vindt om bepaalde dingen te doen (ik weet even geen voorbeeld meer, kwam net een college binnen met een werkvraag dus ben ik mijn draad even kwijt).
Er schiet mij ook even niks te binnen.
quote:
Maar je merkt aan hem dat hij gewoon doet wat hij leuk vindt.
Ik merk vooral aan mezelf dat ik hem erg vervelend vind, met name dat hij denkt dat hij leuk is of doet alsof hij denkt dat hij leuk is (ik ben nu ook even de draad kwijt)
quote:
Zijn gesprekje met Kelly gisteren maakte ook veel goed.
Ja dat was grote klasse, en zo oprecht ook, hopelijk wordt hij volgende week captain, een zulk sociaal mens is hiervoor in de wieg gelegd, en hij wil het ook zo dolgraag, laten wij hopen dat deze toffe peer die kans krijgt.
quote:
Waarschijnlijk heeft hij een redelijk goed zelfbeeld, hij gaf zelf al aan dat mensen altijd eerst aan hem moeten wennen.
Hoelang ongeveer? Indien hij de komende 40 jaar in het BB huis blijft dan ben ik wel om denk ik, een kwestie van wennen idd.
quote:
Ga wel nog even afwachten, misschien vind ik hem morgen weer afschuwelijk.
Nee toch? We hebben het hier wel over Coos!

Afschuwelijk? (het woord is voor hem uitgevonden)

ps dit is geen persoonlijke aanval op jou beste Mickel, maar een gevolg van mijn frustratie tov Coos.

vrijdag 12 oktober 2001 @ 03:32:27 #82
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_1879884
Godkolere CS, wat ben jij nog wakker op dit onchristelijke uur! Je weet het wel mooi te brengen overigens. Mij storen vooral die enge varkensogen van Coos. Is reden genoeg om te wenen om de exit van Audrey aan deze kant van het lijntje, had graag psychodad zien gaan. Volgende week nieuwe ronde, nieuwe kansen dan maar.
Ben te zaai voor een signature
pi_1880413
Hmm... 0,6 procent verschil tussen Coos een Auw3. Balen.

Nou ja, Coosje jij komt vroeger of later ook nog wel aan de beurt.

Sex is like Nokia: Connecting People
pi_1880698
Coos rules the scene!

Even ter verduidelijking:

"Andries, ik vind je plastic!"
"Kelly, van klagen wordt het echt niet beter, je moet gewoon je muil houden!"
(antwoord Kelly: dank je Coos (oprecht!))

Tenminste iemand die zich niet omhoog slijmt, slim is ie wel!

Een schizofreen is nooit alleen!
pi_1880732
Hoewel Frank ook een enorme populariteitssprong gemaakt heeft en zich bij mij onsterfelijk heeft gemaakt met de volgende opmerking:

(Kelly banjert vloekend op mannen in het algemeen door het huis)

Kelly:"Mannen, bah!"
Frank (wijdbeens onderuitgeschoven op de bank):"Kom op Kel, niet alle mannen zijn hetzelfde......BURP!"

een klassieker!

Een schizofreen is nooit alleen!
pi_1944478
He kut...

Als Aldrico nou niet vrijwillig het huis uit was gegaan en die Ellen niet gediskwalificeerd was, dan had Coos het huis uit gemoeten!!!!

Hij stond namelijk onderaan de lijst...

Rot BB...

Maar goed... jouw tijd komt nog wel Coosje... Wacht maar... als jij eenmaal genomineerd bent, dan vlieg je er uit...

Sex is like Nokia: Connecting People
  vrijdag 19 oktober 2001 @ 01:44:38 #87
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_1944666
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2001 01:12 schreef CJ het volgende:
He kut...

Als Aldrico nou niet vrijwillig het huis uit was gegaan en die Ellen niet gediskwalificeerd was, dan had Coos het huis uit gemoeten!!!!

Hij stond namelijk onderaan de lijst...

Rot BB...

Maar goed... jouw tijd komt nog wel Coosje... Wacht maar... als jij eenmaal genomineerd bent, dan vlieg je er uit...

precies, dan maar volgende week

wat moet ik hier nu neerzetten?
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 00:45:14 #88
136 V.
Like tears in rain...
pi_2038096
Ik vind het gewoon een wandelende glimpenis met een bril...

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_2038108
pfffffft. nah okee..effe kopie/pasten..

Mijn eerste indruk over dat enge figuur heb ik nog steeds..

Eng, berekenend, onzeker, zichzelf nooit laten gaan, sluw, kortom de griezel, zoals ie uit zn ogen kijkt, blijft ie..

Slijmt, slurkt..(op dit moment zelfs met poppySandy)..maakt GJ zwart..(die ziet ie als grootste vijand in populariteit)..GJ is niet serieus te nemen, die zuipt..bla bla bla bla..

Gore engerd, weg ermee, vies mannetje..

pi_2038174
vieze gluiperd, bah, roept continu, GJ je staat voor lul, ga naar bed, je hebt gezopen..

"Ik bedoel het goed, joh, zal ik je naar bed brengen, je staat voor lul, man.."

Ondertussen grijnst GJ..

Coos is zn controle kwijt, zn controle kwijt over zn holmaatje Pascal..die kon ie beinvloeden..nu probeerde ie Sandy te mindfucken, dat lieve meidje vertrouwt GJ meer..duss Coos maar brullen tegen haar..

Twee ego's, hahahaha

GJ is slimmer, sorry, bezopen of niet..

Coos is sluw, maar is te fanatiek en te onzeker, slaat zichzelf totaal voorbij..

Wil te graag, haat het onderkoelde van GJ..

(lekkah, man..)

dinsdag 6 november 2001 @ 11:08:39 #91
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2099151
Ik vind Coos steeds beter worden. Hij vecht zijn gevecht, soms wel achterbaks en gemeen maar hij vecht tenminste. Priscella die is alleen maar negatief en gaat het gevecht niet aan.
pi_2099252
Coos is geweldig zichzelf, Coos for president (ik herhaal me geloof ik)
  dinsdag 6 november 2001 @ 12:32:02 #93
3542 Gia
User under construction
pi_2099644
Coos moet eruit. Hij is net een robot.

Toen hij hoorde dat hij genomineerd was, zei hij: En nu, moet ik nu emoties tonen of zo?

Ik vind hem wel zo eng, brrrr!

Nu zit hij lief en aardig te doen, maar als hij mag blijven, dan stoot hij volgende week Sandy van haar troon.
De gluiperd!

pi_2099698
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 12:32 schreef Gia het volgende:
Nu zit hij lief en aardig te doen, maar als hij mag blijven, dan stoot hij volgende week Sandy van haar troon.
De gluiperd!
Dat zal hem niet lukken en dat weet hij. Coos heeft het al verbruid bij de rest van z'n team.
pi_2101420
Helaas, Coos zal mijns inziens donderdag NIET het huis verlaten. Op de officiele BB-site is men een waar media offensief begonnen om Coos in een positiever daglicht te plaatsen. Maarliefst 4 positieve topics over Coos op 1 dag, dat kan maar 1 ding betekenen: Priscella zal diegene zijn die donderdag het huis zal verlaten.

dinsdag 6 november 2001 @ 15:22:14 #96
7814 wiip
Forgive, but never forget. JFK
pi_2101498
maakt niet uit wie er donderdag uitgaat, want de volgende donderdag mag de ander.
(coos is wat "normaler" geworden, maar hij of pascal moet er uit, want zij twee samen kan behoorlijk irriteren)
Descartes:Each problem that I solved became a rule which served afterwards to solve other problems. JFK:Mankind must put an end to war or war will put an end to mankind.
pi_2106960
C S
Het geheim van succes is weten wie je de schuld moet geven voor je mislukkingen!
  dinsdag 6 november 2001 @ 23:43:15 #98
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_2107096
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 15:14 schreef femalehunter het volgende:
Helaas, Coos zal mijns inziens donderdag NIET het huis verlaten. Op de officiele BB-site is men een waar media offensief begonnen om Coos in een positiever daglicht te plaatsen. Maarliefst 4 positieve topics over Coos op 1 dag, dat kan maar 1 ding betekenen: Priscella zal diegene zijn die donderdag het huis zal verlaten.

Men kan op de officiële BBsite wel een offensief begonnen zijn, maar in de meeste polls staat Coos op 70+ procenten om op te rotten!!!!!!!
Yorin gaat zichzelf toch niet totaal belachelijk maken en ons wijsmaken dat de BELLERS massaal VOOR Coos gestemd hebben?
Als ze dat doen blijven ze gewoon een "sorry bunch of people".
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_2110016
Nou ja, de polls op internet kwamen vorig jaar ook lang niet altijd uit, dus er is nog niks over te zeggen.
  vrijdag 16 november 2001 @ 23:54:14 #100
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2208490
De poll Coos of Leo gaat lekker. Meer dan 500 stemmers!

"Coos, met slechts 17% van de stemmen vóór jou en 83% tegen ben jij de zwakste schakel: TOT ZIENS!!!"

My soul is painted like the wings of butterflies
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')