quote:Dit kan nooit een letterlijke tekst van Sandy zijn. Als ze het allemaal zo'n hel vindt, kan ze nooit vereerd zijn wanneer de kijkers haar nog langer in die hel willen houden.
...Big Brother vraagt of dit gevoel iets met de nominatie te maken heeft. "Waarschijnlijk ook wel. Als ik donderdag naar huis moet, vind ik het niet erg. Maar als ik mag blijven, dan voel ik me zeer vereerd."
quote:Op ene nienke van de redactie. Maar dat gevoel is volgens mij niet wederzijds omdat zij hetero is.
Op zaterdag 15 december 2001 17:31 schreef lieffie het volgende:
mag ik ff 1 vraagje stellen!???? op wie is sandy verliefd???
quote:Diane is ook verliefd, maar ook die liefde blijkt eenzijdig. Ook sneu?
Op zaterdag 15 december 2001 17:42 schreef lieffie het volgende:
Dat vind ik sneu voor sandy, waarom word dat in de uitzendingen niet duidelijk gemaakt?? ik ben toch echt een trouwe kijker en fok-volger maar ik wist dit helemaal niet. hoelang is dat al?
quote:Ik wist ook niet dat het op iemand van de redactie was! Itt Diane, daarvan weten we bijna alles inmiddels.
Op zaterdag 15 december 2001 17:42 schreef lieffie het volgende:
Dat vind ik sneu voor sandy, waarom word dat in de uitzendingen niet duidelijk gemaakt?? ik ben toch echt een trouwe kijker en fok-volger maar ik wist dit helemaal niet. hoelang is dat al?
quote:Alleen kan Sandy er makkelijker uitkomen omdat die liefde dus gewoon onmogelijk is en onbereikbaar.
Op zaterdag 15 december 2001 17:56 schreef scanman01 het volgende:[..]
Diane is ook verliefd, maar ook die liefde blijkt eenzijdig. Ook sneu?
Diane wordt er continu mee geconfronteerd. Ze kan er niet voor weglopen en is niet ook geheel onmogelijk. Wat een drama voor Diane. Wat een mooie ontwikkeling voor BB.
quote:weet niet, andries speelt een spelletje met haar en ze doet vrolijk mee....tja...nee niet sneu dus, gewoon dom van diana en een naaistreek van andries
Op zaterdag 15 december 2001 17:56 schreef scanman01 het volgende:[..]
quote:Zo eenzijdig is het niet, wel op lange termijn waarschijnlijk, maar op korte termijn is het terrecht als ze nog hoop heeft, omdat ze ook met hem zoent e.d.
Op zaterdag 15 december 2001 17:56 schreef scanman01 het volgende:
Wat wel zo is, dat op de langere termijn Diane denk ik een groter gebroken hart zal hebben dan Sandy, omdat Diane weet hoe het is om aandacht van hem te gekrijgen en dat ook gehad heeft, hierdoor is de band versterkt, waardoor, als het straks over is, alleen maar meer pijn doet, dan wanneer ze "het (liefde van degene op wie ze verliefd is)" nooit gehad had.
quote:natuurlijk had Marky het juist Scanman, hij reageerde namelijk op het stuk wat jij in de hier bovenstaande quote plaatste, dat stuk had ik nl. al gepost.
Op zaterdag 15 december 2001 12:20 schreef scanman01 het volgende:En Marky heeft het weer eens juist.... Uit de dagboekkamer:
"Ik ben helemaal van mijn pas", bekent Sandy aan Big Brother" enz....(bron: BB site)
quote:Heb je ooit iemand gezien die verliefd is en rationeel handelt?
Op zaterdag 15 december 2001 18:02 schreef lieffie het volgende:
gewoon dom van diana en een naaistreek van andries
quote:Sorry .... dan had ik dat niet gezien.
Op zaterdag 15 december 2001 18:08 schreef Tante Bep het volgende:
natuurlijk had Marky het juist Scanman, hij reageerde namelijk op het stuk wat jij in de hier bovenstaande quote plaatste, dat stuk had ik nl. al gepost.
Vorig jaar is BigBart in BB2 geweest. Het leek me een leuk idee om nu BigBianca uit te nodigen in BB3. En natuurlijk speciaal voor Sandy, is ze niet meer zo 'alleen'.
quote:Dat is dat blonde meisje waar geen woord uitkomt en die gisteravond ook al om 10 uur in bed lag ofzo.... Die kwam er toen tegelijk in met Audrey geloof ik.
Op maandag 17 december 2001 17:41 schreef wiip het volgende:
Sandy? Wie?
Gisteren zag ik in de lifeuitzending weer dat ze slechts een digitale projectie is. Sandy zit met Diane in de Dagboekkamer. Ze krijgt te horen dat ze mag blijven. Grote stilte (achter de schermen zit een programmeur als een gek te werken om haar een tekst te laten uitspreken).
Diane babbelt direct hoe fijn ze het voor Sandy vind. Als ze is uitgefeliciteerd volgt er een pijnlijke stilte. (programmeur heeft nog niet op submit getoetst)
De tv toont twee de braaf in beeld zittende vrouwen. Diana kijkt al een tijdje afwachtend. Sandy staart beeldschoon voor zich uit. Eindelijk doorbreekt Patty de stilte met de vraag: "krijg ik geen reactie?" Weer is het even stil en dan antwoordt Diane opnieuw hoe leuk het voor Sandy is. Weer stilte en ineens klinkt er heerlijk hees uit Sandy's emotieloze gezichtje: "Oh dan kan ik kerst hier vieren".
ONGELOOFLIJK!!!
Sandy 1.0 is duidelijk pas de beta-versie. Kom op techneuten: dit kan beter! Gelaatstuitdrukkingen graag en meer tekst! Hoewel dat stemdefect wel aardig is: laat dat muiszachte hese maar blijven. ![]()
Goed Diane is eruit. We zitten nog steeds in de live-uitzending dus er wordt weinig geknipt. Sandy zit op de bank. Ze heeft haar medebewoners verteld "ik mag blijven". Ze hangen aan haar lippen maar ze zegt weer niks. Uiteindelijk volgt de anecdote van wat ze net heeft meegemaakt. "Ik zei: oh dan kan ik kerst hier vieren." (De programmeur toetste op send again )
HULDE!!!
Tekenend is wel dat haast iedereen in dit forum Sandy lief en mooi vindt. Dat is ze ook. Barbiepoppen zijn ook lief en Lara Croft is ook mooi. Zeker moet daar nog een miljoen bij om Sandy te financiėren tot een perfectere versie.
Sandy heeft zulk onbesproken gedrag dat haar persoonlijke topic nooit vol zal komen voor BB3 ten einde is. Ze is zo fantastisch dat men hier rustig 91 uur met haar mee zwijgt. Vandaar dat ik de Sandy 1.0 als huldeblijk ff bij dezen omhoogschop.
Ik wil voor kerst ook een Sandy in huis. Lijkt me erg mooi naast de kerstboom
quote:LOL! Geweldig stukje!
Op vrijdag 21 december 2001 12:13 schreef Lurky het volgende:
Mijn vriend vroeg laatst: "wie is die wassen pop?"
Ik zeg: "dat is dat hologram waarover ik laatst heb gepost".- knip Sandy 1.0 -
Jammer voor Diaaargh
ne, maar ik ben blij dat je opgerot bent!
Joh, Sandy gaat gewoon winnen!
Het is een mooi, bescheiden en puur mens, ze roddelt niet en zegt af en toe rake dingen, zoals tegen Daan, dat ze zichzelf een zeikerd vond omdat ze haar familie mistte en dat Daan al negen jaar haar moeder moet missen of het feit dat ze wilde dat de bewoners het moesten verdienen, om kadootjes weg te geven.( weer in de rede gevallen door GJ, die z'n eigen idee van het rondlopen in een kerstmannenpak veel belangrijker vond)
Trouwens top van Diane, die zei:"Schreeuw het maar, hoor San!"
Ze laat zich soms onder sneeuwen, als iemand haar in de rede valt, is ze stil, maar als ze echt iets wil zeggen, staat ze haar mannetje, b.v. tegen Pascal en Kelly.
Iedereen zit daar toch zichzelf te wezen en het "zelf" van Sandy, bevalt mij het meeste, misschien vindt je haar daarom nietszeggend, je kan niks negatiefs bedenken ![]()
Dit commentaar, door mij gepost in het "poll"topic, hoort ook hier.
Waarom moet er altijd een streber, iemand met een grote bek, een intelligente, een mafkees, een welbespraakte, een smurf, een wazige, een arrogante of zoiets dergelijks winnen?
Een eenvoudig meisje mag toch ook?
Mag Sandy er alsjeblieft uit????
Ze doet echt niets in het huis behalve mooi zijn. Met Sandy vergeleken is Leo zelfs geweldig om naar te kijken. Het zou toch dramatisch zijn als iemand als zij bij de laatste vier kan zitten zonder haar mond open te doen!!!
Het is nu tien uur zondagavond en Sandy gaat naar bed !!!
quote:Van mij mag je een nieuw topic openen!
Op zondag 23 december 2001 22:14 schreef scanman01 het volgende:
Ik wilde eigenlijk een nieuw topic openen, maar heb me toch maar bedacht.... Maar:Mag Sandy er alsjeblieft uit????
Ze doet echt niets in het huis behalve mooi zijn. Met Sandy vergeleken is Leo zelfs geweldig om naar te kijken. Het zou toch dramatisch zijn als iemand als zij bij de laatste vier kan zitten zonder haar mond open te doen!!!
Het is nu tien uur zondagavond en Sandy gaat naar bed !!!
quote:Deze Sandy-topic heeft nog maar 1 deel, het GJ topic zit bijvoorbeeld al bij deel 4...
Op vrijdag 21 december 2001 13:18 schreef Dark het volgende:Joh, Sandy gaat gewoon winnen!![]()
Denk daar maar eens over na Dark...
Ze is saai. ![]()
In elk ander land in de wereld was deze kamerplant er al lang uit.
Ze is lief, ze is aardig, ze is verdraagzaam, ze is pot en ze spot er lekker mee ("ik word een vrouwelijk potje"), ze is fysiek sterk in de battles, en als ze wat zegt dan zegt ze ook wat zinnigs (in tegenstelling tot Danielle die in 9 van de 10 gevallen "toedelodoki koekelodosie" of "knuffel" uitkraamt).
![]()
Tot zover mijn nuttige bijdrage!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |